Voormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.
Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.
quote:Pim riep en schreef het al jaren. Zijn boek Tegen de islamisering van onze cultuur dateert uit 1997. Daarin behandeld hij het drama v/d multiculturele samenleving en de achtergronden van de uiterst moeizame integratie.
Op donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef Coos het volgende:
Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Bolkestein riep het al in 1994.
Bovendien is de vergerde criminaliteit door een hoop allochtonen groepen er ook debet aan.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 21-02-2002 21:31]
quote:Er is een verschil tussen multicultureel en multi entnisch. Die moet je niet gaan verwarren in deze discussie.
Op donderdag 21 februari 2002 21:30 schreef Theigertje het volgende:
Wat ik niet snap is dat Balkenende en zovelen de huidige stand van zaken niet onder ogen zien:
Onze samenleving is al tientallen jaren multi-cultureel!
Balkenende heeft niets tegen een multi entnische samenleving, maar streeft geen multiculturele samenleving na. Waar iedereen maar in zijn eigen cultuurtje NAAST elkaar leeft.
quote:We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.
NOS-TT 151 do 2febVoormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.
Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.
En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.
Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.
De andere politici verdienen een standje voor het hun kop in het zand steken.
quote:Bovendien behandelt hij het ook nog!
Op donderdag 21 februari 2002 21:27 schreef R@b het volgende:
Daarin behandeld hij het drama
On-topic: liever dit jaar nog een grote 'rechtse' stem in het kabinet dan over vier jaar helemaal een ophoping van anti-islamitische e.d. sentimenten.
quote:Moet ik hieruit concluderen dat jij VVD gaat stemmen?
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef Koekepan het volgende:
On-topic: liever dit jaar nog een grote 'rechtse' stem in het kabinet dan over vier jaar helemaal een ophoping van anti-islamitische e.d. sentimenten.
Want een andere rechtse stem zie ik niet in het kabinet komen.
Of acht jij een coalitie VVD-CDA-LN-Lijst P.F. haalbaar?
Maar het ligt er maar net aan wat voor lading je aan een begrip geeft.
Ik noem maar eens wat: De cultuur van het Theedrinken.
In China en Japan is theedrinken een vast onderdeel van hun cultuur. In UK evengoed. In de UK is het theedrinken een opzichzelf staand cultureel verschijnsel geworden.
In Nederland geldt hetzelfde voor koffiedrinken er is een gebruik ontstaan dat is geinitieerd door invloed van buiten af. Het is inmiddels al zo alledaags als de bamischijf die je bij Febo uit de muur trekt. NL is al van oudsher doordrongen van allerlei kleingheidjes en ook grotere invloeden van buitenaf.
Het mooiste is nog, dat deze gebruiken zijn ingevoerd door de Nederlanders zelf en dat het inwortelen van deze gebruiken in de NL samenleving niet direkt beinvloed is door migranten.
Wat dacht je van roken (errug slecht voor je!)? Dat is ook iets dat we niet zelf hebben uitgevonden. Toch is het niet door een kudde indianen aan ons klompendansers opgedrongen!
quote:Dat weet je maar nooit...
Op donderdag 21 februari 2002 21:41 schreef R@b het volgende:
Want een andere rechtse stem zie ik niet in het kabinet komen.
Ja, Machteld,
Ik vind dat Arafat ook wat aan z'n haarkleur mag doen! En een goeie facial mag ie zich ook wel eens aan laten meten
Bij welke daad of uitspraak van Fortuyn zouden jullie afhaken?
quote:'Ik ben geen tweede Hitler.'
Op donderdag 21 februari 2002 21:56 schreef Goethe het volgende:
Bij welke daad of uitspraak van Fortuyn zouden jullie afhaken?
quote:Alsof je Fortuyn met Hitler kan vergelijken,zeg.
Op donderdag 21 februari 2002 21:57 schreef Koekepan het volgende:[..]
'Ik ben geen tweede Hitler.'
quote:Het heeft niks met onverdraagzaamheid te maken. Nederland is de afgelopen jaren gewoon TE verdraagzaam geweest met de huidige problematiek als resultaat.
Op donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef Coos het volgende:Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
quote:Wat bedoel je nou eigenlijk met "extreme uitspraken". Die uitspraken waren precies wat pim al zei "opgewarmde kliekjes". Het enige wat hij heeft gezegd is dat aangezien iedereen hier elkaar toch al voor van alles uitmaakt dit net zo goed gelegaliseerd kan worden
Nu gebleken is dat Fortuyn aanhangers eeuwig trouw zijn en alles goedpraten (zelfs extreme uitspraken in de Volkskrant) vraag ik me af:Bij welke daad of uitspraak van Fortuyn zouden jullie afhaken?
edit:typo
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 21-02-2002 22:06]
quote:Ennuh, zo extreem zijn die uitspraken van hem in de Volkskrant helemaal niet als je het hele artikel leest.
Nu gebleken is dat Fortuyn aanhangers eeuwig trouw zijn en alles goedpraten (zelfs extreme uitspraken in de Volkskrant) vraag ik me af:Bij welke daad of uitspraak van Fortuyn zouden jullie afhaken?
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:23]
Moet je voor de grap eens het programma Opsporing Verzocht bekijken. Komt maandag om 19.00 en om 22.00 (kan ook 21.00 zijn) en dinsdag wordt het nog eens herhaald voor als je het nog niet goed hebt kunnen zien.
Let dan vooral eens op al die camerabeelden, compositietekeningen en signalementen, valt je dan niet iets op?
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:12 schreef Goethe het volgende:
Ik ga een klacht indienen vanwege de uitspraak van CherrymoonTraxx.
En denk je dat Bobo je klacht serieus neemt?
[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 21-02-2002 22:18]
quote:Ik snap niet waar jullie het over hebben.
Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
quote verwijderd
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:24]
quote:Dat riep ik tien jaar geleden al
Op donderdag 21 februari 2002 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet je voor de grap eens het programma Opsporing Verzocht bekijken. Komt maandag om 19.00 en om 22.00 (kan ook 21.00 zijn) en dinsdag wordt het nog eens herhaald voor als je het nog niet goed hebt kunnen zien.
Let dan vooral eens op al die camerabeelden, compositietekeningen en signalementen, valt je dan niet iets op?
quote:Dat begrijp ik, omdat Islamitische slagers WEL op goedkope onhygiënische wijze mogen slachten en Appie zich gewoon aan de warenwet moet houden...
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:
Koop al minstens 25 jaar trouw bij de islamitische slager die nog ambachtelijke kwaliteitsproducten aanbiedt. Voor de helft van wat Appie rekent.
Positieve discrimintaie wordt dat wel genoemd
quote:Misschien moet je je es vermommen als een lekker blond wijf van 25..ik denk dat je dan iets begint te dagen..of ms heb je gewoon teveel geblowd en gaat alles zowiezo langs je heen?
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:[..]
Ik snap niet waar jullie het over hebben.
quote:Nou ja! Waar maken we ons dan druk over he! geven ze tegenwoordig ook airmiles bij die islamitische slagers dan stap ik ook meteen over
Koop al minstens 25 jaar trouw bij de islamitische slager die nog ambachtelijke kwaliteitsproducten aanbiedt. Voor de helft van wat Appie rekent.
Vraagje voor Coos Elnego: Wat wil jij dan in 2015? Nederland heeft inmiddels 36 miljoen inwoners, elke boom is gekopt, omdat de gevangenissen vol zitten worden er geen mensen meer gearresteerd, politie is niet meer nodig omdat de gevangenissen toch al vol zitten, elke werkende burger moet 99% belasting betalen om zijn stelende, luie, jattende en fokkende medeburgers te onderhouden, elk stukje water is inmiddels al drooggelegd, nieuwbouwwijk in Amsterdam Zuid grenst aan die nieuwbouwwijk in Maastricht Noord...
quote:Dit klinkt als een parodie, of het is een slechte Teeuwen-imitatie.
Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
quote verwijderd
-edit-
Is dit het niveau wat we de komende maanden aan moeten horen? Dit gejammer?
Ze fokken kinderen!
Een vraagje dan maar. Wie zijn die verkrachtende moordende horden? En welke oplossingen heeft Fortuyn daarvoor?
[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:34]
quote:Hallo sukkel!!
Op donderdag 21 februari 2002 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat moet iedereen opvallen, alleen sommigen hebben we zo'n plank voor hun hoofd, zoals dat Coos Elnego figuur.Vraagje voor Coos Elnego: Wat wil jij dan in 2015? Nederland heeft inmiddels 36 miljoen inwoners, elke boom is gekopt, omdat de gevangenissen vol zitten worden er geen mensen meer gearresteerd, politie is niet meer nodig omdat de gevangenissen toch al vol zitten, elke werkende burger moet 99% belasting betalen om zijn stelende, luie, jattende en fokkende medeburgers te onderhouden, elk stukje water is inmiddels al drooggelegd, nieuwbouwwijk in Amsterdam Zuid grenst aan die nieuwbouwwijk in Maastricht Noord...
Zelf woon je zeker in Urk, Spakenburg of wat voor gat dan ook.
Actie-Reactie, je ziet het ook in de kwestie Fortuyn, de buitenlanders misdragen zich en nu is het punt gekomen dat steeds meer Nederlanders het niet meer pikken en anti-buitenlander worden. Is bij mij ook zo gebeurd.
quote:Nazi ideëen en Fortuyn over een kant scheren vind ik veelste makkelijk, dat soort dingen lees ik al genoeg in de (onpartijdige:r) media!
Op donderdag 21 februari 2002 22:28 schreef Coos het volgende:[..]
Hallo sukkel!!
In 1980 stond ik te protesteren op het binnehof tegen de komst van Janmaat in de kamer. Ik zag toen hoe zijn volgelingen, een ouder echtpaar met de joodse vlag en een spandoek Auswitsh nooit meer, die mensjes toeschreeuwden: "ze zijn vergeten jullie te vergassen"! En meer van dat soort fijne uitspraken. Gelukkig waren er demonstranten die onder het toeziend oog van oom agent deze walgelijke figuren hun smoelwerken dicht timmerden!Zelf woon je zeker in Urk, Spakenburg of wat voor gat dan ook.
quote:Dit moet trouwens de ultime natte droom zijn voor de bouwmaffia.
Op donderdag 21 februari 2002 22:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat moet iedereen opvallen, alleen sommigen hebben we zo'n plank voor hun hoofd, zoals dat Coos Elnego figuur.Vraagje voor Coos Elnego: Wat wil jij dan in 2015? Nederland heeft inmiddels 36 miljoen inwoners, elke boom is gekopt, omdat de gevangenissen vol zitten worden er geen mensen meer gearresteerd, politie is niet meer nodig omdat de gevangenissen toch al vol zitten, elke werkende burger moet 99% belasting betalen om zijn stelende, luie, jattende en fokkende medeburgers te onderhouden, elk stukje water is inmiddels al drooggelegd, nieuwbouwwijk in Amsterdam Zuid grenst aan die nieuwbouwwijk in Maastricht Noord...
quote:Off-topic:
Op donderdag 21 februari 2002 22:31 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik vrees alleen dat onze maatschappij gewoon steeds verder afglijd. Ik zie het nu al gebeuren.
quote:En jij ligt 500 jaar achter in de tijd.
Op donderdag 21 februari 2002 22:58 schreef OllieA het volgende:[..]
Off-topic:
Ik ook, als ik naar je usericon kijk.
quote:Jep, heb je die film wel eens gezien?
Op donderdag 21 februari 2002 23:08 schreef Goethe het volgende:
Nu we het toch over usericons hebben, is dat niet een hakenkruis op de borst van de leernicht, Refragmental?
Alle problemen hier zijn ONZE schuld want "wij" hebben "ze" geen eerlijke kans gegeven een goed bestaan op te bouwen.
Omgekeerde wereld?
quote:American History X, maar ik kan er niet veel over zeggen, want je moet hem echt zien.
Op donderdag 21 februari 2002 23:12 schreef Goethe het volgende:
Komt het uit een film? Is ie goed?
Mooie film, echt een topper die je moet zien.
quote:Niets aan toe te voegen, erg raar dat Balkenende dat nu wel mag zeggen zonder enig gevolg en Janmaat niet.
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef machteld het volgende:[..]
We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.
En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.
(Lijkt me leuk als Balkenende nu veroordeeld wordt!!!)
quote:In 1980 ?
Op donderdag 21 februari 2002 22:28 schreef Coos het volgende:[..]
Hallo sukkel!!
In 1980 stond ik te protesteren op het binnehof tegen de komst van Janmaat in de kamer.
quote:Mij niet.
Op donderdag 21 februari 2002 23:27 schreef Slam het volgende:(Lijkt me leuk als Balkenende nu veroordeeld wordt!!!)
Zou een enorme inperking zijn van de politieke discussie omtrent de multiculturele samenleving. Dan gaat Fortuyn nog gelijk krijgen met zijn kritiek op art. één.
quote:Yes!! And still the same thoughts......................!
Op donderdag 21 februari 2002 23:30 schreef R@b het volgende:[..]
In 1980 ?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht!
quote:Hij bedoelt waarschijnlijk 1982, toen Janmaat in de Tweede-Kamer kwam voor de CP.
Op donderdag 21 februari 2002 23:30 schreef R@b het volgende:
In 1980 ?
quote:Juist!
Op vrijdag 22 februari 2002 01:33 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk 1982, toen Janmaat in de Tweede-Kamer kwam voor de CP.
quote:Grappig dat jij in 1980 al op het Binnenhof tegen de CP demonstreerde, want in 1980 had de Centrum Partij nog niet eens aan de verkiezingen meegedaan.
Op vrijdag 22 februari 2002 00:46 schreef Coos het volgende:[..]
Yes!! And still the same thoughts......................!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen.
Dan dooft het licht!
quote:Oh grappig. Ik ook. En het is helemaal niet zo fijn.
Op donderdag 21 februari 2002 22:17 schreef Coos het volgende:.
Beweeg mij dagelijks in Den Haag, Hoefkade en omgeving, tussen al die rovende, stelende, mishandelende, verkrachtende en moordende meute vreemdelingen.
quote:over zwart/wit gesproken!
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
quote:Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?
Op dinsdag 05 maart 2002 01:39 schreef speknek het volgende:
Inderdaad, geen enkele aktie tegen de democratie is naar mijn mening goed te spreken.
quote:Amen.
Op dinsdag 05 maart 2002 01:45 schreef speknek het volgende:
Yep. (Niet helemaal goed te spreken bedoel ik dan, ik zal er misschien ook geen traan om laten)
Maar een land wat toestaat dat z'n burgers fysiek aangevallen worden om hun mening heeft toch al misvormde democratisch beginselen.
quote:Dat zie ik niet zo snel gebeuren hoor....
Op dinsdag 05 maart 2002 01:42 schreef Lithion het volgende:[..]
Zelfs als de democratische gang van zaken in zal houden dat de democratie ten einde zal komen?
quote:Leer jij eerst maar eens Nederlands voordat je onnozele dingen gaat rondstrooien hier.
Op dinsdag 05 maart 2002 00:04 schreef l-m0 het volgende:
cherrymoon....get a life......ga koeien melke ofzo jij.juist door toedoen van mensen als jij blijven mensen die in nederland geboren zijn nederlands passport hebben, en soms zelfs beter nederlands spreken dan een "echte" nl'er de naam "allochtoon" krijgen oftewel ze zijn apart....ze hebben geen rechten...etc etc etc,...so i got a few words my friend....doe die masker eens af....
Een maatpak, gepolijst en de (doorzichtige) poging beschaafd over te komen, door hun verhaal op een andere manier te brengen.
That's all.
Alleen is Fini geen "froggio" en valt de groep waar Fortuyn bijhoort ook onder de personen waar Fini/z'n achterban niks van moeten hebben.
quote:Jij leest zeker selectief de krant?
Op donderdag 21 februari 2002 22:31 schreef GEsTOoRD het volgende:
De allochtoonse jeugd steelt, sloopt, patst en mishandeld. Nu hoef je alleen nog maar te wachten op de eerste Nederlanders die het niet meer pikken en net zulk gedrag gaan vertonen.
quote:Jij hebt zeker een plaat voor je kop?
Op dinsdag 05 maart 2002 11:13 schreef Ulx het volgende:[..]
Jij leest zeker selectief de krant?
quote:Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef machteld het volgende:[..]
We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.
Humor
quote:Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef onschuldig het volgende:[..]
Weet je wel hoe Janmaat over Joden denkt Machteld? Verbaast me dat je Janmaat zo prijst!
Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......
Ik hoorde hem niet zeggen, jongens, nee niet doen!
quote:Hij is iig pro-Israël, maar hoe ie over joden in het algemeen denkt, dat weet ik ook niet hoor.
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:[..]
Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
[edit]Oeps, ik dacht dat je Pim bedoelde, neem me niet kwalijk.
[Dit bericht is gewijzigd door Nuoro op 06-03-2002 00:50]
quote:Kijk maar naar zijn vrienden! Zijn stuk voor stuk Nazi's. Je weet toch wel hoe Nazi's over Joden etc. denken?
Op woensdag 06 maart 2002 00:28 schreef R@b het volgende:[..]
Hoe denkt hij over Joden? Heb hem daar namelijk nooit over gehoord.
quote:En, hoe denk ik over Joden? Quote me a.u.b! Doe geen domme uitlatingen.
Hoe jij denkt over Joden is hier zolangzamerhand overbekend, helaas......
quote:Naja, mensen die een ander in een rolstoel slaan vallen absoluut onder de groep 'tuig'.
Op maandag 04 maart 2002 23:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen verkeerd programma op zich!
Wel triest om die vrouw van Janmaat zo zielig in een rolstoel te zien. Dat allemaal door toedoen van links tuig!
quote:ik ben het geheel met je eens, heel eng dus! Onverdraagzaamheid ligt op de loer, en van tolerantie is allang geen sprake meer. Kritisch het buitenland beleid onder de loep nemen moet kunnen, maar elk politiek partij misbruikt nu die thematiek en lopen er mee te zwaaien alsof het de laatste dropsleutel betrefd op zoek naar de zwevende kiezer
NOS-TT 151 do 2febVoormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.
Over buitenlanders problematiek wordt net zo lichtzinnig gedacht zoals men een kroket uit de muur trekt om de lust naar populisme te kunnen voederen.
En die dogmatiek voert hellaas de boventoon.
Jan Maat, Pim Fortuyn, het is allemaal 1 pot nat. Het is zoals ik al eerder zei, een dure one-man show die net zo vervelend gaat worden als de eeuwige herhaling van wasprodukten op tv. Echter die verdwijnen vrij spoedig van je scherm en deze nar blijft vier jaar in de doos van politiek Den Haag.
Good Looking Gobling
quote:Je leest inderdaad selectief de krant zo te zien.
Op dinsdag 05 maart 2002 11:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Jij hebt zeker een plaat voor je kop?
GLG
quote:en.... hopla
Op donderdag 21 februari 2002 22:35 schreef GEsTOoRD het volgende:[..]
Nazi ideëen en Fortuyn over een kant scheren vind ik veelste makkelijk, dat soort dingen lees ik al genoeg in de (onpartijdige:r) media!
quote:en vertel mij spiegeltje aan de wand,
Op donderdag 21 februari schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik maak me meer zorgen over het feit dat elke actie een reactie heeft. De allochtoonse jeugd steelt, sloopt, patst en mishandeld
GLG
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |