abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3254781
NOS-TT 151 do 2feb

Voormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.

Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.

pi_3254863
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:21 schreef Coos het volgende:
Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Pim riep en schreef het al jaren. Zijn boek Tegen de islamisering van onze cultuur dateert uit 1997. Daarin behandeld hij het drama v/d multiculturele samenleving en de achtergronden van de uiterst moeizame integratie.

Bolkestein riep het al in 1994.

Bovendien is de vergerde criminaliteit door een hoop allochtonen groepen er ook debet aan.

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 21-02-2002 21:31]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:30:37 #3
20647 Theigertje
Rhinotillexomania humanum est
pi_3254907
Balkenende zei niet te streven naar een multi-culturele samenleving.
Wat ik niet snap is dat Balkenende en zovelen de huidige stand van zaken niet onder ogen zien:
Onze samenleving is al tientallen jaren multi-cultureel! Dat is een proces waar een samenleving in groeit, daar heeft uiteindelijk helemaal niemand vat op! Ik durf te wedden dat er niemand is in de Nederlandse politiek die ons kan vertellen vanaf wanneer onze samenleving al of niet multicultureel is geworden en voor zover dat dat nog niet zo is, wanneer er dan wel aan de criteria (weer zoiets: welke criteria???) voldaan is, zodat er kan worden bepaald wat er moet worden gedaan om het multi-culturele uit onze samenleving te verwijderen (Janmaat) danwel niet na te streven (Balkenende)
pi_3254934
wellicht dankzij de grootste Islamitische blunder van de eeuw (11/9) voelen burgers zich wereldwijd bedreigt en kiezen voor politici die hun veiligheid wel kunnen garanderen.
pi_3254939
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:30 schreef Theigertje het volgende:
Wat ik niet snap is dat Balkenende en zovelen de huidige stand van zaken niet onder ogen zien:
Onze samenleving is al tientallen jaren multi-cultureel!
Er is een verschil tussen multicultureel en multi entnisch. Die moet je niet gaan verwarren in deze discussie.

Balkenende heeft niets tegen een multi entnische samenleving, maar streeft geen multiculturele samenleving na. Waar iedereen maar in zijn eigen cultuurtje NAAST elkaar leeft.

donderdag 21 februari 2002 @ 21:36:10 #6
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_3254985
quote:
NOS-TT 151 do 2feb

Voormalig CD-leider Janmaat stapt naar de Hoge Raad om zijn veroordeling door het Arnhemse gerechtshof in'97 ongedaan te maken.Dat kondigt hij vanavond aan in Netwerk.Het Hof veroordeelde Janmaat omdat hij zou hebben aangezet tot discriminatie met zijn uitspraken over de multiculturele samenleving. "Wij schaffen de multiculturele samenleving af,zodra wij de macht hebben",aldus Janmaat in 1996.Nu politici als CDA-fractieleider Balkenende ook zeggen dat de multiculturele samenleving moet worden afgeschaft,ziet Janmaat grond om zijn veroordeling ongedaan te maken.

Zo zie je maar! Een jaar of wat geleden veegde heel Nederland met meer als één hersencel de vloer met zijn ideeën aan. Nu is het dankzij 11/9 en pimmetje plots salonfähig geworden.
Heel eng allemaal! Zijn we nu echt met z'n allen zo onverdraagzaam geworden of is de massa nu al slachtoffer van het departement van propaganda van de US geworden.

We zijn met elkaar slachtoffer van 30 jaar politiek correct denken.

En Janmaat heeft nooit zoveel verkeerds gezegd, wel fout en op een domme manier etc.
En ook de aanhangers die zich profileerden, daar wil nog steeds bijna niemand mee te maken hebben.

Janmaat verdient respect dat hij zijn nek heeft uitgestoken, voor het overige istie voor van alles ongeschikt.

De andere politici verdienen een standje voor het hun kop in het zand steken.

Koranfascisme bedankt Islam
pi_3254991
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:27 schreef R@b het volgende:
Daarin behandeld hij het drama
Bovendien behandelt hij het ook nog!

On-topic: liever dit jaar nog een grote 'rechtse' stem in het kabinet dan over vier jaar helemaal een ophoping van anti-islamitische e.d. sentimenten.

Wittgenstein
pi_3255049
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:36 schreef Koekepan het volgende:
On-topic: liever dit jaar nog een grote 'rechtse' stem in het kabinet dan over vier jaar helemaal een ophoping van anti-islamitische e.d. sentimenten.
Moet ik hieruit concluderen dat jij VVD gaat stemmen?

Want een andere rechtse stem zie ik niet in het kabinet komen.

Of acht jij een coalitie VVD-CDA-LN-Lijst P.F. haalbaar?

pi_3255072
Ik noem het gewoon multi-crimineel. al is het eigenlijk toch wel een beetje meer mono-crimineel
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:42:35 #10
20647 Theigertje
pi_3255074
Mee eens, R@b,

Maar het ligt er maar net aan wat voor lading je aan een begrip geeft.

Ik noem maar eens wat: De cultuur van het Theedrinken.

In China en Japan is theedrinken een vast onderdeel van hun cultuur. In UK evengoed. In de UK is het theedrinken een opzichzelf staand cultureel verschijnsel geworden.
In Nederland geldt hetzelfde voor koffiedrinken er is een gebruik ontstaan dat is geinitieerd door invloed van buiten af. Het is inmiddels al zo alledaags als de bamischijf die je bij Febo uit de muur trekt. NL is al van oudsher doordrongen van allerlei kleingheidjes en ook grotere invloeden van buitenaf.
Het mooiste is nog, dat deze gebruiken zijn ingevoerd door de Nederlanders zelf en dat het inwortelen van deze gebruiken in de NL samenleving niet direkt beinvloed is door migranten.
Wat dacht je van roken (errug slecht voor je!)? Dat is ook iets dat we niet zelf hebben uitgevonden. Toch is het niet door een kudde indianen aan ons klompendansers opgedrongen!

pi_3255105
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:41 schreef R@b het volgende:
Want een andere rechtse stem zie ik niet in het kabinet komen.
Dat weet je maar nooit...
Wittgenstein
  donderdag 21 februari 2002 @ 21:46:26 #12
20647 Theigertje
pi_3255126
[off topic]

Ja, Machteld,

Ik vind dat Arafat ook wat aan z'n haarkleur mag doen! En een goeie facial mag ie zich ook wel eens aan laten meten

pi_3255259
Nu gebleken is dat Fortuyn aanhangers eeuwig trouw zijn en alles goedpraten (zelfs extreme uitspraken in de Volkskrant) vraag ik me af:

Bij welke daad of uitspraak van Fortuyn zouden jullie afhaken?

pi_3255269
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:56 schreef Goethe het volgende:
'Ik ben geen tweede Hitler.'
Wittgenstein
pi_3255294
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:57 schreef Koekepan het volgende:

[..]

'Ik ben geen tweede Hitler.'

Alsof je Fortuyn met Hitler kan vergelijken,zeg.
Daarmee bagateliseer je de daden van Hitler wel heel erg.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3255332
quote:

Het heeft niks met onverdraagzaamheid te maken. Nederland is de afgelopen jaren gewoon TE verdraagzaam geweest met de huidige problematiek als resultaat.
En om dit hele maatschappelijke verschijnsel nou volledig toe te schrijven aan 11/9 is wel erg makkelijk.
Ten tijde van Janmaat waren de problemen met buitenlanders veel onbespreekbaarder en minder opvallend. Nu beginnen steeds meer Nederlanders in te zien dat het niet goed gaat.
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:03:54 #17
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_3255338
quote:
Nu gebleken is dat Fortuyn aanhangers eeuwig trouw zijn en alles goedpraten (zelfs extreme uitspraken in de Volkskrant) vraag ik me af:

Wat bedoel je nou eigenlijk met "extreme uitspraken". Die uitspraken waren precies wat pim al zei "opgewarmde kliekjes". Het enige wat hij heeft gezegd is dat aangezien iedereen hier elkaar toch al voor van alles uitmaakt dit net zo goed gelegaliseerd kan worden
Genoeg reden blijkbaar voor schijterig Nederland (en met 'schijterig' bedoel ik het gedeelte dat in z'n broek poept om ook met met het woord "rascisme" geassiocieerd te worden aangezien ze dan wel eens een stelletje verbolgen Moslims achter zich aan zouden kunnen krijgen en ze zodoende maar angstvallig te vriend proberen te houden) Om een uitspraak volkomen uit z'n verband te rukken en moord en brand te gaan schreeuwen.

edit:typo

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 21-02-2002 22:06]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_3255346
quote:

Ennuh, zo extreem zijn die uitspraken van hem in de Volkskrant helemaal niet als je het hele artikel leest.
pi_3255388
Kijk ViVi heeft het ook door, szjezus wat gaat dit forum snel met reacties, bejje er een aant typen staat er al weer een nieuwe.
pi_3255398
-edit-
extreem generaliserend en stigmatiserend
Waarschuwing is onderweg
-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:23]

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3255452
Ik ga een klacht indienen vanwege de uitspraak van CherrymoonTraxx.
pi_3255471
Wat is er mis met mijn uitspraak?

Moet je voor de grap eens het programma Opsporing Verzocht bekijken. Komt maandag om 19.00 en om 22.00 (kan ook 21.00 zijn) en dinsdag wordt het nog eens herhaald voor als je het nog niet goed hebt kunnen zien.
Let dan vooral eens op al die camerabeelden, compositietekeningen en signalementen, valt je dan niet iets op?

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  donderdag 21 februari 2002 @ 22:16:18 #23
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_3255505
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:12 schreef Goethe het volgende:
Ik ga een klacht indienen vanwege de uitspraak van CherrymoonTraxx.
Muhaha!

En denk je dat Bobo je klacht serieus neemt?

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 21-02-2002 22:18]

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_3255527
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
-edit-
quote verwijderd
-edit-
Ik snap niet waar jullie het over hebben.
Beweeg mij dagelijks in Den Haag, Hoefkade en omgeving, tussen al die rovende, stelende, mishandelende, verkrachtende en moordende meute vreemdelingen. Ik heb totaal geen last van wie dan ook. Wordt niet bedreigd! Voel me niet bedreigd! Koop al minstens 25 jaar trouw bij de islamitische slager die nog ambachtelijke kwaliteitsproducten aanbiedt. Voor de helft van wat Appie rekent.

[Dit bericht is gewijzigd door Jernau.Morat.Gurgeh op 21-02-2002 22:24]

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 februari 2002 @ 22:18:03 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_3255530
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 22:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Moet je voor de grap eens het programma Opsporing Verzocht bekijken. Komt maandag om 19.00 en om 22.00 (kan ook 21.00 zijn) en dinsdag wordt het nog eens herhaald voor als je het nog niet goed hebt kunnen zien.
Let dan vooral eens op al die camerabeelden, compositietekeningen en signalementen, valt je dan niet iets op?
Dat riep ik tien jaar geleden al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')