It wasn't me...quote:Op donderdag 15 november 2007 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Misschien een hongerige zwerver die je fiets passeerde
Dat is die vent zijn eigen schuldquote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef ArTiC het volgende:
Veel plezier in Zweden Joost...hou het maar bij vingeren
Zweedse bijt man in penis
Misschien was het wel geen playboymodel, Joostquote:Op donderdag 15 november 2007 12:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is die vent zijn eigen schuldWie slaat er nou een oraal aanbod van een 22-jarige Zweedse af?!?!?!
.
Nog super slaperig, voelt baby niet en weeën voelt ze ook bijna niet. Ga er zo naar toe.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:41 schreef JamesBrownie het volgende:
Hoe voelt ze zich?
succes saampjes!!quote:Op donderdag 15 november 2007 12:44 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Nog super slaperig, voelt baby niet en weeën voelt ze ook bijna niet. Ga er zo naar toe.
Doe ik, al heb ik het vermoeden dat we over een uur weer met z'n 2en thuis zijn..quote:Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hou je me op de hoogte Mex?
Je hebt mijn nummer en anders staat het in Maria's telefoon... klein sms-je bij ontwikkelingen is voldoende, dan spread ik the news
misschien was ze oerlelijk en had ze geen tanden en maar 1 oog ofzo?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat is die vent zijn eigen schuldWie slaat er nou een oraal aanbod van een 22-jarige Zweedse af?!?!?!
.
maken?quote:
Als ze nu geen weeën voelt zit dat er dik in iddquote:Op donderdag 15 november 2007 12:51 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Doe ik, al heb ik het vermoeden dat we over een uur weer met z'n 2en thuis zijn..
Die zit nog helemaal onder de dope joh, geen wonderquote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als ze nu geen weeën voelt zit dat er dik in idd![]()
Jij wil geen baby van mijquote:
want?quote:
verdimme..weer de nooitgrappigs gemistquote:Op donderdag 15 november 2007 13:46 schreef bleiblei het volgende:
Wauw... een goeie band bij de Indecent Proposal.
http://www.sonar11.com/
Nee..net wel iemand die dat belspelletje verloor en toch ging bedelen om de prijs..wat een sloeriequote:Op donderdag 15 november 2007 13:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je Evil Knievel mee gekregen?![]()
Ik vermoed dat ze weldegelijk tanden had, anders had het vast het nieuws niet gehaald.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
misschien was ze oerlelijk en had ze geen tanden en maar 1 oog ofzo?
+1 scherp opgemerktquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze weldegelijk tanden had, anders had het vast het nieuws niet gehaald.
Daaaaaaamnquote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis, 1(cm) down, 9 to go.
Je wil niet eens samenwonen met me...quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Mex_ het volgende:
We zijn weer thuis, 1(cm) down, 9 to go.
Jij wel met mij dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Je wil niet eens samenwonen met me...
Evil Knievel is tofquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..net wel iemand die dat belspelletje verloor en toch ging bedelen om de prijs..wat een sloerie![]()
ik ken het principe wel..ik luister ook vakerquote:Op donderdag 15 november 2007 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Evil Knievel is tof.
Plakken ze allemaal stukjes Andries Knevel achter elkaar en bellen ze iemand op. Die gast nu bleef echt super lang hangen :d .
Weer zo'n hotlinkdisabler?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:32 schreef JamesBrownie het volgende:
SQ!
Neeeeej, dies stom.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
En ik maar denken dat je Evil Knievel bedoelde
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik ook mensen boetes op ga leggen, big business.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:03 schreef bleiblei het volgende:
Hehe, bij de Blokker hebben ze al 4 HP boeken verkocht.
Zit een embargo aan vast van 5000 euro per boek dat te vroeg verkocht wordt.
Wel als je dat contractueel vast hebt laten leggen. Die uitgever is ook niet van gisterenquote:Op donderdag 15 november 2007 15:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook mensen boetes op ga leggen, big business.Snap nooit dat een particulier bedrijf kan beboeten...
![]()
Ik heb 25jaar langs het spoor gewoond (kedeng kedeng)..dat went vanzelfquote:Op donderdag 15 november 2007 15:29 schreef bleiblei het volgende:Je zou bijna zeggen, "Oh leuke buurt wil ik ook wonen!"
.
[ afbeelding ]
Is een funda foto. Het lijkt net of je rechts groen achtige natuur hebt, maar als je goed kijkt zie je de bovenleiding van het spoor lopen
.
quote:Op donderdag 15 november 2007 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
Welk plaatje zag je?Goatse of tubgirl?
Dan nog zou ik niet helemaal langs het spoor gaan wonen...quote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 25jaar langs het spoor gewoond (kedeng kedeng)..dat went vanzelf
Ongetwijfeld. Maar het lijkt me wel erg lastig dat je niets in de kast kan zetten omdat het eruit trilt.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb 25jaar langs het spoor gewoond (kedeng kedeng)..dat went vanzelf
zolang je niet op het spoor woont is het veiligquote:Op donderdag 15 november 2007 15:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet helemaal langs het spoor gaan wonen...
Ik ken die straat als geen ander, daar word je echt niet blij vanquote:Op donderdag 15 november 2007 15:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zolang je niet op het spoor woont is het veilig
Een boot aan je gevelquote:Op donderdag 15 november 2007 15:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar het lijkt me wel erg lastig dat je niets in de kast kan zetten omdat het eruit trilt.
Dit is ook een "origineel" huis
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=2b70a1c3-0094-4978-9717-b2fb6a698f29&objecttype=DetailKoopObject
Dat is toch langs het traject Eindhoven - Helmond?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ken die straat als geen ander, daar word je echt niet blij van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |