Meneeeer, branden alle lampjes op de modem?quote:
Oi, de boeken zijn veel leukerquote:Op donderdag 15 november 2007 10:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik lees niet HP, ik kijk het alleen.
Ik ben very benieuwd, heb m nog niet gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 10:18 schreef FUFR het volgende:
Laatste HP film was erg donker, net als die boekje.
Nee, ik heb gezegd dat ze die van jou krijgen, wil je kaart opsturen, dan pm ik adres even.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
JB, heb je die Bagheera nu al?
Ik zit nog met die stickertjes
Ik heb geen kaart, ik stuur de losse stickertjes nu wel even.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:22 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gezegd dat ze die van jou krijgen, wil je kaart opsturen, dan pm ik adres even.
Ik heb het niet eens geprobeerd, ik zou het jammer vinden aqls ik de films ineens niks meer vind.quote:Op donderdag 15 november 2007 10:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Oi, de boeken zijn veel leuker.
LotR is de enige "serie" waar ik alleen de film van gekeken heb.
Daar kwam ik echt niet doorheen gelezen. De rest lees ik altijd.
Is goedquote:Op donderdag 15 november 2007 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb geen kaart, ik stuur de losse stickertjes nu wel even.
Ik kreeg ze niet weg en ik PM je, was eerst ArTiC reaktie aan het geven PMquote:Op donderdag 15 november 2007 10:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben als een gek aan LOTR begonnen toen ze die films aan het maken waren. Ben toch achteraf wel heel blij dat ik eerst de boeken heb gelezen
quote:
nu het nog kan...quote:
stalkerquote:Op donderdag 15 november 2007 10:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg ze niet weg en ik PM je, was eerst ArTiC reaktie aan het geven PM
Zet je ook een spuitje?quote:
quote:
*schuldig*quote:
Is dat hip ofzo, te pas en te onpas sms-alerts rondsturen?quote:Geachte heer/mevrouw Vermeulen, u heeft morgen om 11:00 uur een afspraak bij de Hypotheker. Wij wensen u een prettige dag.
opzich wel hendig....er zijn mensen die zoiets vergeten en niet opdagen..niks zo kut als iemand zijn afspraak vergeet..ze hebben daar wel meer te doenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehe, krijg net een smsje:
[..]
Is dat hip ofzo, te pas en te onpas sms-alerts rondsturen?
ik kreeg laatst een of andere vage enquete-muts aan de lijn op mijn mobiel; "Telfort heeft uw gegevens aan ons doorgegeven. "quote:Op donderdag 15 november 2007 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
mwehehe, krijg net een smsje:
[..]
Is dat hip ofzo, te pas en te onpas sms-alerts rondsturen?
Jawelquote:Op donderdag 15 november 2007 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
da's echt kut zeg! Dat mag toch helemaal niet?
Ik rij bijna iedere ochtend hier langs en iedere keer moet ik aan jou denkenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jawel.
Staat in de kleine lettertjes van je contract.
Dat zijn de Kia's van de graafmachinesquote:Op donderdag 15 november 2007 11:26 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik rij bijna iedere ochtend hier langs en iedere keer moet ik aan jou denken
[ afbeelding ]
en dit?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zijn de Kia's van de graafmachines.
Nee..dan zou ik ze vanaf hier kunnen zien staanquote:Op donderdag 15 november 2007 11:32 schreef bleiblei het volgende:
Hadden ze deze niet buiten staan?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga wel weer daarheen iddquote:Op donderdag 15 november 2007 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
hey, ga eens naar je graafmachineforum
jupquote:Op donderdag 15 november 2007 11:38 schreef Inu het volgende:
Mogguh
Veel succes aan amaranta en ook voor de nieuwe papa natuurlijk![]()
ArtiC, is dat in Beek en Donk, die graafmachinewinkel?
Misschien dat Sonja-voer toch smakelijker is dan het Levi-dieet.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik wacht nog even met eten. Ik moest eigenlijk een broodje ei, maar ik was vergeten een ei te koken, dus eet ik ze maar met kipfiletUiteindelijk komt het op hetzelfde neer
Misschien een hongerige zwerver die je fiets passeerdequote:Op donderdag 15 november 2007 12:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik had brood gesmeerd vanmorgen, in mijn fietsmandje gedaan en toen de kindjes naar school, onderweg ben ik ergens mijn brood kwijtgeraakt
WS toen ik mijn tas uit mijn mandje haalde, maar toen ik terugging, lag het nergens...
Heel raar, maar goed, nu maar lunch op t werk gehaald, broodje filet americain en bospaddestoelensoep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |