Ik hoefde maar tot Den Bosch. Alleen de gebruikelijk 15min stil gestaan op de Kennedylaan door die tering stoplichten daaro.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het fileleed van vanmorgen weer doorstaan? ik hoorde dat het weer aardig druk was door ongelukken..het vriest ook weer eens in NL
Kun je niet beter via de Boschdijk rijden en dan in Best de A2 op? Of via Strijp, langs het Evoluon af?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoefde maar tot Den Bosch. Alleen de gebruikelijk 15min stil gestaan op de Kennedylaan door die tering stoplichten daaro.
Gister was het wel raak. van Boxtel tot Empel file. Maar daar heb ik tegenwoordig een oplossing voor..
Wens haar sterktequote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef Mex_ het volgende:
Chardella zit nog op d'r plek, Marie heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeën kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeën zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Ai... Succes!!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef Mex_ het volgende:
Chardella zit nog op d'r plek, Marie heeft vannacht niet geslapen, ik maar half, verloskundige is vanmorgen geweest, samen met haar besloten dat het verstandig is om nu te gaan slapen zodat d'r lichaampje niet meer zo gespannen is. Net naar MMC gebracht, spuitje gekregen en ze ligt nu lekker te maffen. Kan nu 2 kanten op gaan, de weeën kunnen stoppen en dan moet je gewoon weer naar huis of de weeën zetten door, doordat ze nu ontspannen en relaxed aan het slapen is ipv hier thuis gestressed op de bank hangen. Hoop uiteraard op het laatste..
Hoezo, kat kan ik verkopen voor 4 tot 500, valt wel mee dus...quote:
Denk dat ze pas begin van de avond ergens wakker zal worden en dan maar hopen dat er ritme in d'r weeën zit. (en dan duurt het nog ~10 uur)quote:Op donderdag 15 november 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hoop voor jullie, en vooral voor marie, dat ze vanmiddag uitgerust kan bevallen
Ik stond gisteren 30 minuten helemaal stil (geen centimeter vooruit dus) op de A50..die was dichtquote:Op donderdag 15 november 2007 09:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik hoefde maar tot Den Bosch. Alleen de gebruikelijk 15min stil gestaan op de Kennedylaan door die tering stoplichten daaro.
Gister was het wel raak. van Boxtel tot Empel file. Maar daar heb ik tegenwoordig een oplossing voor..
Via Boschdijk is helemaal een crime. Al die pokke stoplichtenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:38 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kun je niet beter via de Boschdijk rijden en dan in Best de A2 op? Of via Strijp, langs het Evoluon af?
Sterkte!quote:Op donderdag 15 november 2007 09:37 schreef Mex_ het volgende:
Moet ik alsnog via de Kennedylaanquote:Op donderdag 15 november 2007 09:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik stond gisteren 30 minuten helemaal stil (geen centimeter vooruit dus) op de A50..die was dicht![]()
Ik mag maandag naar Den Boschmooi dat ik lang het kanaal via Veghel ga, kun jij niet via de A50 naar veghel en dan naar Den Bosch?
Ik ben van het type, liever een kwartier omrijden dan een kwartier stil staanquote:Op donderdag 15 november 2007 09:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Via Boschdijk is helemaal een crime. Al die pokke stoplichten.
Als ze die dingen daar netjes op elkaar afstellen werkt de Boschdijk beter idd. Via Strijp is wel erg om. Dan moet ik eerst dwars door het centrum en dan weer via de snelweg weer terug.
Dat hoeft niet hoor! Het kan zomaar ineens heel snel gaan(zeker als je persweeën krijgt gaat de tijd heel snel)quote:Op donderdag 15 november 2007 09:41 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Denk dat ze pas begin van de avond ergens wakker zal worden en dan maar hopen dat er ritme in d'r weeën zit. (en dan duurt het nog ~10 uur)
Bel je mij, ik zit ook achter een helpdesk.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:39 schreef Stormqueen het volgende:
Er is gewoon niemand op de helpdesk
1 heeft vakantie, 1 heeft zich ziekgemeld en de derde is spoorloos
Ik hoop het ookquote:Op donderdag 15 november 2007 09:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Sterkte!
Ik hoop dat ze idd lekker rust krijgt en dat de weeën doorzetten...
Ah, kun je mijn klant dan even helpen met een fout in MegaCar?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bel je mij, ik zit ook achter een helpdesk.En mijn hele afdeling is in overleg... ben dus weer in mijn eentje de complete automatiseringsafdeling.
![]()
Heeft 'ie z'n computer al opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, kun je mijn klant dan even helpen met een fout in MegaCar?
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef Mex_ het volgende:
http://tinypic.com/player.php?v=818mses&s=1
't hartje
en moeders
[ afbeelding ]
ik heb daar 1 of 2x een file gehad..nu ze de invoegstrook daar aangepast hebben gaat het nog veel beter daar, pas bij waardenburg/deil kom ik in de file meestalquote:Op donderdag 15 november 2007 09:43 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moet ik alsnog via de Kennedylaan.
A2 tussen Eindhoven & Den Bosch gaat in 99% van de gevallen perfect. Wel druk maar vrijwel nooit files.
En als er wel files staan, staan die rond Den Bosch, en dan heb je er ook last van als je vanaf het kanaal komt.
Ik hoop het niet denk ik. Dat boek kun je haast niet verfilmen.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Wordt Insomnia(staphen King) ooit verfilmd?
Wat is het probleemquote:Op donderdag 15 november 2007 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah, kun je mijn klant dan even helpen met een fout in MegaCar?
't hartje
en moeders
[ afbeelding ]
Geen idee, ik ben niet van de technische dingen.quote:
Jep... En das vanaf Eindhoven dus ookquote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb daar 1 of 2x een file gehad..nu ze de invoegstrook daar aangepast hebben gaat het nog veel beter daar, pas bij waardenburg/deil kom ik in de file meestal
't hartje
en moeders
[ afbeelding ]
zit de stekker erin?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heeft 'ie z'n computer al opnieuw opgestart?![]()
Jepquote:Op donderdag 15 november 2007 09:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik ben van het type, liever een kwartier omrijden dan een kwartier stil staanBoschdijk stroomt wel altijd door toch?
Nee, dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hoop het niet denk ik. Dat boek kun je haast niet verfilmen.
Nee, dat boek speelt zich helemaal af in een schemerige parallelwereld. Als je dat met computertechnieken gaat aanpakken wordt het cheesy. Insomnia moet je gewoon lekker een mystiek boek laten.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook al.
Maar op zich, als ze het goed doen, zou het wel een goede film zijn...
En met die computertechnieken, moet het GOED kunnen toch?
Als ze zich maar naar het boek zetten...
We moeten onze telefoongesprekken kort houden van m'n baas om de wachttijd aan de telefoon te minimaliseren. Effect: "Start maar opnieuw op en bel dan maar weer terug. " Nee, dat is klantvriendelijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 09:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zit de stekker erin?
zo nee: stekker erin doen
zo ja: stekker eruit trekken
volgende call
Nou ja, als ik kijk naar Harry Potter(wat ik echt heel leuke films vind) kan het volgens mij wel.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat boek speelt zich helemaal af in een schemerige parallelwereld. Als je dat met computertechnieken gaat aanpakken wordt het cheesy. Insomnia moet je gewoon lekker een mystiek boek laten.
Dat bedoel ik, en ze kunnen die kale doktertjes nooit zo maken zoals in mijn fantasiequote:Op donderdag 15 november 2007 10:00 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, als ik kijk naar Harry Potter(wat ik echt heel leuke films vind) kan het volgens mij wel.
Maar het is soms idd jammer omdat de hele wereld die je zelf bij elkaar hebt gefantaseerd er heel anders uitziet op film.
Die truuk hebben wij ook, trek de stekker er ff uit en laat die 15 minuten uit de PC zodat deze kan ontladen (hier zit een kern van waarheid in, echter is 1 minuut al voldoende) en doe dan de stekker er maar weer in...bel maar terug als het nog niet werktquote:Op donderdag 15 november 2007 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
We moeten onze telefoongesprekken kort houden van m'n baas om de wachttijd aan de telefoon te minimaliseren. Effect: "Start maar opnieuw op en bel dan maar weer terug. " Nee, dat is klantvriendelijk...![]()
Wanneer komt dat boek in het NL's?quote:Op donderdag 15 november 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb Harry Potter gekocht met mijn airrrrmiles gisteren, dus die gaan we vanavond kijken
Overmorgen, reserveer maar vast een plekje in de rijquote:Op donderdag 15 november 2007 10:04 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Wanneer komt dat boek in het NL's?
Over mijn lijk... ik heb zo mijn principes. Ik heb ook ooit een baan geweigerd bij Postkrediet.quote:
Ik vond ze wat op Humpty Dumpty lijken, maar minder rondquote:Op donderdag 15 november 2007 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ze kunnen die kale doktertjes nooit zo maken zoals in mijn fantasie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |