Tijd voor een feestjequote:Op woensdag 14 november 2007 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ferry-opmerking
Onze grote kleine vriendin is weer fijn weggevlucht trouwens uit het dieettopic
Vroeg of laat zegt er toch wel weer iemand iets waardoor ze weer kan zeggen dat ze is afgevallen en dat zij zo goed is en wij zo slechtquote:
Flesje wodkaquote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef amaranta het volgende:
als ik de hele nachr weeen op moet vangen dan zet ik de prik desnoods zelf
Naja, zolang jullie der niet allemaal doodnegeren zal ze dat blijven doenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vroeg of laat zegt er toch wel weer iemand iets waardoor ze weer kan zeggen dat ze is afgevallen en dat zij zo goed is en wij zo slecht
Punt, maar het is zooo lastig bij die feeksquote:Op woensdag 14 november 2007 21:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, zolang jullie der niet allemaal doodnegeren zal ze dat blijven doen.
Wie anders?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef FUFR het volgende:
who is de feeks? toch niet weer die naschoolse opvangert?
quote:
Ja, maar wel 1 van klei ofzoquote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zullen we als bb niet kijkt stiekem ook een babbie maken?![]()
ohquote:
Is het een roemeense kat dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Noortje doet verwoede pogingen om in mijn tas te komen
Weet je hoe een troep dat geeft?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ohik dacht van papier maché...bummer
oh een negertquote:
klei niet dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Weet je hoe een troep dat geeft?
Dan zal je fiets zo ook wel weg zijn weetjequote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan zal je fiets zo ook wel weg zijn weetje
Rob:quote:Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef ArTiC het volgende:
omg er komt gewoon een strooiwagen voorbij...het is winter
like today...and yesterday..and last mondayquote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Rob:
Zal morgen wel weer een bende op de weg zijn
ga eens slapen jij..het is allang ijslandse bedtijd geweestquote:Op donderdag 15 november 2007 01:00 schreef Inu het volgende:
Vriest het bij jullie wel en hier niet???? zucht... en daarvoor ga je dan naar IJsland
Nee hoor, tis pas 12 uurquote:Op donderdag 15 november 2007 01:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ga eens slapen jij..het is allang ijslandse bedtijd geweest![]()
okquote:Op donderdag 15 november 2007 01:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, tis pas 12 uur
Al is 1 uur wel veeeeel te laat voor Helmondse jongetjesHup, naar bed jij
![]()
Ik heb natuurlijk onze buurvrouw als voorbeeld, daar zal het aan liggen, daar pas jij twee keer in, minstens...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang mijn BMI nog 30+ is ben ik obees.
Nog 1 kilo te gaan
Klopt die 40 wel? Óf.... UPC houdt van onterecht factureren, misschien is die 27,50 wel éxtra.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me af waarom mijn UPC factuur ineens maar 27,50 was in plaats van de gebruikelijke 40
Nee, ze hadden een korting berekend op de factuurquote:Op donderdag 15 november 2007 08:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Klopt die 40 wel? Óf.... UPC houdt van onterecht factureren, misschien is die 27,50 wel éxtra.![]()
lattem, graag of niet hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wie anders?
Juup post nog gewoon in het kattentopic net
dan is ie total lossquote:Op donderdag 15 november 2007 09:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet de DA bellen voor Dee, niks aan de hand verder, maar ze mag zo onderhand wel van die diarree af en ze moet een chip en nagekeken worden op fiv/felv en PKD...
Zal zo rond de 200 euro zitten denk ik. hum
dure hobbyquote:Op donderdag 15 november 2007 09:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet de DA bellen voor Dee, niks aan de hand verder, maar ze mag zo onderhand wel van die diarree af en ze moet een chip en nagekeken worden op fiv/felv en PKD...
Zal zo rond de 200 euro zitten denk ik. hum
Haar gezicht is idd flink gedeukt aan de voorkantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |