Waar is de Oreo?quote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik wil de mega Oreo opeten
Er staat ook een mega-negerzoen op
ja ik ken um, vraagt voor een telefoonbankje meer dan ik voor 2 betaaldequote:
denk het niet...quote:Op woensdag 14 november 2007 19:51 schreef Levitation het volgende:
En is Chardella al onder de mensen?
Ik ga ze wel ff stalken op msnquote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
denk het niet...
ik ben net ook nog bevallen, maar het heeft geen naam gekregen..![]()
Nog ingescheurd?quote:Op woensdag 14 november 2007 19:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
denk het niet...
ik ben net ook nog bevallen, maar het heeft geen naam gekregen..![]()
Ik gok dat het nog 5 dagen duurt.quote:
Okee, ze is nog jong en het is een poes, dat scheelt, maar het is gewoon een maine coon hoor.quote:
Maria zelf, op morgenquote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik gok dat het nog 5 dagen duurt.![]()
Had eigenlijk een van ons op vandaag of morgen ingezet?![]()
We kunnen anders een nieuwe poel maken met de tijd...![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft ze toch goed gegokt(of ze zegt het alleen maar omdat ze ons bang wil maken dt we het geld kwijt zijn)
Mijn ideequote:Op woensdag 14 november 2007 20:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Is ook niet eerlijk, zij is de enige die er nog enige invloed op heeft.
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nog ingescheurd?![]()
Zoveel moeite doen en dan nieteens een naam verzinnen...![]()
In OUD?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Trouwens, ik zit nu in een topic met bevallingsverhalen en daar heb ik iets gezegd over een ruggeprik, dat ik vind dat dat niet iets normaals moet worden...
Ik heb volgens mij iets verkeerd gezegd.
Is zelfs je darm dik?quote:Op woensdag 14 november 2007 20:13 schreef FUFR het volgende:
[..]met mijn dikke darm verleden ben ik wel wat gewend wend wend
de ruggeprik is voor aanstellers.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:12 schreef JamesBrownie het volgende:
Trouwens, ik zit nu in een topic met bevallingsverhalen en daar heb ik iets gezegd over een ruggeprik, dat ik vind dat dat niet iets normaals moet worden...
Ik heb volgens mij iets verkeerd gezegd.
oppassen jij kamerolifantjequote:
Omdat het OUD isquote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef JamesBrownie het volgende:
ik neem aan van wel, heb ik niet eens naar gekeken.
Flesvoeding mag niet/ruggeprik wel.
WAAROM?
Ik geloof best dat het kan opluchten om wat rust te hebben als het heel lang duurt, daar zeg ik ook niks over.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
de ruggeprik is voor aanstellers.
dikke kans op een hernia of verlamming terwijl ze net zoiets natuurlijks moeten doen als schijten.
quote:
Nou ja, ik geloof dat ik niet de enige ben.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het OUD is
En als je het niet met de meute eens bent, ben je een heks.
net als F&F
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet zo tegen haar praten, ja!
Does lief!
Wij zijn vogelvrij voor elkaar als het om nare dikke mensen-opmerkingen gaatquote:
Hormonenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof dat ik niet de enige ben.
Alleen krijg ik nu geziek als: Vrouwen die een ruggeprik nodig hebben gaan zich schuldig voelen door dit soort praat.![]()
Wat een onzin, als het voor jou goed was, dan is het toch goed, je hoeft je toch niet druk te maken om wat ik zeg...
ho ho, spiek 4 yourselfquote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn vogelvrij voor elkaar als het om nare dikke mensen-opmerkingen gaat
We zijn het toch allebei
Zolang mijn BMI nog 30+ is ben ik obees.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb FUFR nooit live gezien, maar ik vind het wel meevallen met jou SQ
nou dan val ik ook mee.ik hou alleen mijn buik niet inquote:Op woensdag 14 november 2007 20:19 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik heb FUFR nooit live gezien, maar ik vind het wel meevallen met jou SQ
HAMBURGERS!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang mijn BMI nog 30+ is ben ik obees.
Nog 1 kilo te gaan
Je hebt me ingehaald!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zolang mijn BMI nog 30+ is ben ik obees.
Nog 1 kilo te gaan
Ik heb gelukkig net een pan broccoli op, dus mijn honger is ver te zoekenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
HAMBURGERS!
HELE LEKKERE VETTE HAMBURGERS!!!
WIE MAAKT ME LOS!!!?!?![]()
[ afbeelding ]
wordt net gebeld door een klant, of ie Levi en SQ kan inhuren om zijn zwembad weer op peil te krijgenquote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je hebt me ingehaald!Ik zit met een hardnekkige 88kg op de weegschaal.
![]()
b..broccoliquote:Op woensdag 14 november 2007 20:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig net een pan broccoli op, dus mijn honger is ver te zoeken
frikandel speciaal
I know, maar ik had gewoon zin om zo te reageren.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wij zijn vogelvrij voor elkaar als het om nare dikke mensen-opmerkingen gaat
We zijn het toch allebei
Ferry-opmerkingquote:Op woensdag 14 november 2007 20:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
I know, maar ik had gewoon zin om zo te reageren.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
(kool is een nono voor darmproblemies)
Ikweets, gisteren spruiten op en ik had me toch een pijnquote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
b..broccoli
ik wil ook, maar ik mag niet...
(kool is een nono voor darmproblemies)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |