Forever Youngquote:Op donderdag 15 november 2007 11:49 schreef cafca het volgende:
Bob Dylan - Planet Waves.
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:16 schreef bukgeit het volgende:
Is het een album van You Am I?
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:26 schreef Pietmans het volgende:
Iets van de Golden Earring? Nummer ben ik even kwijt
quote:Op donderdag 15 november 2007 12:38 schreef horned_reaper het volgende:
Claw Boys Claw - Shocking Shades of Claw Boys Claw
voor mijn leeftijd schijn ik heel veel te weten van muziek ^^quote:Op donderdag 15 november 2007 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Hoe weet zo'n mannetje uit 1988 dat nou? LP van je vader?
Maar je moet die hoes toch ooit ergens gezien hebben. Mijn vraag is: waar?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
voor mijn leeftijd schijn ik heel veel te weten van muziek ^^
zal ook metname door mijn vader komen en mijn passie voor muziek.
Voor een mannetje uit 1989 is het ook te moeilijkquote:Op donderdag 15 november 2007 12:47 schreef bukgeit het volgende:
Hoe weet zo'n mannetje uit 1988 dat nou? LP van je vader?
ik ken de band Fatal Flowers vrij goed, en door die band ben ik wat info over de bandleden gaan opzoeken.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Maar je moet die hoes toch ooit ergens gezien hebben. Mijn vraag is: waar?
even omhoog zodat niemand het vergeetquote:Op donderdag 15 november 2007 12:48 schreef horned_reaper het volgende:
ik zou graag 8 albums willen zien met een of meerdere draken op de voorkant
onder draken vind ik ook wezen als het monster van loch ness etc, vallen.
Je bent mij niets verschuldigd, maar ik wou het toch effe wetenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:53 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
ik ken de band Fatal Flowers vrij goed, en door die band ben ik wat info over de bandleden gaan opzoeken.
toen kwam ik erachter dat 2 bandleden van Fatal Flowers in Claw Boys Claw waren gaan spelen.
dus ben ik daar wat info over gaan zoeken en zo ben ik bij dat album en hun andere albums terecht gekomen![]()
jammer genoeg kunnen wij die afbeelding niet zienquote:Op donderdag 15 november 2007 13:04 schreef cafca het volgende:
Ik vind dit ook onder draken vallen:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat zo jammer isquote:Op donderdag 15 november 2007 13:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
jammer genoeg kunnen wij die afbeelding niet zien![]()
schaap001 + 1quote:Op donderdag 15 november 2007 13:13 schreef schaap001 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
meer weet ik er ook ff niet...
Lijkt me prima, hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb er 12 gepost voor als sommige niet goed waren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |