dat zou zomaar kunnen maar het is zeker niet de drummer en de band die ik bedoel.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:33 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Levon Helm van THe Band
Opgezocht. Je hebt de goede persoon voor je. Naam klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef knars het volgende:
Neal Pearl van Rush?
jouw antwoord had ik nog niet gezien tijdens het typen van de vorige postquote:
knars + 1quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef knars het volgende:
Neal Pearl van Rush?
die vraag heb ik al een paar keer eerder gezienquote:Op donderdag 15 november 2007 17:51 schreef knars het volgende:
ja, nou ja, Pearl heeft ook met drummen te maken.
Ik ga zo boodschappen halen, kan iemand voor mij een boodschappenlijstje maken met tien nummers die ik van de supermarkt moet meenemen?
Niet van mijn hand toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:59 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
die vraag heb ik al een paar keer eerder gezien![]()
Dat moet toch Dog Eat Dog zijn, die het coverden van een of andere punkband?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:12 schreef brother52 het volgende:
Smashing Pumpkins - Mayonaise
Blur - Coffee & TV
Smashing Pumpkins - Apples + Oranges
Ween - Candi
All Boro Kings - More beer
Guano Apes - Money & milk
Ween - Bananas and blow
Weezer - Crab
Blind Melon - Soup
David Bowie - Life on mars?
Nee, All boro kings is een projectje met enkele leden van dog eat dog (vandaar ook de naam) die 1 cd hebben uitgebracht (Just for the fun of it)quote:Op donderdag 15 november 2007 18:14 schreef knars het volgende:
Dat moet toch Dog Eat Dog zijn, die het coverden van een of andere punkband?
Heb ik mail dan?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:24 schreef MadMaster het volgende:
@Brother52, kan je svp op je mail of PM reageren?
Dank U!!
Daarom ook de animated gif er maar alvast bij om de richting aan te geven...quote:Op donderdag 15 november 2007 18:35 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Ìk gok dat je naar Alpha blondy in de melkweg gaat, maar zou hem niet van de foto herkennen![]()
Puntje terug naar Sgt Prepquote:Op donderdag 15 november 2007 18:54 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
frans bauer
Ah, vandaar dat je ook Alpha Blondy kon gokken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:08 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Misschien bij ons in de winkel (werk bij Fame in adam) zal morgen even kijken.
Die dus, stond op vrijwel al hun platen afgebeeld, al dan niet rasta-kapsel...quote:Op donderdag 15 november 2007 20:19 schreef methodmich het volgende:
Of de Outhere Brothers
Nee, dat wist ik omdat ik het zag staan bij de melkweg toen ik naar gogol bordello was.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je ook Alpha Blondy kon gokken.
De docu is volgens mij nooit officieel op video of DVD verschenen, wat een uitzending van 'Het uur van de wolf'. Ik heb de VPRO al er over gebeld, maar deze aflevering was niet na te bestellen o.i.d.
Ik zoek dus iemand die hem per ongeluk opgenomen heeft destijds...
Maar goed:
[ afbeelding ]
Waar kennen we hem van?
Daar was ik dus ook afgelopen dinsdag.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:23 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Nee, dat wist ik omdat ik het zag staan bij de melkweg toen ik naar gogol bordello was.
Dat hou ik dan in de peiling. Dank voor de tip.quote:Dan kan ik je niet helpen ben ik bang, ik heb wel van de docu gehoord, met flaco enzo. En MM volgend jaar spelen de overige leden van de texas tornadoes in de maloe melo heb ik gehoord, dat is sowieso enorm vet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |