Voor zover je het vakantie kan noemen ja.quote:
Zit jij ook in 3e jaar dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:18 schreef PietjePuk007 het volgende:![]()
![]()
![]()
Op je eerste vakantie-avond om 11u de seminar-onderwerpen binnenkrijgen met de mededeling "wie 't eerste komt die 't eerste maalt".
Mail maar gelijk weggedaan, leuk zo'n start van de vakantie![]()
.
Nee, master Economics & ICT. Mailtje werd verstuurd onder de titels "Prof. dr. ing. Prof. dr. ing."quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:18 schreef Vincenski het volgende:
Zit jij ook in 3e jaar dan?
Die man moet iets compenseren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, master Economics & ICT. Mailtje werd verstuurd onder de titels "Prof. dr. ing. Prof. dr. ing."
Dan had ik toch minstens Ir. verwacht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die man moet iets compenseren.
Beste wensen voor 2008 inderdaad!quote:Op woensdag 2 januari 2008 16:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
Allereerst de beste wensen voor 2008 aan iedereen.
Ik kom er net achter dat ik me voor één vak vergeten ben in te schrijven. Weet iemand hoe je dat weer recht moet zetten? ESSC balie? Of moet je mailen naar de docent?
Macro-Economie (FEB-vak). Voor Micro-A en Geschiedenis heb ik me wel ingeschreven, maar Macro is nog van het eerste jaar dus die was mij even ontschoten.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
P.s. Welk vak?Ben wel benieuwd of ik 't ook ben vergeten.
Oh, dat ja. Daar heb ik me wel voor ingeschreven. Moet alleen nog even kijken hoe het met dat vak zit. (Ik hoop alleen tentamen en geen extra practicaverplichtingen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Macro-Economie (FEB-vak). Voor Micro-A en Geschiedenis heb ik me wel ingeschreven, maar Macro is nog van het eerste jaar dus die was mij even ontschoten.
Ik heb al een mailtje naar de docenten van dat vak gestuurd, maar nog niks terug. Ik ga maandag wel langs bij het FEW equivalent van het BOS.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:58 schreef Lennox het volgende:
BOS is the place to be bij ons. Als je te laat bent met inschrijven. Krijg je even een preek en dan beleefd knikken en je staat ingeschreven
Geschiedenis van het economisch denken. Zal wel over de diverse economische scholen (Oostenrijkse school etc), Friedman, Smith en Keynes gaan.quote:Wat voor geschiedenis vak volgen jullie? Business history van Klemann?
Aanslag van Al Qaida op het kenniscentrum van Nederland.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn we ontsnapt aan een gifgasaanval of zo? Wat is er aan de hand buiten de aula
? Helemaal afgesloten met plastic, mannetjes in witte asbestpakjes met mondkapjes enzo.
En de blazers blazen alle lucht gewoon naar buiten.
Komt vast doordat die leerstoel voor die radicale imam aan de EUR niet door gingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 16:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aanslag van Al Qaida op het kenniscentrum van Nederland.![]()
Toen stond jij er lekker met je peukje van te genieten? Lekker brallen over die faler...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:36 schreef Lennox het volgende:
Stond buiten een peukje te roken. Flikkert er ineens zo'n gast van dat sloopbedrijf over de reling. Hij had massol dat hij vast zat.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:39 schreef Public_NME het volgende:
Heeft iemand mijn auto gezien? Heb hem laten staan bij de C-hal; hij is oranje met blauw/geel/wit! Bvd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |