Zullen ze dat niet expres doen? Want als weet dat je voor 50% een 8 hebt, hoef je voor die andere 50% niet meer zo hoog halen, ik denk dat ze gewoon willen dat je je best nog doet voor je tentamen.quote:Op donderdag 20 december 2007 09:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schandelijke acties weer van docenten, ik heb vanavond & morgen tentamen en ik heb geen enkel cijfer terug van de assignments (ene van 50-50 andere 40-60). Geen stijl
.
Het zat vrij krap iddquote:Op woensdag 19 december 2007 16:21 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Dat is serieus wel klote man! Ik had in blok 1 tentamen in C-3
Op de UT konden we via het "Blackboard"-systeem (de UT gebruikte een systeem dat zij zelf ontwikkeld hebben en ook verkopen, TeleTop, ze hebben daar nu een opvolger van, Sakai, die is dacht ik volledig open source en maakt gebruik van de Wiki omgeving), daar had ieder vak zijn eigen forum. Erg handig bijvoorbeeld voor wat algemenere vragen, ook voor de docent want die hoeft niet meer 60 keer dezelfde vraag te beantwoorden via de mail. Een forum zoals we dat op de UT hadden verbeterd de communicatie sterk.quote:Op donderdag 20 december 2007 01:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er is geen "echt"-"echt" Erasmus forum, toch? Vraag me af of ze dat op andere universiteiten wel hebben. Lijkt me aan de ene kant wel handig. Soort verlengstuk van het Sin-Online/Blackboard gebeuren. En je zou dan bijvoorbeeld kunnen inloggen met je studentnummer en wachtwoord zoals op de PC's. Maar goed, blijkbaar is de vraag er niet (voldoende) dus dan blijft het aanbod ook achterwege. Toch zou het me wel handig lijken...
Druk forum zeg.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:38 schreef Public_NME het volgende:
Op www.vertegenwoordiging.nl is wel een forum, alleen voor bedrijfskunde...
Ja, concurrent van dit topic heur!quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 19:20 schreef Public_NME het volgende:
Jaja, net mijn MSc thesis proposal ingeleverd!! Vakantie.....:D
quote:
Morgen van 18:30 tot 21:30 Micro Economie tentamen, SH heeft dat volgens mij ook.quote:Op donderdag 20 december 2007 19:54 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Straks
![]()
! Ook voor het eerst dat ik iets ruim voor de deadline (morgen 17u) af heb....
![]()
Jullie al vakantie?
Klopt. Kreeg net een mail dat we in het C-gebouw zitten i.p.v. het M-gebouw. Ik zit in B4. Kan voor jou anders zijn, Bolkesteijn. (150???-305??? zitten in B1, hogere nummers in B4)quote:Op donderdag 20 december 2007 20:39 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Morgen van 18:30 tot 21:30 Micro Economie tentamen, SH heeft dat volgens mij ook.Ik schat dat ik morgen om 20:30 vakantie heb.
Heel schraal. Ten eerste zitten die bankjes intens kut, ten tweede is er altijd te weinig ruimte en ten derde is de atmosfeer daar om Kopfschermzen van te krijgen. Aan de andere kant, met enig geluk zit het zo vol dat je gewoon bij de persoon links en rechts onder je op het blad kunt meelezen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef Public_NME het volgende:
Wtf, hoe schraal is het om daar een tentamen te maken?!
Ik zag een half uurtje later wel iemand zitten FOK!ken in die UBquote:Op donderdag 20 december 2007 20:15 schreef Vincenski het volgende:
Ik zit nog gezellig in de UB aan mn ACI 1B te blokkenMorgen tentamen smiddags en daarna doorrollen naar de Smitse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |