quote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw geval.
Tja, het is nu wel belangrijk om op gewicht te blijven. Je zult toch op je eten moeten letten en genoeg blijven sporten. Anders kom je zo weer aan als je nu gewoon alles weer gaat eten.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met afvallen maar ik blijf wel gewoon in dit topic hangen.
Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag (en hoe lang ben je?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met afvallen maar ik blijf wel gewoon in dit topic hangen.
En binnekort weer paling eten.
Ik weeg nu 73,2 en ben 1,85m. Toen ik begon met afvallen (paar maanden geleden) woog ik iets van 83/84.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag (en hoe lang ben je?)
En hoeveel ben je kwijt?
Wel fijn dat je tevreden bent!
Doe ik ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Tja, het is nu wel belangrijk om op gewicht te blijven. Je zult toch op je eten moeten letten en genoeg blijven sporten. Anders kom je zo weer aan als je nu gewoon alles weer gaat eten.
quote:
Dank jullie welquote:Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Succes met nuchter blijven, laxeermiddelen nemen en onderzoeken sylvana! En ik hoop voor je dat er nu niets fout gaat en dat er eens een diagnose uitkomt... En veel plezier vanavond!
Wilde eens de lengte van m'n rondje uittekenen, maar ik kom er niet echt uit, het is zo'n wirwar van bovenaf![]()
Ik zit er ook aan te denken om eens naar de sportschool te gaan. Maar is de sportschool om af te vallen of voor krachttraining?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad vanaaf de laatste 2 constitutieborrels van het jaar. Woehoe. Die onzin is eindelijk afgelopen. Kheb ongeveer een uur gefietst door de kou van borrel naar borrel (en daar natuurlijk geen borrels gedronken maar cola light en 1 jus d'orange) dus das wel goed. Kga morgen proberen te rennen. Kvind het wel heel koud buiten... Misschien dat ik dit weekend in de sportschool op de loopband ga rennen.
Dat van die dikke sokken heb ik ook allang ontdektquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Alcarin het volgende:
Over kou gesproken, mijn nieuwste ontdekking: wollen sokken! Ik had altijd ijskoude voeten, ik voelde de kou zo van de grond door de zolen van mijn schoenen mijn voeten in trekken (vooral erg leuk als je op een trein staat te wachten bv). En ik maar denken dat het aan mijn schoenen lag. Tot ik goede sokken aantrok, en nu heb ik het nooit meer koud! Want warme voeten = warm lijf![]()
(Einde commercial)
Nu ben ik officieel een geitenwollensokkentype!
Ik ging zojuist met kleding aan op de weegschaal staan (toch nieuwsgierig) en die zei 74,5 oid. Dan zal het behoorlijk meevallen![]()
En ik heb nieuwe schoenen met belachelijk hoge hakken, waardoor ik nog slanker lijk![]()
![]()
Nou, dikke sokken had ik al langer, maar dan flutspul (katoen, kunststof, whatever). Maar wollen sokken kunnen zelfs dun zijn, maar dan zijn ze alsnog 10x warmer dan superdikke synthetische skisokken. Dat was nogal een ontdekking voor mijquote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef conleche het volgende:
Dat van die dikke sokken heb ik ook allang ontdektIk koop in de winter m'n laarzen standaard een maat te groot, zodat ik superdikke sokken kan dragen.
En ook wat je zegt over hoge hakken klopt als een zwerende vinger: vooral als je een iets te lange broek aan hebt die over je hakken valt; dan lijken je benen ellenlang. In jouw geval zal je wel heel imponerend zijn: een 1m90 lange, slanke Alcarin!![]()
Echt niet doen!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad vanaaf de laatste 2 constitutieborrels van het jaar. Woehoe. Die onzin is eindelijk afgelopen. Kheb ongeveer een uur gefietst door de kou van borrel naar borrel (en daar natuurlijk geen borrels gedronken maar cola light en 1 jus d'orange) dus das wel goed. Kga morgen proberen te rennen. Kvind het wel heel koud buiten... Misschien dat ik dit weekend in de sportschool op de loopband ga rennen.
ligt eraan hoever je bent met Evy. in het begin wandel je ook steeds een paar minuten tussendoor, dat geeft natuurlijk een vertekend beeldquote:Op donderdag 15 november 2007 08:58 schreef freecell het volgende:
Viking, je kan ook te tijd en je route invoeren op www.mapmyrun.com dan weet je ook hoe hard je nou eigenlijk gaat.
Dan had je wel een beetje meer dan iets teveel gedronkenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:10 schreef Miss_S het volgende:
gisteravond iets teveel gedronken
maar heb ook net zoals Dizer een paar telefoonnummers erbij
en ik raakte als een echte Assepoester mijn schoen kwijt waar toen weer een jongen mee kwam helpen
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan had je wel een beetje meer dan iets teveel gedronken
Jep, vandaag inderdaad. Normaal loop ik ook buiten hoor, nooit in de sportschool. Alleen vond ik het zo brrr buiten... Maar ik zal vanmiddag toch maar mn sportschoenen weer aantrekken.quote:Op donderdag 15 november 2007 08:19 schreef Viking84 het volgende:
Vandaag ga je dus moed verzamelen om buiten te rennen, he egeltje1985.
Maar he, geloof me: in het begin voel je je een kluns en heb je het idee dat iedereen naar je kijkt, maar dat is al snel over. Ik vind het geweldig om rond 16:30 / 17:00 te gaan lopen. Lekker druk op de straat, het begint al wat te schemeren en ik ben nog lekker fris. Nadeel is dat je niet weet hoe hard je eigenlijk gaat. Ik ben wel van plan om een keer in de sportschool te gaan lopen op de band om te kijken hoe hard ik nu eigenlijk ga.
Preciesquote:Op donderdag 15 november 2007 09:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
ligt eraan hoever je bent met Evy. in het begin wandel je ook steeds een paar minuten tussendoor, dat geeft natuurlijk een vertekend beeld
Tnhnxquote:
Troel is van de dieetclub. Kijk daar maar ffquote:Op donderdag 15 november 2007 13:29 schreef Gewas het volgende:
Ik snap het niet. Ik wil ook in dat lijstje in de openingspost staan maar nu zit ik op dieet-web.nl en wil ik een account aanmaken maar maar er staat 'login' en 'profielnaam'. Wat betekend 'login'? En bij 'profielnaam' neem ik aan dat ik Gewas moet invullen? En moet je alle velden invullen?
En wie is Troel die ik een pm moet sturen?
Ik verander inderdaad snel van gedachten.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Troel is van de dieetclub. Kijk daar maar ff.
En jij verandert ook snel van gedachten!
Ik ben flink aan het soggen geweest. Afgewassen, keukenkastjes opgeruimd en uitgeboend, meterkast opgeruimd en gestofzuigd...
Wat zal ik nu nog even gaan schoonmaken?.
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat zal ik nu nog even gaan schoonmaken?.
hier had ik overheen gelezen in mijn aangeschoten buiquote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef conleche het volgende:
Nog even over het relletje: wij hebben onze enige echte relnicht in de vorm van Miss S. (Nooit vies van een controversetje meer of minder) En de dieetclub heeft MotorBloempje, das ook geen schoolvoorbeeld van tact en ik vind dat ze wel degelijk suggereerde dat wij niet gezond bezig waren, omdat ze zei dat zij -de dieetclub- gezonder bezig zijn. Mij maakt het niet uit: ik word niet warm of koud van een internetrelletje meer of minder, maar Miss S is zeker niet de enige schuldige en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |