abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54603163

Het vorige deel: Slank de herfst in #106

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mezel = Patricia
Mini_rulez = Marijke
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Spacehamster = Mira
STING = Thomas
Sylvana = Sylvana
Tangarine = Maarten
Thrilled = Kevin
Veiligheidsspeldje = Marianne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Slimshady had m dichtgegooid, maar die opent natuurlijk geen nieuw topic, dus doe ik het maar

m'n laatste post ging over teveel geld uitgeven en dat het eigenlijk beter is met dit weer hard te lopen dan in de hitte van toen ik begon met evy. Maar ik snap eigenlijk niet dat mensen die 's ochtends vroeg in een klein sportbroekje en t-shirt hardlopen dat niet te koud vinden.
Het mooi kotsende meisje.
pi_54603481
Ik loop in een lange broek en een t-shirt. Ook als het rond het vriespunt is. Het enige wat koud wodt zijn mijn bovenarmen, voor de rest valt het best mee

Ik ben helemaal aan de spa-rood vandaag. Erg lekker!
pi_54603939
Ik ben nu al aan het eten koken ( macaroni) gaan strax naar een vriend van me die in het theater op het Zuidplein in Rotterdam staat vanavond

Zal mn laatste avondeten worden voorlopig. Morgen vanaf 12 uur mag ik niks meer eten en moet ik aan de laxeermiddelen voor de onderzoeken van vrijdag. En als ik dan zolang niks gegeten heb, zal avondeten vrijdag ook wel niet zo slim zijn. Zal ik het wel weer een beetje moeten opbouwen denk ik en eerst weer wat lichts moeten eten.
pi_54604054
quote:
Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Lijkt me eigenlijk een strak plan in jouw geval .
Ik ben gestopt met afvallen maar ik blijf wel gewoon in dit topic hangen.

En binnekort weer paling eten.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2007 16:28:02 ]
pi_54604139
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

Tja, het is nu wel belangrijk om op gewicht te blijven. Je zult toch op je eten moeten letten en genoeg blijven sporten. Anders kom je zo weer aan als je nu gewoon alles weer gaat eten.
pi_54604408
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:

[..]

En binnekort weer paling eten.
Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag (en hoe lang ben je? )
En hoeveel ben je kwijt?

Wel fijn dat je tevreden bent!
pi_54604503
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef freecell het volgende:

[..]

Hoeveel weeg je nu als ik vragen mag (en hoe lang ben je? )
En hoeveel ben je kwijt?

Wel fijn dat je tevreden bent!
Ik weeg nu 73,2 en ben 1,85m. Toen ik begon met afvallen (paar maanden geleden) woog ik iets van 83/84.
pi_54604510
Succes met nuchter blijven, laxeermiddelen nemen en onderzoeken sylvana! En ik hoop voor je dat er nu niets fout gaat en dat er eens een diagnose uitkomt... En veel plezier vanavond!
Wilde eens de lengte van m'n rondje uittekenen, maar ik kom er niet echt uit, het is zo'n wirwar van bovenaf
Het mooi kotsende meisje.
pi_54604773
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Tja, het is nu wel belangrijk om op gewicht te blijven. Je zult toch op je eten moeten letten en genoeg blijven sporten. Anders kom je zo weer aan als je nu gewoon alles weer gaat eten.
Doe ik ook. Alleen misschien morgen chocola halen.

En succes bij de onderzoeken.
pi_54604895
Ben ik weer! Heerlijk gerelaxed en gegeten, dus ik wil niet weten hoeveel ik weeg

Ik kwam er trouwens net achter dat ik niet 1,80 lang ben, maar 1,81. Dat scheelt!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54605028
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Gewas het volgende:

[..]

En succes bij de onderzoeken.
quote:
Op woensdag 14 november 2007 16:44 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Succes met nuchter blijven, laxeermiddelen nemen en onderzoeken sylvana! En ik hoop voor je dat er nu niets fout gaat en dat er eens een diagnose uitkomt... En veel plezier vanavond!
Wilde eens de lengte van m'n rondje uittekenen, maar ik kom er niet echt uit, het is zo'n wirwar van bovenaf
Dank jullie wel
pi_54605562
Pff.. wat zal ik eens gaan maken als eten vanavond? Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te gaan koken, maar iets halen is eigenlijk per definitie slecht voor je..

Ben deze week alleen thuis.. manlief is naar t buitenland voor zn werk, en moet dus voor mn eentje eten regelen.. dat is toch wel lastiger dan voor met zn 2en!

Sylvana: Sterkte met de onderzoeken!
  woensdag 14 november 2007 @ 17:35:53 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54605710
Zo, ik heb weer lekker hardgelopen . Voor het eerst 3 x 5. Ging erg goed. Ik kan nu wel concluderen dat ik een goed looptempo heb gevonden en een goede loophouding. Erg goed te doen zo. Alleen begint m'n oude blaar nu wel weer op te spelen, dus ik ga toch maar eens voor tape shoppen van de week. Dit weekend voor het eerst 2 x 6. Mark is al blij dat hij dit overleefd heeft, maar ik denk dat ik hem met wat coaching ook wel door de 2 x 6 heen sleep . Tenslotte hebben we vandaag in totaal 21 min hardgelopen en zondag hoeven we 'maar' 15 min hard te lopen in totaal .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 november 2007 @ 18:25:20 #14
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_54606800
Ha, hier zijn we gebleven....ik had vandaag een vrije dag en dan is het voor mij altijd lastig om op eten te letten. Helemaal nu we nog zoveel snoepjes over hebben van 11 november...bah bah bah! Morgen gelukkig weer naar werk en 's avonds een wedstrijd spelen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_54606853
zo na een redelijk lange dag weer thuis
moest onverwachts mee naar zwemles van 2 kinderen, was wel weer eens iets anders
over een half uurtje naar een feest en fotos maken voor de krant
pi_54609704
Succes met je onderzoeken Sylvana!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54610077
Ik ga ook maar weer eens echt beginnen.
Was van 100 naar de 78 gegaan; maar de laatste maand weer naar de 81
Ik wil de 70 bereiken (of in elk geval dat ik geen pens meer heb )
Zo hardlopen; dus écht aan de slag
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 14 november 2007 @ 21:12:49 #18
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_54611271
Khad vanaaf de laatste 2 constitutieborrels van het jaar. Woehoe. Die onzin is eindelijk afgelopen. Kheb ongeveer een uur gefietst door de kou van borrel naar borrel (en daar natuurlijk geen borrels gedronken maar cola light en 1 jus d'orange) dus das wel goed. Kga morgen proberen te rennen. Kvind het wel heel koud buiten... Misschien dat ik dit weekend in de sportschool op de loopband ga rennen.
pi_54611858
Ik ben net terug en het is niet echt koud hoor.
Maar ik heb wel thermo-onderkleding :p
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_54612735
Ik vind het ook niet koud buiten. Maar ik hou van kou.
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Khad vanaaf de laatste 2 constitutieborrels van het jaar. Woehoe. Die onzin is eindelijk afgelopen. Kheb ongeveer een uur gefietst door de kou van borrel naar borrel (en daar natuurlijk geen borrels gedronken maar cola light en 1 jus d'orange) dus das wel goed. Kga morgen proberen te rennen. Kvind het wel heel koud buiten... Misschien dat ik dit weekend in de sportschool op de loopband ga rennen.
Ik zit er ook aan te denken om eens naar de sportschool te gaan. Maar is de sportschool om af te vallen of voor krachttraining?
pi_54612836
Ik vind het juist veel te koud buiten, nu al. Bibber al de hele dag, terwijl ik een trui en lange sokken aan heb. Echte winterkleding (en natuurlijk een skijack buiten) ... kranten lopen: muts op, sjaal om, handschoenen ... en nog had ik het ongelooflijk koud. Geef mij maar zomer
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_54613521
Over kou gesproken, mijn nieuwste ontdekking: wollen sokken! Ik had altijd ijskoude voeten, ik voelde de kou zo van de grond door de zolen van mijn schoenen mijn voeten in trekken (vooral erg leuk als je op een trein staat te wachten bv). En ik maar denken dat het aan mijn schoenen lag. Tot ik goede sokken aantrok, en nu heb ik het nooit meer koud! Want warme voeten = warm lijf
(Einde commercial)
Nu ben ik officieel een geitenwollensokkentype!

Ik ging zojuist met kleding aan op de weegschaal staan (toch nieuwsgierig) en die zei 74,5 oid. Dan zal het behoorlijk meevallen

En ik heb nieuwe schoenen met belachelijk hoge hakken, waardoor ik nog slanker lijk
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_54613891
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Alcarin het volgende:
Over kou gesproken, mijn nieuwste ontdekking: wollen sokken! Ik had altijd ijskoude voeten, ik voelde de kou zo van de grond door de zolen van mijn schoenen mijn voeten in trekken (vooral erg leuk als je op een trein staat te wachten bv). En ik maar denken dat het aan mijn schoenen lag. Tot ik goede sokken aantrok, en nu heb ik het nooit meer koud! Want warme voeten = warm lijf
(Einde commercial)
Nu ben ik officieel een geitenwollensokkentype!

Ik ging zojuist met kleding aan op de weegschaal staan (toch nieuwsgierig) en die zei 74,5 oid. Dan zal het behoorlijk meevallen

En ik heb nieuwe schoenen met belachelijk hoge hakken, waardoor ik nog slanker lijk
Dat van die dikke sokken heb ik ook allang ontdekt Ik koop in de winter m'n laarzen standaard een maat te groot, zodat ik superdikke sokken kan dragen.

En ook wat je zegt over hoge hakken klopt als een zwerende vinger: vooral als je een iets te lange broek aan hebt die over je hakken valt; dan lijken je benen ellenlang. In jouw geval zal je wel heel imponerend zijn: een 1m90 lange, slanke Alcarin!

Nog even over het relletje: wij hebben onze enige echte relnicht in de vorm van Miss S. (Nooit vies van een controversetje meer of minder ) En de dieetclub heeft MotorBloempje, das ook geen schoolvoorbeeld van tact en ik vind dat ze wel degelijk suggereerde dat wij niet gezond bezig waren, omdat ze zei dat zij -de dieetclub- gezonder bezig zijn. Mij maakt het niet uit: ik word niet warm of koud van een internetrelletje meer of minder, maar Miss S is zeker niet de enige schuldige en dat mag ook wel eens gezegd worden.
pi_54614084
quote:
Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef conleche het volgende:
Dat van die dikke sokken heb ik ook allang ontdekt Ik koop in de winter m'n laarzen standaard een maat te groot, zodat ik superdikke sokken kan dragen.

En ook wat je zegt over hoge hakken klopt als een zwerende vinger: vooral als je een iets te lange broek aan hebt die over je hakken valt; dan lijken je benen ellenlang. In jouw geval zal je wel heel imponerend zijn: een 1m90 lange, slanke Alcarin!
Nou, dikke sokken had ik al langer, maar dan flutspul (katoen, kunststof, whatever). Maar wollen sokken kunnen zelfs dun zijn, maar dan zijn ze alsnog 10x warmer dan superdikke synthetische skisokken. Dat was nogal een ontdekking voor mij

Ik heb het gemeten: met de hakken aan ben ik 1,89 meter lang
Nu nog een te lange broek vinden (ben al blij als ik er een vind die lang genoeg is).
  woensdag 14 november 2007 @ 22:45:23 #25
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_54614192
quote:
Op woensdag 14 november 2007 21:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Echt niet doen!
Buiten rennen is zoveel fijner dan op een loopband! Ik zag mezelf een half jaar geleden ook niet buiten rennen, maar nu zie ik er elke keer weer naar uit . Het is heerlijk als het fris is buiten. Dikke trui om, sjaal om, muts op, handschoenen aan en rennen maar .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')