quote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mike!111111!11 its amazing![]()
Amazing Mike![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen hem kende![]()
Yeah, this is the place.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, hier gaat het dus gebeuren?
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zovaak heb ik die reclame gezien met die witte auto die ze in de zoute zee gingen hangen met een kraan en precies de helft was nog mooi![]()
![]()
Honderden keren![]()
Waarom test jij je rars ?quote:
Hier gebeurt hetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, hier gaat het dus gebeuren?
Ah ik voel me nog niet aangesproken dan.quote:
Tweakerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom test jij je rars ?![]()
Ohjee, en nu?quote:
En allemaal legaal?quote:
Tiny little details...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yeah, this is the place.
[..]
Dé reclame
Ik dacht trouwens dat het een rooie wagen was.
Sport wagen was het toch?
Of coupe ofzo
Kan ook een rode geweest zijn jaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Yeah, this is the place.
[..]
Dé reclame
Ik dacht trouwens dat het een rooie wagen was.
Sport wagen was het toch?
Of coupe ofzo
Omdat ik anders weer moet uploadenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waarom test jij je rars ?![]()
Die heb ik dan weer honderden keren gezien.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kan ook een rode geweest zijn ja![]()
Die witte staken ze dan de motorkap van in de fik![]()
En die mike maar gek doen van: noooo what are you doing![]()
![]()
![]()
* Ik wil me graag aanmelden als nieuw lid.quote:
Ik gebruik enkel quickpar en dan moet het goed zijnquote:
Aaah kijk dan snap ik hetquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat ik anders weer moet uploaden
Eerst vaker meedoen, dan word je automatisch lidquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
* Ik wil me graag aanmelden als nieuw lid.
Quickpar ftwquote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik gebruik enkel quickpar en dan moet het goed zijnRars testen
Heb wel iets beters te doen
![]()
Downen parren en rarren![]()
Klinkt als een uitmuntend idee.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eerst vaker meedoen, dan word je automatisch lid![]()
Iemand moet het doen. Kutleechers ook altijdquote:Op woensdag 14 november 2007 23:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Aaah kijk dan snap ik het![]()
![]()
Is ook wel logischquote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer honderden keren gezien.
En je zag niets meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |