Ja, da's ook wel weer waarquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Of op de keukentafel...
Bad is ook een leuke![]()
![]()
da's ook een nepmod, die is nooit onlinequote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die kut mod van een houniet loopt een boel posts mis
Jaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem, met die kutkat lucky die hij wilde opvreten
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Die kut mod van een houniet loopt een boel posts mis
Ik zie een verbandquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, da's ook wel weer waar
[..]
da's ook een nepmod, die is nooit online
Ohja, hij moest werken ofzo
Het stomme is, dat de meesten die daarover zeiken, zelf ook gesolliciteerd hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijn![]()
![]()
Er zijn inderdaad maar weinig mensen die zeiken dat er te weinig zwarten zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er geen mensen die zeiken dat er te weinig 'zwarten' zijn![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!

Mike!111111!11 its amazingquote:
De FC SC is er niets bijquote:
Bier _!quote:
Uiteraard, anders had ik 't niet geroepenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mike!111111!11 its amazing![]()
Amazing Mike![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen hem kende![]()
Iddquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
De FC SC is er niets bij![]()
Hij is dood. Aan kanker. En Tony zie ik ook nooit meerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mike!111111!11 its amazing![]()
Amazing Mike![]()
![]()
Ik neem aan dat iedereen hem kende![]()
Zovaak heb ik die reclame gezien met die witte auto die ze in de zoute zee gingen hangen met een kraan en precies de helft was nog mooiquote:Op woensdag 14 november 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bier _!
[..]
Uiteraard, anders had ik 't niet geroepen
Als die eikel terug komtquote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, hier gaat het dus gebeuren?
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij is dood. Aan kanker. En Tony zie ik ook nooit meer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |