Ik wou eerst schrijven:quote:Op donderdag 15 november 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
Grammatica: wil of wilt??
Die is ook leuk. Het 'onbenul' dat je soms tegen komt. [afbeelding]
Maar ik heb het toch maar afgezwakt.quote:Nee. NEE! NEE!!!
Een bedrijfsnaam is niet vrouwelijk!!![]()
![]()
En het feit dat je 'zoiezo' schrijft maakt ze sowieso volkomen ongeschikt om taaladvies te geven, prutser.
Ik leef met je mee.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik wou eerst schrijven:
[..]
Maar ik heb het toch maar afgezwakt.
Something for the weekend.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:53 schreef Frollo het volgende:
Wat ga je maken? En is het voor komend weekend?
Een plant is een enorm onderschat cadeau. Als je namelijk een mooie plant koopt is dat een pracht cadeau wat jaren mee gaat, en planten in huis zijn altijd fijn. Bovendien is het krijgen van planten voor veel mensen de enige manier om aan planten te komen omdat het anders nooit bij ze op zou komen een plant te kopen (wat bij mij en mijn vriendin het geval is). Wij hebben in huis twee planten en die hebben we allebei gehad.quote:
Ja! Een heel lelijk schilderij. Of liever nog een poster van een heel lelijk schilderij.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:46 schreef Frollo het volgende:
Een schilderij. En dan bij elk volgend bezoek controleren of 't er nog hangt.
Ludiek?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Lienekien het volgende:
Een ludiek douchegordijn.
Of een zelfgemaakt schilderij!quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja! Een heel lelijk schilderij. Of liever nog een poster van een heel lelijk schilderij. [afbeelding]
Planten zijn kut. En koop alsjeblieft niet iets waarvan jij denkt dat zij het wel mooi vinden. Geen kunst, geen foto, en zéker niets voor op de schouw.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:13 schreef Z het volgende:
[..]
Een plant is een enorm onderschat cadeau. Als je namelijk een mooie plant koopt is dat een pracht cadeau wat jaren mee gaat, en planten in huis zijn altijd fijn. Bovendien is het krijgen van planten voor veel mensen de enige manier om aan planten te komen omdat het anders nooit bij ze op zou komen een plant te kopen (wat bij mij en mijn vriendin het geval is). Wij hebben in huis twee planten en die hebben we allebei gehad.
Een plant dus.
Het was ook niet serieus bedoeld, Z.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:17 schreef Z het volgende:
Ludieke cadeau's zijn een no-no. Hetzelfde geldt voor cadeau's uit cadeauwinkels (zoals daar is de expo).
Wij doen ook wel dat soort onderzoeken, het bijhouden van dagboeken door respondenten, maar dat gebeurd nog op papier.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:18 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand geniale ideeën voor hoe een internetlogboek in elkaar te zetten?
Ik wil de leerlingen 7 dagen lang via een internetlogboekje bij laten houden wat ze zoal lezen en schrijven. Moeilijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |