Goed plan.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef Artificial_M het volgende:
Klacht: het bestaan van 'Nederland'. Laat de Brabo's en de Limbo's samen met de Vlamingen een eigen land starten. Wij blij, zij blij!
Uitjes.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef Yestuuur het volgende:
samen met limburg?![]()
frietje oorlog met curry en uitjes btw!
Je doe je ondertiteltje eer aanquote:Op woensdag 14 november 2007 14:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
Rot dan op, homo.
Afzinken?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Qua IQ zou het goed bij elkaar passen: Domme Brabanders, Domme Limburgers en nog dommere Belgen, alles samen op 1 eiland. En dan afzinken, wereld blij![]()
Daarom ook eerst verplichte deportatie naar Texel.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
Afzinken?volgens mij liggen wij een stukje hoger dan jullie...
En Theo Maassen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:19 schreef tong80 het volgende:
Er is maar één ding goed aan Brabant en dat is Berry van Aerle
Dan niet meerquote:Op woensdag 14 november 2007 14:20 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
Afzinken?volgens mij liggen wij een stukje hoger dan jullie...
Alleen ongeschoolden gebruiken die aanhefquote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef Artificial_M het volgende:
Naar aanleiding van een eerder geschreven soort van column...
Lectori Salutem,
In brabant stelen ze het mais nog van het land.......quote:Gaat het om mensen uit de Randstad echter is het een heel ander verhaal. In de randstad is het vies, druk en smerig en bovendien heb je een superdeluxe alarmsysteem in je auto nodig omdat anders zelfs je radiocasettespeler nog uit je auto wordt gejat.![]()
Carnaval is het grootst in Oldenzaal (Twente, overijssel)quote:Deze mensen probeer ik vaak te overtuigen van het feit dat Brabant gewoon beter is en daar trek ik de beste argumenten voor uit de kast. En zachte G klinkt gewoon beter en ook tegen de Brabantse gezelligheid kan niets op. Brabant is natuurlijk een kutprovincie voor die gekke randstad lui, maar zo gauw vastelavond (carnaval) begint staan de Rotterdammers weer paraat om hier in Brabant te gaan zitten hoeren snoeren, taxi knoeren.![]()
De beste friet komt uit Groningen is mijn ervaring.... Daarnaast wint Rotterdam bijna jaarlijks de beste patat prijs (vraag me niet waarom)quote:Maar als niets helpt kun je je altijd nog berusten op het feit dat de frituur hier gewoon beter is. Ik zal hier nog even gauw enkele voordelen opsommen:
- In brabant worden de snackbars niet allemaal gerund door chinezen. Chinezen zijn professionals in het maken van bami, niet in het maken van goudgele frieten!
- Niet alleen liggen er in Brabant meer snacks in de vitrine, wij Brabanders zijn ook nog eens de uitvinders van het supertje!
- In Brabant krijg je je friet in een bak met de saus erbovenop in plaats van de saus in zo'n lullig 'zijbakje'
- En over saus gesproken; in Brabant staat de friettentmedewerker als een dolle aan de mayonaisepomp te hengsten. In de randstand krijg je zo'n lullig kloddertje mayo.
- En zeg nou zelf; 'Friet saté' klinkt toch ook gewoon beter dan 'patatje pinda'![]()
Als brabant een stad had hadden ze daar vast ook wel een bommetje willen droppen. Alleen daar zaten ook de meeste NSB'ers en je eigen handlangers moord je liever niet uit he..quote:Last but not least heb ik nog één ding te melden: Ik vind het echt heel lullig voor die Rotterdammers dat ze in de 2e wereldoorlog helemaal plat gebombardeerd zijn, maar welke idioot heeft het toen verzonnen om die godvergeten drekstad weer op te gaan bouwen?![]()
Laatste punt kan leuk zijn. Alleen dan heeft de rest van Nederland geen provincie meer over om te bashen.... Friesland ok. Maar brabant bashen is leukerquote:Klacht: het bestaan van 'Nederland'. Laat de Brabo's en de Limbo's samen met de Vlamingen een eigen land starten. Wij blij, zij blij!
EENSCH ISquote:Op woensdag 14 november 2007 14:14 schreef Klonk het volgende:
Wil je als kutbrabo ff niet voor ons Limburgers gaan praten, moet er niet aan denken om met én brabo´s en belgen in 1 land te wonen, vind het zo al erg genoeg...
Wie zegt er dat de vlaming blij wordt als er een paar nederlandse provincies bij vlaanderen komen?quote:
Idd ongeschoolde lui die peppy willen doenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Alleen ongeschoolden gebruiken die aanhef![]()
[..]
Wat een onzin, door de alliteratie klinkt de 2de vele malen beter.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:12 schreef Artificial_M het volgende:
- En zeg nou zelf; 'Friet saté' klinkt toch ook gewoon beter dan 'patatje pinda'![]()
Goed idee, vergeet je jas niet!quote:Klacht: het bestaan van 'Nederland'. Laat de Brabo's en de Limbo's samen met de Vlamingen een eigen land starten. Wij blij, zij blij!
Ze dan ze blij dat ze Wallonie kwijt zijn dat ze Limburg en Brabant voor lief nemen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Wie zegt er dat de vlaming blij wordt als er een paar nederlandse provincies bij vlaanderen komen?
quote:[Brabo's en de Limbo's samen met de Vlamingen
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:27 schreef Artificial_M het volgende:
Owja en met betrekking tot friet:
Frans: Pommes-Frites -> Aardappel-Friet
Belgisch: Patat-Frites -> Aardappel-Friet
Kennelijk heet het product dus gewoon friet, en wordt het van pommes of patatten zo je wil gemaakt.
Patat is dus gewoon een ordinair woord voor aardappel.
Jij bent een kneusquote:Op woensdag 14 november 2007 14:29 schreef Nashje het volgende:
Wat ben jij een kneus. Je overtuigd niet, je zet ons volk alleen maar voor lul. Oja en praat voor jezelf. Eikel.
Jij basht ook in elk topic of niet?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef TNA het volgende:
Emigreer gewoon, huilie.
quote:
Wil je zijn harde diep in je reet voelen dan ofzo? Homo.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij basht ook in elk topic of niet?
Krijg je daar een harde van jongen![]()
Mag ik beginnen?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
nietus, wellus ,nietus.. je bent niet alleen een kneus maar nog kinderachtig ook... tegen de muur met jou.. afknallen
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ha, een bewijs dat Brabant beter is, anders had je wel iemand uit je eigen buurt gezocht.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:25 schreef michiel5 het volgende:
BrabantMijn vriendin is blij dat ik haar uit die godvergetne provincie heb gered!
........lesbi?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wil je zijn harde diep in je reet voelen dan ofzo? Homo.
homoquote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wil je zijn harde diep in je reet voelen dan ofzo? Homo.
Nee brrrrrrquote:
Zhe is geen normaal woord, teef met schijt in je haar.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
homo![]()
reet![]()
volgens mij ben jij een homo,
nerd
er staat toch zhe ?
Offe ben je verblind oid door al dat sperma in je ogen![]()
viespeuk!
Ik zal een kut in mijn avatar plakken nou goed!?!?!?!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe of wat iedereen nou is.
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zal een kut in mijn avatar plakken nou goed!?!?!?!
![]()
Kijk naar je eigen ugly avatar die heeft schijt in zijn haar!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zhe is geen normaal woord, teef met schijt in je haar.
Wel die van jezelf aub.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Nee dat is uitgekotste schijt.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:37 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk naar je eigen ugly avatar die heeft schijt in zijn haar!
Welkom in KLBquote:Op woensdag 14 november 2007 14:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zie 1 post voor je.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef Artificial_M het volgende:
Jezus gaat wel hard zo lekker flamen...
Njah dit topic was eigenlijk meer met een knipoog bedoeld, dat je dan lekker terug gaat schelden op brabant kan ik alleen maar 10 putnen geven
Vind het alleen beetje jammer dat ik dan shit te horen krijg zoals "tegen de muur met jou.. afknallen"
I know... maar pleur dan tenminste een smiley erachter ofzo...quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef Artificial_M het volgende:
Jezus gaat wel hard zo lekker flamen...
Njah dit topic was eigenlijk meer met een knipoog bedoeld, dat je dan lekker terug gaat schelden op brabant kan ik alleen maar 10 putnen geven
Vind het alleen beetje jammer dat ik dan shit te horen krijg zoals "tegen de muur met jou.. afknallen"
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Bushmaster het volgende:
De Brabantse gezelligheid blijkt een fabeltje te zijn en dat is vaak genoeg belicht in onderzoekjes. En om nou die klodder mayo bovenop je frietjes als norm te verheffen is kort door de bocht. Tijdens de afscheiding van België is men gewoon een stukje vergeten. Brabant is hooguit gastvrij voor andere brabo's, mensen uit andere provincies hebben er niets te zoeken. Wat dat aangaat doet Brabant niet onder voor Volendam. Uitje erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+miljoen.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
terug schelden op brabant? hoe kom je erbij.. we schelden naar jou... en ja dat tegen de muur was zonder smily bedoelt
losert
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:46 schreef Bushmaster het volgende:
De Brabantse gezelligheid blijkt een fabeltje te zijn en dat is vaak genoeg belicht in onderzoekjes. En om nou die klodder mayo bovenop je frietjes als norm te verheffen is kort door de bocht. Tijdens de afscheiding van België is men gewoon een stukje vergeten. Brabant is hooguit gastvrij voor andere brabo's, mensen uit andere provincies hebben er niets te zoeken. Wat dat aangaat doet Brabant niet onder voor Volendam. Uitje erbij?
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaroquote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ben rijp, lief en......... brabander
Friet sate.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef dubidub het volgende:
Het is een patat pinda(saus) trouwens, alliteraties zijn goed. Saté is een manier van vleesbereiding, geen saus.
Rotterdam.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaro
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah owntquote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaro
Racist.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah ownt
Nederland boven alles
ik verzoeken?? je bedoelt waarschijnlijk jezelf? ik maak tenminste geen debiele opmerkingen die tegen mijn avatar ingaan.... ook jij zetten we binnenkort tegen de muurquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah ownt
Nederland boven alles
die tegen mijn avatar ingaan? staat er op mijn avatar dan "ik ben Amsterdammer"? teringkneus. jij bent dom. echt kankerdom.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
ik verzoeken?? je bedoelt waarschijnlijk jezelf? ik maak tenminste geen debiele opmerkingen die tegen mijn avatar ingaan.... ook jij zetten we binnenkort tegen de muur
Lees je post nog eens na...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef dubidub het volgende:
Het is een patat pinda(saus) trouwens, alliteraties zijn goed. Saté is een manier van vleesbereiding, geen saus.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
die tegen mijn avatar ingaan? staat er op mijn avatar dan "ik ben Amsterdammer"? teringkneus. jij bent dom. echt kankerdom.
In het Spanje/Griekenland en Turkey noemen ze het anders Sate.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Die lui van onder de riolen voelen zich ook altijd beter dan mensen die wel serieus kunnen doorwerken in maart ipv in een dom pak een met liters bier in je kadaver een geboortegolf te veroorzaken!
En dan het verhevene van je geboortestreek aan willen tonen met gezever achter de komma over gefrituurde aardappelreepjes met één of andere saus! Flikker op met je friet saté. Het is pindasaus, ja. Als je saté wilt, moet je alsnog naar die Chinees die je niet in je frietkot wilt hebben!
Benedenrivierders met hun patat met pils-cultuur!
Mensen die nationalisme als racisme zien.quote:
Lol, zo praten al die mocro's.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mensen die nationalisme als racisme zien.![]()
Dat is echt te dom voor woorden. Die gozer waar je op reageert trouwens ook. Opgefokte puber! Net thuis van het IVMBO zeker!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Benedenrivierders met hun patat met en pils-cultuur!
quote:
Frietje oorlog? Dat klinkt echt gay.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef Yestuuur het volgende:
samen met limburg?![]()
frietje oorlog met curry en uitjes btw!
Dus moeten wij het ook doen? Wat weten die gasten nou van saté en pindasaus man!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In het Spanje/Griekenland en Turkey noemen ze het anders Sate.![]()
Jullie verdraaien het naar Patatje pinda.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dus moeten wij het ook doen? Wat weten die gasten nou van saté en pindasaus man!
Saté komt uit onze koloniën ja. Wij Nederlanders weten wat we wel en niet kunnen met pindasaus of satésaus. Dat hoft zo'n Zuid of nep-Europeaan me echt niet te vertellen.
De blauwe hap van onze marine is trouwens één van de beste ter wereld.
Ja goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
![]()
Bij elkaar worden de Wikipedia's opgebouwd door vele duizenden mensen uit de hele wereld: wetenschappers, hobbyisten, studenten, experts en mensen met een goede algemene ontwikkeling. Iedereen kan aan Wikipedia bijdragen, ook anoniem. Er is geen limiet aan het bijdragen, sommigen doen dit incidenteel, anderen dagelijks. Alle tekst kan door iedereen bewerkt worden, dus als iemand aan een kort artikel begint kunnen er een aantal anderen aan verder werken tot het een volwaardig encyclopedisch artikel is.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me aan bij TS!
Wisten jullie trouwens dat de moderne Nederlandse taal onstaan is in Brabant-Antwerpen regio en door de spaanse bezetting het bezit heeft genomen in Holland en daar het 'Hollands' heeft verdreven?
Bron: wikipedia
Wist je dat Brabant tegenwoordig slechts een achterstallige provincie is en zich daarom graag afzet tegen de randstad, omdat deze economisch, cultureel (etc.) voortvarender is?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:26 schreef jpjedi het volgende:
Ik sluit me aan bij TS!
Wisten jullie trouwens dat de moderne Nederlandse taal onstaan is in Brabant-Antwerpen regio en door de spaanse bezetting het bezit heeft genomen in Holland en daar het 'Hollands' heeft verdreven?
Bron: wikipedia
Je verward Limburg met Brabant.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wist je dat Brabant tegenwoordig slechts een achterstallige provincie is en zich daarom graag afzet tegen de randstad, omdat deze economisch, cultureel (etc.) voortvarender is?
wikipedia als bron gebruiken.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mensen die nationalisme als racisme zien.![]()
Dat is echt te dom voor woorden. Die gozer waar je op reageert trouwens ook. Opgefokte puber! Net thuis van het IVMBO zeker!![]()
Carnaval valt komend jaar al in het eerste weekend van februari.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Die lui van onder de riolen voelen zich ook altijd beter dan mensen die wel serieus kunnen doorwerken in maart ipv in een dom pak een met liters bier in je kadaver een geboortegolf te veroorzaken!
En dan het verhevene van je geboortestreek aan willen tonen met gezever achter de komma over gefrituurde aardappelreepjes met één of andere saus! Flikker op met je friet saté. Het is pindasaus, ja. Als je saté wilt, moet je alsnog naar die Chinees die je niet in je frietkot wilt hebben!
Benedenrivierders met hun patat met pils-cultuur!
heel erg bedankt voor de info...quote:Op woensdag 14 november 2007 15:46 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Carnaval valt komend jaar al in het eerste weekend van februari.![]()
muurjte?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:50 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
heel erg bedankt voor de info...
ik zeg: muurjte
ja ken je dat niet?? das een muurtje maar dan met een spelfout das het verschil... of er meerdere verschillen zijn weet ik nietquote:
Er is een goede reden waarom Nederland ook wel bekend staat als Holland.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:31 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Wist je dat Brabant tegenwoordig slechts een achterstallige provincie is en zich daarom graag afzet tegen de randstad, omdat deze economisch, cultureel (etc.) voortvarender is?
wikipedia als bron gebruiken.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:34 schreef RickoKun het volgende:
Hey bosaap,
Ja daar bedoel ik TS mee.
TS denkt dat HEEL NEDERLAND uit de randstad bestaat en de lui die met de zachte g praten?!
Er bestaan meer provincies dan die katholieke brabanders en gereformeerde randstadjers. Ook is TS zo kortaf als een vestje wat rond een moslima haar behaarde kut zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |