Rotterdam.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaro
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah owntquote:Op woensdag 14 november 2007 14:53 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
maar je hebt een plaatje van amsterdam.. wat voor een losert ben je dan.... dit bewijst maar weer wat voor een kneusjes het zijn daaro
Racist.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah ownt
Nederland boven alles
ik verzoeken?? je bedoelt waarschijnlijk jezelf? ik maak tenminste geen debiele opmerkingen die tegen mijn avatar ingaan.... ook jij zetten we binnenkort tegen de muurquote:Op woensdag 14 november 2007 14:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
en jij hebt een plaatje van een canadees terwijl je op een nederlands forum zit. WAT VOOR EEN KNEUS BEN JE DAN! haahahah dat je het zo ver moet gaan zoeken.. haaahahah ownt
Nederland boven alles
die tegen mijn avatar ingaan? staat er op mijn avatar dan "ik ben Amsterdammer"? teringkneus. jij bent dom. echt kankerdom.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef maardatwasikwel het volgende:
[..]
ik verzoeken?? je bedoelt waarschijnlijk jezelf? ik maak tenminste geen debiele opmerkingen die tegen mijn avatar ingaan.... ook jij zetten we binnenkort tegen de muur
Lees je post nog eens na...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef dubidub het volgende:
Het is een patat pinda(saus) trouwens, alliteraties zijn goed. Saté is een manier van vleesbereiding, geen saus.
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
die tegen mijn avatar ingaan? staat er op mijn avatar dan "ik ben Amsterdammer"? teringkneus. jij bent dom. echt kankerdom.
In het Spanje/Griekenland en Turkey noemen ze het anders Sate.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Die lui van onder de riolen voelen zich ook altijd beter dan mensen die wel serieus kunnen doorwerken in maart ipv in een dom pak een met liters bier in je kadaver een geboortegolf te veroorzaken!
En dan het verhevene van je geboortestreek aan willen tonen met gezever achter de komma over gefrituurde aardappelreepjes met één of andere saus! Flikker op met je friet saté. Het is pindasaus, ja. Als je saté wilt, moet je alsnog naar die Chinees die je niet in je frietkot wilt hebben!
Benedenrivierders met hun patat met pils-cultuur!
Mensen die nationalisme als racisme zien.quote:
Lol, zo praten al die mocro's.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mensen die nationalisme als racisme zien.![]()
Dat is echt te dom voor woorden. Die gozer waar je op reageert trouwens ook. Opgefokte puber! Net thuis van het IVMBO zeker!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:05 schreef ElectricEye het volgende:
Benedenrivierders met hun patat met en pils-cultuur!
quote:
Frietje oorlog? Dat klinkt echt gay.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef Yestuuur het volgende:
samen met limburg?![]()
frietje oorlog met curry en uitjes btw!
Dus moeten wij het ook doen? Wat weten die gasten nou van saté en pindasaus man!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In het Spanje/Griekenland en Turkey noemen ze het anders Sate.![]()
Jullie verdraaien het naar Patatje pinda.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:11 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dus moeten wij het ook doen? Wat weten die gasten nou van saté en pindasaus man!
Saté komt uit onze koloniën ja. Wij Nederlanders weten wat we wel en niet kunnen met pindasaus of satésaus. Dat hoft zo'n Zuid of nep-Europeaan me echt niet te vertellen.
De blauwe hap van onze marine is trouwens één van de beste ter wereld.
Ja goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zal een kut in mijn avatar plakken nou goed!?!?!?!
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |