lunch pauze...!quote:
aaah spiegelschrift...quote:Op woensdag 14 november 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
ja ik klikte sneller dan dat ik dacht![]()
en de TT is toch helderspiegelschrift
wat...? ik kan moeilijk in mn eentje een sneeuwballen gevecht gaan houden..!quote:Op woensdag 14 november 2007 13:00 schreef jslavenburg het volgende:
Echt kuno @ overtime
wat ben ik blij dat jij niet mijn hyves hebtquote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef HansU het volgende:
zo, net ff 30 hyves berichtjes verstuurd. Druk druk druk hier dus
Hier maar weer ff een nieuw topic volspammen
a, lief he.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:41 schreef HansU het volgende:
lief hondje trouwens Wendy!
nou zegquote:Op woensdag 14 november 2007 13:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat ben ik blij dat jij niet mijn hyves hebt
inderdaad, orgineel ! topquote:Op woensdag 14 november 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
goeie tt
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:54 schreef HansU het volgende:
[..]
nou zeg
Maar die 30 berichtjes zijn eigenlijk ook stage gerelateerd. Een klasgenote van me dreigt te ontsporen op stage, praat daar met een vriendin over om hoe dat aan te pakken.
ik heb je foto gekrabbeldquote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
a, lief he.![]()
Ben er echt helemaal klaar mee vandaag.
Ik zag het in mijn mail staan. Ik kijk thuis wel ff wat je hebt gekrabbeld.quote:
hangt ervan af wat je krabbeltquote:Op woensdag 14 november 2007 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
Krabbelen? Klinkt waarschijnlijk geiler dan het is...![]()
gaafquote:Op woensdag 14 november 2007 15:21 schreef Trigalti het volgende:
Hoi, hier vanaf mijn nieuwe stageplek..
Hier is tenminste wel werk
Was de tijd net al kwijt.
Hoef elke dag maar van half 10 tot half 5![]()
Ben weer verder met werken.
Relaxtquote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef HansU het volgende:
[..]
hooi!
Nog iets minder dan een uur en vakantie!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat staat gewoon standaard op die brieven... juridisch ietsquote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Relaxt
ik ben een beetje in de war...
Krijg ik een brief van de Zweedse Immigratie en Naturalisatie Dienst.. Dat ze mijn aanvraag binnen hebben gehad... maar ik heb wel bezwaar recht.
Ja, zo'n vermoedde had ik ook, het ziet er ook heel standaard brief uit..quote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat staat gewoon standaard op die brieven... juridisch iets![]()
SINTERKLAAAAAAASJE... KOM MAAR BINNEN MET JE KNECHT! WANT WE ZITTEN ALLEMAAL EVEN RECHT!!!!!quote:
hallo Sinterklaasquote:
Inderdaad. Moet verdomme voor 15 euro kadootje halen voor mijn zusquote:
Veel plezier is de zon, dan ga ik plezier hebben in de sneeuw.... plezier.. ik ging zonet bijna bij de bushalte op mijn bek, was een beetje gladquote:Op woensdag 14 november 2007 16:42 schreef HansU het volgende:
[..]
hallo Sinterklaas
Dag Sinterklaas!
ik ga er maar eens een einde aan maken voor vandaag!
En voor de rest van de week
Volgende week vrijdag ben ik er weer, eerst ff een weekje van de zon genieten in Portugal!
Dáááág mensen!
Speelt ze gitaar dan? Anders zou ik iets anders voor d'r kopen hoor.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet verdomme voor 15 euro kadootje halen voor mijn zus [ afbeelding ]
Dat is minstens 2 pakjes snaren man [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Inderdaad. Moet verdomme voor 15 euro kadootje halen voor mijn zus [ afbeelding ]
Dat is minstens 2 pakjes snaren man [ afbeelding ]
Basgitaarquote:Op woensdag 14 november 2007 16:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Speelt ze gitaar dan? Anders zou ik iets anders voor d'r kopen hoor.
Dan maar afschaffenquote:Op woensdag 14 november 2007 16:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Basgitaar
Maar bedoelde dat ik zelf dat geld wel kan gebruiken
Maar klaar, verplicht hè [ afbeelding ]
Staan wel op mijn lijstje jaquote:Op woensdag 14 november 2007 16:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ach zij moet ook iets voor 15 euro kopen en misschien krijg jij wel nieuwe snaartjes.
Maar wat graag!! Maar de rest wou doorgaan.... allemaal volwassenen van 20 jaar en ouderquote:
Wij doen er niet meer aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:56 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar wat graag!! Maar de rest wou doorgaan.... allemaal volwassenen van 20 jaar en ouder![]()
Kerst doe ik graag aan mee, ik vind het leuk. En dan koop ik ook iets voor mijn ouders, zij voor mij. Verder is het gewoon lekker eten, drinken, feest. Maar voor mijn ouders iets kopen is niet zo moeilijk, en het blijft ook niet beperkt tot cadeau's van maximaal 15 euro, dus heb wat meer opties.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, ik heb besloten dat ik niet meer aan kerst of sinterklaas doe. Tenzij ik kado's van mijn ouders ofzo krijg. Dan wil ik eventueel wel een kado kopen voor hun. Maar dan ook met tegenzin.
Schoonmaken, koffie halen, etc. is niet echt boeiend om over te pratenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je hebt het druk, maar toch niks te melden? Apart.
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Je hebt het druk, maar toch niks te melden? Apart.
Ja, je kent mij!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Schoonmaken, koffie halen, etc. is niet echt boeiend om over te praten
Ja, dat zijn de betere stages.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Schoonmaken, koffie halen, etc. is niet echt boeiend om over te praten
Ach, da's beter dan niks melden. En in het weekend kun je dan mooi zoeken naar reacties op je post.quote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef miss-scofield het volgende:
En, iets over m'n stage zeggen is ook niet zo boeiend. Wat stel dat jullie reageren ben ik alweer te laat, want dan zijn jullie al 4 onderwerpen verderHehe! Of het topic zit zelfs vol
hey Missquote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef miss-scofield het volgende:
{post van Miss...}
Ja, als ze toch niks te melden heeft, haal het dan ook maar weg, toch?quote:
zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, als ze toch niks te melden heeft, haal het dan ook maar weg, toch?
Hey Luctorquote:Op woensdag 14 november 2007 19:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
hey miss![]()
hey Angel
hey PieterBas
Sorry probeerde een grapje te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:25 schreef miss-scofield het volgende:
Ja, je kent mij!
Was ik in Stockholm, bel ik iemand op en vroeg waar ze was in Stockholm.. Ja, in de H&M, zijn er in het centrum welgeteld.. 7 H&M'squote:Op woensdag 14 november 2007 20:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, ik heb even een nieuw kostuum besteld, voor weinig bij H&M, als het niks is krijgen ze het toch weer terug. Ik loop nu al 2 jaar in hetzelfde met presentaties, tijd voor iets nieuws.
Is het centrum van Stockholm dan zo groot, dat er 7 H&M's moeten zijn?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was ik in Stockholm, bel ik iemand op en vroeg waar ze was in Stockholm.. Ja, in de H&M, zijn er in het centrum welgeteld.. 7 H&M'sBorås heeft er namelijk ook al 3.
En al die toeristen maar denken dat ze steeds op dezelfde plek uit komen.quote:* Bijlmerplein 206
* Buikslotermeerplein 123-b
* Kalverstraat 114-118
* Kalverstraat 125
* Kalvertoren
* Nieuwendijk 141
* Nieuwendijk 154 A
* Osdorpplein 128
* Schiphol Airport
quote:Op woensdag 14 november 2007 19:13 schreef Deansensitized het volgende:
Miss![]()
Goedenavond allen [ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zitten die dingen gewoon naast elkaar dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
H&M in Amsterdam:
[..]
En al die toeristen maar denken dat ze steeds op dezelfde plek uit komen.
Nou ja, schuin tegenover elkaar. Oneven en even he.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of zitten die dingen gewoon naast elkaar dan?
Mijn fout, mijn excuses, sorryquote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou ja, schuin tegenover elkaar. Oneven en even he.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mijn fout, mijn excuses, sorry [afbeelding,link]
H&M is Zweeds..(als je het zou vertalen dus haar & Mauritz zijn) en het kunnen er best meer zijn..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is het centrum van Stockholm dan zo groot, dat er 7 H&M's moeten zijn?
zeker weten. Het is echt een hele mooie stadquote:
Lees je PM eens even...quote:
Ik moet af en toe ook nog eens wat doen op schoolquote:
Helleuwquote:Op donderdag 15 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja PB![]()
Goeiemorgen Nathen Erik
Uiteindelijk komt alles weer goedquote:Op donderdag 15 november 2007 08:38 schreef Deansensitized het volgende:
Mwah, heb betere dagen gehad
Het vreemde is dat ik hier niks heb gehoord of gelezen over dit incidentquote:Op donderdag 15 november 2007 08:33 schreef Deansensitized het volgende:
Ja PB![]()
Goeiemorgen Nathen Erik
Zou je denkenquote:Op donderdag 15 november 2007 08:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het vreemde is dat ik hier niks heb gehoord of gelezen over dit incidenten zoiets zou echt wel op de voorpagina van de sensatiekranten staan
Aawh klinkt allemaal niet leuk. Gewoon ff aan jezelf gaan denken dan. Voor nu krijg je eenquote:Op donderdag 15 november 2007 08:49 schreef Deansensitized het volgende:
Haha hoop het wel ja
Zit alleen even met heel veel dingen momenteel. School/werk/stage, financieel zwaar weer. situatie thuis [constant ruzie met ouders], veel mensen die constant wat van me willen en tegen me lopen te zeiken. kapotte auto [die verkocht word maar eerst heel moet, maar waar geen geld voor is].... ik moet momenteel teveel dingen tegelijk, en dat trek ik even niet. Komt nog bij dat ik 2-3 uur per nacht slaap, waarschijnlijk door die drukte [stress?] waardoor ik overdag bijna niet te genieten ben.
Graag gedaanquote:Op donderdag 15 november 2007 08:57 schreef Deansensitized het volgende:
Nu wel
En doe ik vanaf vandaag ook. Even alles weer wat recht trekken, en dan weer volop verder
Dankje!![]()
Doe je goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Succes
Ik ben tussen het Fok!ken door ook 'lekker' aan het verslag typen
Nee, ik vind het altijd niet prettig werken want vaak kijken ze alleen naar hun eigen modelquote:Op donderdag 15 november 2007 09:16 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, maar als het niet klopt moet je dat aangeven toch??
Dat heb ik nog nooit meegemaakt overigens, les gehad uit een eigen geschreven boek van een leraar... werkt dat wel wat?
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
Joh, hoe denk je dat het op universiteiten en mindere mate hbo's werkt?
quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef ChatGirl het volgende:
Goedemorgen!
quote:
Ja inderdaad. Word er vanuit school niet uitgegaan van 36 uur??quote:Op donderdag 15 november 2007 09:40 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben ff kwaad. Heb school een mail gestuurd over het aantal uren wat ik stage zou moeten lopen. Op de overeenkomst stond 504 uur, maar dat zou heel weinig zijn. Mijn vorige stage was 640/680 uur oid. Krijg ik een mailtje terug, dat ik me daar niet druk over hoef te maken en de weken moet tellen. Er zitten bij mij in de groep mensen met 36 uur, en ik maak er 40. Dat is op het totaal van 19 weken nogal een verschil (2 weken).
Op de eerste dag zei hij wel een uren aantal, waar je bij in de buurt moest komen. Hij zei toen ook dat, als je meerdere uren maakte (40 ipv 36 bijv.) dat je dat kon compenseren. En nu gaat hij ineens over weken praten.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Word er vanuit school niet uitgegaan van 36 uur??
En inderdaad de weken tellen, moesten wij ook altijd
Dat zei school ook bij mij toen, maar ik had ook een contract getekend voor 960 uur, dus ja ook maar de 960 uur (en wat extra) met veel plezier afgemaaktquote:Op donderdag 15 november 2007 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
In uren rekenen... geen idee hoe dat bij mij zit eigenlijk... Volgens mij hebben we een richtlijn van 100 dagen (of 90). En dan als je uiteindelijke product en evaluatie goed is dan valt men niet over een paar dagen naar het schijnt. Maarja, zul je altijd zien dat het voor iedereen geldt behalve voor mij.
Dat is leuk werk, deed ik toen ik journalistiek studeerde ook altijd graag.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:09 schreef Etcetera het volgende:
ik ben nu een keer journalistiek bezig ipv met het syteemachter mensen aanbellen enzo voor meer info over een artikel
Eh, nee. We hebben al iemand die dat voor ons komt doen. Van Pocos uit Eindhoven. Is volgens mij wel een toffe kerel, zit nu tegenover 'm. Als ik zo naar 'm kijk denk ik dat ie nog wel ff hier is om alleen al alle mail over te zetten, want mn begeleider gooit niks weg. Die rost alles in Outlook in driehonderdduizend mapjes 'omdat het ooit nog wel van pas komt'.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:31 schreef Loontjah het volgende:
En nu mag jij die allemaal gaan installeren haha..
Het kan aan mij liggen maar volgens mij bestaat dit niet hoor!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:29 schreef ChatGirl het volgende:
De e-mail pc met windows 97 er opheeft het gister begeven.
ik vind het wel tofquote:
98 danquote:Op donderdag 15 november 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij bestaat dit niet hoor!![]()
Nope, maar 95 en 98 welquote:Op donderdag 15 november 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar volgens mij bestaat dit niet hoor!![]()
Mooi dat jij ook weer van de partij ben Loontjah!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef Loontjah het volgende:
Zie je Chatgirl..
Je bent niet gek hoor, met je mooi krulletjes![]()
Wat denk je dat ik hier de meeste tijd zit te doen. Nu heb ik het geluk dat er een collega 2 dagen vrij is, dat ik die pc kan gebruiken met XP er op. Dat is een heel verschil met 97 (had ik het toch goed KS)quote:Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef KaheemSaid het volgende:
Klopt inderdaad.
Ik snap niet dat zo een bedrijf pas een nieuwe computer koopt, nadat de oude er mee opgehouden is. Een goed werksysteem (mits die veel gebruikt wordt) is toch best wel belangrijk. Ik zou me tenminste dood ergeren wanneer ik ergens stage liep terwijl der oude pc's stonden die amper werkten.
ik zou ook nog CS3 pakket krijgen. maar dat duurt wel een tijdjequote:Op donderdag 15 november 2007 11:57 schreef Loontjah het volgende:
Ik mag hier niet kagen met 3,0 Ghz, 2Gb geheugen en Adobe Design Premium CS3
Maja het is een leencomputer, want eigenlijk is die voor de studenten van de trainingen
Ik kreeg CS2 via school op een cd'tje. 'Anders is het helemaal te duur'.quote:
Jij zat niet toevallig gisteravond om kwart voor 6 in de bus?quote:Op donderdag 15 november 2007 11:52 schreef Loontjah het volgende:
Zie je Chatgirl..
Je bent niet gek hoor, met je mooi krulletjes![]()
Of je er blij mee moet zijn is een 2e.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heeeey! Mijn stad in het nieuws!
Zweedse bijt man in penis
Ja, ik had het een paar pagina's geleden al gepost..quote:Op donderdag 15 november 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
heeeey! Mijn stad in het nieuws!
groot bedrijf hequote:
Ik werk gewoon met CS nogquote:Op donderdag 15 november 2007 12:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
groot bedrijf heanders krijgen ze gedonder.
ik heb het ook thuis
ik zal even terugzoekenquote:Op donderdag 15 november 2007 12:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, ik had het een paar pagina's geleden al gepost..![]()
btw een typisch aftonbladet nieuwsbericht
quote:Op donderdag 15 november 2007 08:29 schreef PieterBas het volgende:
Zat Kuno niet in Skövde??
Al was het een scherm met 80".quote:Op donderdag 15 november 2007 13:13 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik heb geen photoshop op stage.
Heb 2 computers op mijn bureau, waarvan 1 met een 24" breedbeeld scherm. Beide zijn ze snel genoeg!
Ik hoef niet te photoshoppen, ja alleen wanneer ik plaatsjes niet mooi vind.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Al was het een scherm met 80".
Zonder photoshop schiet het niet op als je moet photoshoppen
Ik doe onderzoek naar hoe men binnen het bedrijf waar ik stage loop e-invoicing (het digitaal aanleveren van facturen) kan toepassen.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Wat voor werk doe je dan ?
Wie?quote:Op donderdag 15 november 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Wat voor werk doe je dan ?
Eer-ik is werkloos, daarom is hij zoveel aanwezig hier...!quote:
Ik werk idd niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Eer-ik is werkloos, daarom is hij zoveel aanwezig hier...!![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 13:49 schreef Loontjah het volgende:
Neej was voor de verkapte-kijk-mijn-baas-heeft-veel-centen-en-ik-profiteer-er-nu-van post
al sinds het begin!quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fokken-in-de-baas-zijn-tijd-en-daar-gewoon-geld-voor-krijgen-topic is dit.
Je helpt me er aan herinneren dat ik eens moet gaan vragen waar mn 2 maanden loon blijft. Schoolbijdrage en boeken a 1100,- zijn ondertussen al afgehouden. Begint nu een beetje krap qua geld te zitten.quote:Op donderdag 15 november 2007 13:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Fokken-in-de-baas-zijn-tijd-en-daar-gewoon-geld-voor-krijgen-topic is dit.
Zo zijn mijn posts toch nog ergens goed voorquote:Op donderdag 15 november 2007 13:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je helpt me er aan herinneren dat ik eens moet gaan vragen waar mn 2 maanden loon blijft. Schoolbijdrage en boeken a 1100,- zijn ondertussen al afgehouden. Begint nu een beetje krap qua geld te zitten.
Heb ik ook gedaan, (anders vergeet ik het toch maar te betalen) maar nu komen de feestdagen er weer aan, en aangezien ik niet zo rijk meer ben (understatement) zou die stagevergoeding erg van pas komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 14:02 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn collegegeld begin dit schooljaar weer in 1 keer betaald is!
dat zeggen ze volgens mij elk jaar weer en volgens mij is het elk jaar weer is het dikke onzinquote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef Loontjah het volgende:
Ik niet, maar ik vind het wel lief van IBG dat je het termijn niet in december hoef te betalen.
Toch ?
Wat is dat voor een stage? Ik heb nog nooit eerder weggemogenquote:Op donderdag 15 november 2007 14:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
w00t mischien mag ik 1 uur eerder weg !! EN DAT IN MIJN EERSTE WEEK WIIHOOO O!!!12312231
oh ik al een paar keerquote:Op donderdag 15 november 2007 14:27 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat is dat voor een stage? Ik heb nog nooit eerder weggemogen![]()
WAt voor reclame ?quote:Op donderdag 15 november 2007 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
Die reclame van Californication is ook zwaar irritant met dat gehijg er in
Dat de serie californication vanaf maandag op Nickelodeon te zien is, en daar zit zo'n stukje gehijg in van een van de spelers. En dat gebeurde hier op een moment dat het muisstil was hier.quote:
Alleen irritant.quote:Op donderdag 15 november 2007 15:37 schreef Loontjah het volgende:
Irritant of komen je hormonen omhoog ?
Wat een rare dag om te beginnen, een vrijdag.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:23 schreef Ryouko het volgende:
Morgen begin afstudeer stage bij philps![]()
Dat wordt weer 7,5 maand slaaf zijn voor een minimale vergoeding, maar heb er nog wel zin in![]()
In eindhoven?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:23 schreef Ryouko het volgende:
Morgen begin afstudeer stage bij philps![]()
Dat wordt weer 7,5 maand slaaf zijn voor een minimale vergoeding, maar heb er nog wel zin in![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 15:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Dat vind ik wel zo een vervelende reclame!
quote:Op donderdag 15 november 2007 16:44 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen weer op die uberbrakke #$%$ pc.![]()
hoeveelste is het vandaag ??quote:Uw heeft voor uw abonnement op UPC Breedband Internet Easy een jaarcontract tot en met 13-12-07.
Dit contract wordt na een jaar stilzwijgend met nog een jaar verlengd, tenzij u minimaal 1 maand van tevoren opzegt.
Nope, helaas niet. Maar morgen komt die pc dude weer. Hopelijk kan die het een en ander fixen.quote:Op donderdag 15 november 2007 16:49 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk, heb je geen laptop ofzo die je gebruiken kunt?
Een nieuwe computer voor Wendy?quote:Op donderdag 15 november 2007 16:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Maar morgen komt die pc dude weer. Hopelijk kan die het een en ander fixen.
Neuh, een snelle pc zou al een hele verbetering zijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een nieuwe computer voor Wendy?
Ik hoop het voor je, kun je tenminste weer PM'en!quote:Op donderdag 15 november 2007 17:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, een snelle pc zou al een hele verbetering zijn.
Daar werd ik helemaal stapelgek van johquote:Op donderdag 15 november 2007 17:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, kun je tenminste weer PM'en!
quote:Op donderdag 15 november 2007 17:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar werd ik helemaal stapelgek van joh
Wie begon?quote:Op donderdag 15 november 2007 17:16 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het was ook wel wat onoverzichtelijk
![]()
Is'ie ook. http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)/ster/ZanfwssHeC.wmvquote:
Fijne avond.quote:
Is het eerste album van Type O Negative toegestaan als je in een bui bent voor een beetje macabre humor?quote:
Wat is het eerste album van Type O Negative? Ik ben niet heel erg bekend met ze.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Is het eerste album van Type O Negative toegestaan als je in een bui bent voor een beetje macabre humor?
Die met nummers als Der Untermensch erop, Slow, Deep and Hard is de naam.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:45 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wat is het eerste album van Type O Negative? Ik ben niet heel erg bekend met ze.
Oh, ik dacht dat dat alleen nog in het Carnivore tijdperk was. Maar ja, ik ken alleen World coming down en Bloody kisses goed. En verder moet je luisteren waar je zin in hebt, maar helemaal geaccepteerd is het volgens mij niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Die met nummers als Der Untermensch erop, Slow, Deep and Hard is de naam.
Daar ben ik niet zo'n meester in !quote:Op donderdag 15 november 2007 17:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat alleen nog in het Carnivore tijdperk was. Maar ja, ik ken alleen World coming down en Bloody kisses goed. En verder moet je luisteren waar je zin in hebt, maar helemaal geaccepteerd is het volgens mij niet.
Zet ik nog even een fijne Franse chanson op.
Ik ook niet. Sinds vorige week luister ik het, sinds ik bij Pauw en Witteman een nummer van Wende Snijders hoorde, erg mooi. Dus even de cd's en dvd van gekocht, binnenkort ook maar eens achter de originele versies aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 17:58 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo'n meester in !
Werd al helemaal bang, maar inderdaad je moet van alles en nog wat luisteren!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sinds vorige week luister ik het, sinds ik bij Pauw en Witteman een nummer van Wende Snijders hoorde, erg mooi. Dus even de cd's en dvd van gekocht, binnenkort ook maar eens achter de originele versies aan.
Maar tussendoor moet ik ook maar weer eens wat metal op zetten.
Niks mis met een goeie franse chanson op z'n tijd ;7quote:Op donderdag 15 november 2007 17:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat alleen nog in het Carnivore tijdperk was. Maar ja, ik ken alleen World coming down en Bloody kisses goed. En verder moet je luisteren waar je zin in hebt, maar helemaal geaccepteerd is het volgens mij niet.
Zet ik nog even een fijne Franse chanson op.
MH.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:10 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Werd al helemaal bang, maar inderdaad je moet van alles en nog wat luisteren!
Dit staat hier nu even aan Aesthetics of hate.
Vooral ook mooi dat ze van Machine Head zeggen, and while he was not our closest friend, we are honoured to have called him a friend of ours.
Ik hou echt van de stem van Carla Bruniquote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Gisteren was Nynke Laverman bij P&W. Fado is mooi, haar stem ook, maar ik kan er niet naar luisteren, en ja, dat komt door de taal. Erg jammer, Portugees past veel beter bij de fado die ze zingt, vind ik.
Jammer van de kwaliteit van het geluid bij het clipje, na het eten even opzoeken.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hou echt van de stem van Carla Bruni
Brak geluid iddquote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Jammer van de kwaliteit van het geluid bij het clipje, na het eten even opzoeken.
Dulce Pontes vind ik érg goed (Portugees), mooie, krachtige stem: http://nl.youtube.com/watch?v=MVq573HE0bA
Nee, sorryquote:
hailoquote:Op donderdag 15 november 2007 18:49 schreef Houniet het volgende:
SpAmCoRe komt ook om de hoek kijken hoor
Nee, als je gaat zitten PM-en schiet het hier niet op he?quote:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:49 schreef Houniet het volgende:
SpAmCoRe komt ook om de hoek kijken hoor
quote:Op donderdag 15 november 2007 20:41 schreef Houniet het volgende:
Dean gaat vreemd met een ander forum ! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:56 schreef Angel_of_Dth het volgende:
We zullen wel moeten, ze kijken hier continu mee. Zelfs mijn stagebegeleiders houden me minder in de gaten dan zij.
Ja inderdaad, heb ook geen idee wat je nog op zo een laatste dag voor het weekend zou kunnen doenquote:Op donderdag 15 november 2007 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wat een rare dag om te beginnen, een vrijdag.
Waar ga je op afstuderen?
heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:02 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Heb je jeuk?
Loop anders een kwartiertje van te voren naar buiten en zet de auto alvast aan![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb ik net gedaan
ik ga maar eens aan de lange dag beginnen [ afbeelding ]
quote:
Forums wel?quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Fok! is echt niet mijn hele wereld hoor, heb er inderdaad wel andere forums naast.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:45 schreef diertjuh het volgende:
Helleuw mensen
Vandaag weer eens een fijn dagje school
Yup, rond een uurtje of half 4 thuis. Ik hoop voor je dat ze bij jullie volgend jaar niet meer aan sinterklaas doenquote:Op vrijdag 16 november 2007 08:56 schreef Deansensitized het volgende:
Beter![]()
Lekker vroeg weekend dus
Ik hou het ook vroeg voor gezien, moet de stad nog in voor Sinterklaas
Zou het nog verbeteren, maar ja luiheid hé!quote:Op vrijdag 16 november 2007 08:43 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, verder niks
Of fora moet ik zeggen eigenlijk
Vind het altijd zo mooi dat het met gedichten getollereerd is om een familielid volledig af te zeiken!quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Mep geven
Ik hoop het ook Nath
quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:00 schreef Deansensitized het volgende:
Mep geven
Ik hoop het ook Nath
quote:
Goedemorgen jullie 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:05 schreef Loontjah het volgende:
Goedemorgen deze morgen.
Bijna weekend mensen!
Ik ga vanavond met schoonmoeders en schoonzus naar het casino!
Is al gedaan. Al gemaild enzo. Nu heeft een andere leraar dus wel 2 nieuwe inlogcodes gekregen..maar die zijn voor anderen. De antwoorden op de vragen kan ik ook zelf gaan zoeken. Voordeel van die code is dus dat je een klikbaar linkje hebt om daar de antwoorden op de vragen te vinden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Sterkte er maar mee Nath! Helpdesk bellen?
Zelfs dat boeit me niet veel Siebren, ben niet echt iemand die graag mensen afzeikt
Ik vind het, mits het onder de noemer "grappig" valt wel leuk. Binnen het gezin danwel binnen de vriendengroep is het aan de orde van de dag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:06 schreef Deansensitized het volgende:
Zelfs dat boeit me niet veel Siebren, ben niet echt iemand die graag mensen afzeikt
Dat scheelt wel ja.. dan maar even afwachtenquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Is al gedaan. Al gemaild enzo. Nu heeft een andere leraar dus wel 2 nieuwe inlogcodes gekregen..maar die zijn voor anderen. De antwoorden op de vragen kan ik ook zelf gaan zoeken. Voordeel van die code is dus dat je een klikbaar linkje hebt om daar de antwoorden op de vragen te vinden.
Er wordt nu door de leraar erheen gebeld.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat scheelt wel ja.. dan maar even afwachten
Gezellig is anders, ik ken hetquote:Op vrijdag 16 november 2007 09:10 schreef KaheemSaid het volgende:
Nog maar even, goedemorgen iedereen:W
[..]
Ik vind het, mits het onder de noemer "grappig" valt wel leuk. Binnen het gezin danwel binnen de vriendengroep is het aan de orde van de dag.![]()
Gewoon vragen of het nu ook kan, omdat je wat eerder weg wil... of anders maandag.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:14 schreef dekkered het volgende:
morgen![]()
![]()
ik zit er ook al weer anderhalf uur.....
en ik wou vandaag een vroegertje tot dat er een collega kwam vragen of ik aan het einde van de dag nog een paar foto's kon maken![]()
ik verzet dat vroegertje wel voor volgende week ofzo...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon vragen of het nu ook kan, omdat je wat eerder weg wil... of anders maandag.
Vind het soms wel fijn en het kan je behoorlijk scherp houden. Zolang het maar niet van een heel laag niveau wordt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gezellig is anders, ik ken het
Dat wel, maar vind er persoonlijk niet veel aan...quote:Op vrijdag 16 november 2007 09:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het soms wel fijn en het kan je behoorlijk scherp houden. Zolang het maar niet van een heel laag niveau wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |