De volgende stop is dus de Zesdaagse van Gent, in het beroemde Kuipke. Door sommigen wordt het het Wimbledon van de Zesdaagsen genoemd, maar vorig jaar werd het evenement ernstig ontsierd door het tragisch overlijden van Isaac Galvez.quote:20/11 Gent
17/12 Maastricht
27/12 Zürich
03/01 Rotterdam
10/01 Bremen
17/01 Stuttgart
24/01 Berlijn
31/01 Kopenhagen
07/02 Hasselt
Ze zijn op de goede weg, maar het Zwitserse koppel is sterk.quote:Op woensdag 21 november 2007 12:46 schreef Tommeke het volgende:
Leuk, tvp
Hopen dat Slippens en Stam weer eens eentje winnen.
Die zijn erg sterk dit jaarquote:Op woensdag 21 november 2007 14:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ze zijn op de goede weg, maar het Zwitserse koppel is sterk.
Volgens mij zijn wij de enige 2 hier die zesdaagses volgenquote:Op woensdag 21 november 2007 14:21 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, Risi is echt onuitputtelijk.
Die kerel is niet kapot te krijgen.
als het nu wat meer op tv te zien was postte ik graag mee hoor.quote:Op woensdag 21 november 2007 17:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige 2 hier die zesdaagses volgen![]()
Die klapper was erg zonde, ja.quote:Op zondag 25 november 2007 10:48 schreef TheArt het volgende:
Slippens en Stam moeten gewoon een ronde pakken morgen, zo simpel is het. Risi/Marvulli en Keisse/Bartko zullen waarschijnlijk niet meer door de 400-puntengrens geraken, waardoor ze met drie in dezelfde ronde komen te staan. Dat te weinig aan punten in de eerste twee avonden breekt Slippens/Stam nu duidelijk op.
Al is het mooi dat ze zo lang nog meedoen om de overwinning, aangezien ze vooraf al aangaven nog lang niet 100% te zijn na die klapper van Slippens vorig jaar.
logisch de enige kans om een rondje te pakken is of in een ploegkoers de rest op een ronde zetten of als je de kaap per 100 punten rond + 1 bonusrondje krijgen. In de meeste nevennummers kun je alleen punten winnenquote:Op zondag 25 november 2007 22:52 schreef thettes het volgende:
Ik vind het zo gek dat je tot de laatste dag gewoon drie koppels hebt die exact evenveel rondjes hebben gereden. Op zo'n kort rondje in zo'n ogenschijnlijke chaos
Klopt, ja.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic had ik nog niet gezien.
In aanvulling op de OP: er is toch ook nog een zesdaagse in het noorden?
Inderdaad, ze kunnen de financien niet rondkrijgen.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:12 schreef Bartoli het volgende:
Maastricht gaat overigens niet door
Het gerucht gaat van niet.quote:Op zaterdag 1 december 2007 23:19 schreef kaasplankje het volgende:
gaat maastricht eigenlijk nog door?
Ja in Zuidlaren volgende week. ben benieuwd of ze de verwachtingen (qua bezoekers) waar kunnen maken. Het Dagblad vh Noorden promoot wel flink in elk gevalquote:Op zaterdag 1 december 2007 23:01 schreef Wombcat het volgende:
Dit topic had ik nog niet gezien.
In aanvulling op de OP: er is toch ook nog een zesdaagse in het noorden?
Voor Risi is het zijn 50ste zesdaagse-overwinning.quote:Op maandag 17 december 2007 00:10 schreef rubbereend het volgende:ze winne ook echt zoveel
knap inderdaad van Vierhouten zeker gezien het gebrek aan ervaring
Zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 14:05 schreef wimderon het volgende:
Ik las trouwens dat er weer plannen zijn om het in Amerika te proberen, in LA en in een aangepaste vorm (driedaagse)
ze hebben in amerika ook renners die best uit de voeten moeten kunnen in de zesdaagsequote:Op zaterdag 29 december 2007 14:26 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Zou leuk zijn.
De VS hadden trouwens voor tweede wereldoorlog een aardige Zesdaagse-traditie. Onder anderen in NYC, Boston, Detroit en Chicago had men Zesdaagsen.
Maar de great depression bracht er een beetje de klad in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |