quote:Op zondag 13 juli 2008 16:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is maar Bergkamp
Heb je dat artikel uberhaupt gelezen?quote:Op zondag 20 juli 2008 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Die kon niet tegen de boze blik van de boze Italiaanse verdedigers. Hij deed het niet voor niks een stuk beter in Europa
quote:Op zondag 20 juli 2008 19:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja
Het is maar Bergkamp. Tegen een slechte ervaring staan er 10 positieve
Miljoenen voetballiefhebbers in de wereld zijn het hier mee eens. Italiaans voetbal is het meest afschuwelijke wat er met een bal gedaan kan worden.quote:Bergkamp zei:
'Het is moeilijk om de schoonheid van de Italiaanse Serie A te ontdekken."
Dat zeg je altijd, maar kijk je wel eens wedstrijden uit de Serie A?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:25 schreef Ziggenmufter het volgende:
[..]
[..]
Miljoenen voetballiefhebbers in de wereld zijn het hier mee eens. Italiaans voetbal is het meest afschuwelijke wat er met een bal gedaan kan worden.
Volgens mij scoren ze er zelfs meer dan in de PL?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zeg je altijd, maar kijk je wel eens wedstrijden uit de Serie A?
2006/07 wel, weet niet of dat in 2007/08 weer zo was.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij scoren ze er zelfs meer dan in de PL?
Dat zeker ja. Nu zegt dat niet alles over de aantrekkelijkheid, maar de 0-0, 1-0 mythe is nergens meer op gebaseerd. Er zijn in ieder geval genoeg teams in de Serie A die aanvallend en attractief voetballen. Net als dat wedstrijden van Chelsea, Fulham en PSV negen van de tien keer niet om aan te zien zijn, zijn er uiteraard genoeg wedstrijden in de Serie A niets aan, maar ik kijk er over het algemeen graag naar.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens mij scoren ze er zelfs meer dan in de PL?
Toen het een jaar of 10 geleden op de NOS werd uitgezonden (met Bierhoff en Weah nog en Milan die 13de eindigde ofzo) vond ik het altijd cool kijkenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zeker ja. Nu zegt dat niet alles over de aantrekkelijkheid, maar de 0-0, 1-0 mythe is nergens meer op gebaseerd. Er zijn in ieder geval genoeg teams in de Serie A die aanvallend en attractief voetballen. Net als dat wedstrijden van Chelsea, Fulham en PSV negen van de tien keer niet om aan te zien zijn, zijn er uiteraard genoeg wedstrijden in de Serie A niets aan, maar ik kijk er over het algemeen graag naar.
Ik ga het niet weer uitrekenen, omdat die muppet dan tien posts later toch weer zegt dat alle wedstrijden in Italië in 0-0 eindigen..quote:Op zondag 20 juli 2008 21:56 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
2006/07 wel, weet niet of dat in 2007/08 weer zo was.
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:31 schreef pfaf het volgende:
Doelpunten in 2006/2007
Duitsland 837 -> 2.73 per duel
Italie: 969 -> 2.55 per duel
Spanje: 942 -> 2.48 per duel
Engeland: 931-> 2.45 per duel
Frankrijk 855 -> 2.25! per duel!!!
Engeland overschat vind ik niet. De bakermat van het voetbalquote:Op zondag 20 juli 2008 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Engeland is overschat en Italie onderschat. Alhoewel heel de Italiaanse voetbalcultuur helemaal naar de tyfus is.
In de helft van de gevallen is het geen zak aan.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Engeland overschat vind ik niet. De bakermat van het voetbal
Hmm, welke club van welke league is dat dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tevens kan ik een league niet serieus nemen waar men 100 miljoen voor een speler biedt
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-naar-Chelsea.dhtml nu weer ontopicquote:Op zondag 20 juli 2008 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hmm, welke club van welke league is dat dan?
Ja, welterusten he.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)n-naar-Chelsea.dhtml nu weer ontopic
http://www.news.com.au/he(...)4049642-2883,00.htmlquote:
Ga je dezelfde zin iedere keer herhalen? We weten het nu wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 10:29 schreef Ziggenmufter het volgende:
Ik mag hopen dat het Italiaanse voetbal langzaam kapot gaat. God, wat haat ik dat voetbal. Begrijp me goed, de spelers zijn iha geweldig maar de clubs maken het voetbal kapot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |