quote:Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ga je die het stadion uit slaan?
quote:Hooligans eruit, kinderen erin!
Hooligans eruit en kinderen erin, dat is het motto van de voorzitter van Atalanta Bergamo Ivan Ruggeri. Hij reageert hiermee op de incidenten van afgelopen weekend in Italië. "Ik zal vrijkaarten uitdelen aan de kinderen zodat zij in onze spionkop kunnen gaan staan, en zo kunnen we de ultra's buiten houden," aldus Ruggeri.
Ook de spelers van Atalanta Bergamo hebben al van zich laten horen. Ze steunen het initiatief van hun voorzitter en laten in een open brief weten dat ze geen criminelen meer als hun supporters willen.
Andere voorzitters hebben al laten weten dat het een goed voorbeeld is dat ze gaan volgen! Adriano Galliano van AC Milan riep ook de politici op om te helpen.
Wist ik niet eens, maar moet genoeg zeggen lijkt me.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij is het nationale elftal van Italië de regerend wereldkampioen, de selectie van Italië tijdens het WK 2006 bestond louter uit spelers die in de Serie A speelden.
Klopt trouwens niet, zaten ook wat Serie B-spelers (Juventus) bij.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Wist ik niet eens, maar moet genoeg zeggen lijkt me.
Noem eens één land op die dat niet doet dan?quote:Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben die Italianen zo´n minderwaardigheidscomplex dat ze spelers nodig hebben voor het nationale team die niet in Italie geboren, getogen en opgeleid zijn?
Hoe lang duurt het nog voordat Jonathan De Guzman genaturaliseerd is? En wilde men niet dolgraag Salomon Kalou naar het WK? En wat te denken van al die voetballers, die van de voormalige kolonies afkomstig zijn?quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Noem eens één land op die dat niet doet dan?
Klopt, maar in Europa doet iedereen het.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie en Brazilie
Nederland doet het nietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar in Europa doet iedereen het.
Maar wil het wel: Salomon Kalou.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nederland doet het niet
Claudo Taffarel is een Duitser.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie en Brazilie
Mauro Camoranesi en Rodrigo Taddei (neem aan dat je daar op doelt) Italiaanser dan een Salomon Kalou.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn Nederlanders en DeGuzman heeft nog niet voor Nederland gespeeld.
En dat moet je ook niet willen, anders wordt je dadelijk net zo´n kutland als Italie
Zlatan Ibrahimovic groeide op in Malmo, maar is nu niet bepaald van Zweedse komaf.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denemarken en Zweden ook niet volgens mij
Je begrijpt het niet helemaal dusquote:Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Zlatan Ibrahimovic groeide op in Malmo, maar is nu niet bepaald van Zweedse komaf.
Osvaldo, Francia, Foresteri, Lauritoquote:Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Camoranesi en Rodrigo Taddei (neem aan dat je daar op doelt) Italiaanser dan een Salomon Kalou.
Spanje doet het, Frankrijk doet het, Portugal doet het, Duitsland doet het, Kroatië doet het, Polen doet het, België doet het en Nederland wil het doen, wat is dan de reden dat je het Italië zo zwaar aanrekent?quote:Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig nog niet gebeurd en diegene die dat wil moeten ze opsluiten in een gesticht.
Nederland leidt spelers op die goed genoeg zijn. Ik wil niet zo´n loser land worden zoals Italie
Neem jij jezelf wel serieus? Kom op, zeg! Het vaakst? Echt niet dus.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij het vaakst doen en ze naar eigen zeggen het beste voetballand ter wereld zijn maar spelers nodig hebben uit de eerste divisie in Argentinie om het nationale team op niveau te houden
Italie heeft er een stuk of 20 als je alleen naar de A-internationals kijkt en nog veel meer in de jeugd.quote:Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Senna, Pernia, Deco.
Noem die twintig dan eens?quote:Op donderdag 20 december 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Italie heeft er een stuk of 20 als je alleen naar de A-internationals kijkt en nog veel meer in de jeugd.
Toch maar effe verder gaan zoeken
Ach, vier jaar daarvoor werd Italie genaaid. Ook in de achtste finale, dus om dat nu als argument te gebruikenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
De wedstrijd gisteren tegen Olanda toonde duidelijk aan dat Italië geen terechte wereldkampioen is. Die ploeg had 2 jaar geleden op het WK-tournooi alle geluk opgesoupeerd (de wedstrijd tegen Australië was echt een scheidsrechterlijk schandaal, weet je nog?) zodat zij geen greintje geluk meer over hadden tegen de Olandesi.
Het is zo veel nonsens dat het niet eens de moeite waard is om inhoudelijk op te reageren.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
Het zijn harde woorden maar ze moeten gezegd worden.
Heb je de wedstrijden van Italie 2 jaar terug wel eens gezien, of mocht je nog niet zo lang opblijven?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
De wedstrijd gisteren tegen Olanda toonde duidelijk aan dat Italië geen terechte wereldkampioen is. Die ploeg had 2 jaar geleden op het WK-tournooi alle geluk opgesoupeerd (de wedstrijd tegen Australië was echt een scheidsrechterlijk schandaal, weet je nog?) zodat zij geen greintje geluk meer over hadden tegen de Olandesi.
Telkens als een Italiaanse ploeg wint, heb ik het idee dat dat niet goed is voor het voetbal. Hun laffe instelling is vaak misselijkmakend, te meer omdat Italiaanse voetballers fantastische spelers zijn, werkelijk absoluut geweldig. Maar hun mentaliteit van 'niet willen verliezen' is een grote schande voor de voetbalsport.
Gelukkig heeft de Hollandse voetbalschool aangetoond dat het typische Italiaans voetbal geen bestaansrecht meer heeft. De ware voetbalfan kan alleen maar tevreden zijn.
Na 100% van het seizoen staat het gemiddelde op 23.200, een stijging van 25%. Heb je weer eens ongelijk gekregen.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na ongeveer 15% van het seizoen is het inderdaad erg betouwbaar.
Verder gaat het gemiddelde wel weer vet omlaag
Verrek! Nu snap ik ook waarom die Ziggenmufter me zo vaak irriteerde met z'n posts!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb nu pas in de gaten dat Ziggenmufter een kloon van Ippon is.![]()
Daarom heeft Italie 4 sterren op het shirt staan en Nederland geen 1quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
Telkens als een Italiaanse ploeg wint, heb ik het idee dat dat niet goed is voor het voetbal. Hun laffe instelling is vaak misselijkmakend, te meer omdat Italiaanse voetballers fantastische spelers zijn, werkelijk absoluut geweldig. Maar hun mentaliteit van 'niet willen verliezen' is een grote schande voor de voetbalsport.
Gelukkig heeft de Hollandse voetbalschool aangetoond dat het typische Italiaans voetbal geen bestaansrecht meer heeft. De ware voetbalfan kan alleen maar tevreden zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |