abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54701717
quote:
Op woensdag 14 november 2007 09:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En hoe ga je die het stadion uit slaan?
quote:
Hooligans eruit, kinderen erin!
Hooligans eruit en kinderen erin, dat is het motto van de voorzitter van Atalanta Bergamo Ivan Ruggeri. Hij reageert hiermee op de incidenten van afgelopen weekend in Italië. "Ik zal vrijkaarten uitdelen aan de kinderen zodat zij in onze spionkop kunnen gaan staan, en zo kunnen we de ultra's buiten houden," aldus Ruggeri.

Ook de spelers van Atalanta Bergamo hebben al van zich laten horen. Ze steunen het initiatief van hun voorzitter en laten in een open brief weten dat ze geen criminelen meer als hun supporters willen.

Andere voorzitters hebben al laten weten dat het een goed voorbeeld is dat ze gaan volgen! Adriano Galliano van AC Milan riep ook de politici op om te helpen.

pi_54701824
Dan komt het goed. Er zullen vast veel ouders zijn die hun kinderen graag naar de spionkop sturen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54704620
Hoort bij de opvoeding, is een bepaalde fase.
That's all folks!
pi_54704810
Om ze Ultra´s te laten worden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54704868
Die oude ultra's takelen toch een keer af, dus een beetje doorstroming is nodig.
That's all folks!
pi_54746112
Vermakelijk topic zeg, met die DAM
><(({°>
pi_55389205
Waarom hebben die Italianen zo´n minderwaardigheidscomplex dat ze spelers nodig hebben voor het nationale team die niet in Italie geboren, getogen en opgeleid zijn?
pi_55390974
Als je de competities met elkaar verglijkt, vind ik dat de Italiaanse competitie(s) het meest een weerspiegeling zijn van het leven. Groot tegen klein, techniek tegen grote kracht, vals spelers, grote machtige bedrijven tegen kleine bescheiden innovatieve bedrijven. Dat trekt mij eerlijk gezegd wel...

(Erg filosofisch gezien)
pi_55391086
quote:
Op woensdag 14 november 2007 08:35 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij is het nationale elftal van Italië de regerend wereldkampioen, de selectie van Italië tijdens het WK 2006 bestond louter uit spelers die in de Serie A speelden.
Wist ik niet eens, maar moet genoeg zeggen lijkt me.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 20 december 2007 @ 14:10:27 #60
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55416007
quote:
Op woensdag 19 december 2007 16:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Wist ik niet eens, maar moet genoeg zeggen lijkt me.
Klopt trouwens niet, zaten ook wat Serie B-spelers (Juventus) bij.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 20 december 2007 @ 14:11:11 #61
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55416021
quote:
Op woensdag 19 december 2007 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom hebben die Italianen zo´n minderwaardigheidscomplex dat ze spelers nodig hebben voor het nationale team die niet in Italie geboren, getogen en opgeleid zijn?
Noem eens één land op die dat niet doet dan?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55417500
Nederland
pi_55417513
Argentinie en Brazilie
  donderdag 20 december 2007 @ 15:17:25 #64
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55417543
quote:
Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Noem eens één land op die dat niet doet dan?
Hoe lang duurt het nog voordat Jonathan De Guzman genaturaliseerd is? En wilde men niet dolgraag Salomon Kalou naar het WK? En wat te denken van al die voetballers, die van de voormalige kolonies afkomstig zijn?
  donderdag 20 december 2007 @ 15:18:26 #65
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55417574
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie en Brazilie
Klopt, maar in Europa doet iedereen het.
pi_55417596
Dat zijn Nederlanders en DeGuzman heeft nog niet voor Nederland gespeeld.

En dat moet je ook niet willen, anders wordt je dadelijk net zo´n kutland als Italie
pi_55417624
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:18 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, maar in Europa doet iedereen het.
Nederland doet het niet
pi_55417648
Denemarken en Zweden ook niet volgens mij
pi_55417724
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nederland doet het niet
Maar wil het wel: Salomon Kalou.
Analist. Want kennis is macht, maar kennis delen is kracht.
pi_55417737
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Argentinie en Brazilie
Claudo Taffarel is een Duitser.
  donderdag 20 december 2007 @ 15:24:09 #71
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55417740
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zijn Nederlanders en DeGuzman heeft nog niet voor Nederland gespeeld.

En dat moet je ook niet willen, anders wordt je dadelijk net zo´n kutland als Italie
Mauro Camoranesi en Rodrigo Taddei (neem aan dat je daar op doelt) Italiaanser dan een Salomon Kalou.
pi_55417758
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Denemarken en Zweden ook niet volgens mij
Zlatan Ibrahimovic groeide op in Malmo, maar is nu niet bepaald van Zweedse komaf.
pi_55417760
Gelukkig nog niet gebeurd en diegene die dat wil moeten ze opsluiten in een gesticht.

Nederland leidt spelers op die goed genoeg zijn. Ik wil niet zo´n loser land worden zoals Italie
pi_55417772
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef JanVanHalst het volgende:

[..]

Zlatan Ibrahimovic groeide op in Malmo, maar is nu niet bepaald van Zweedse komaf.
Je begrijpt het niet helemaal dus
pi_55417777
Welke spelers uit de Italiaanse selectie zijn geneutraliseerde Italianen dan?
pi_55417789
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Mauro Camoranesi en Rodrigo Taddei (neem aan dat je daar op doelt) Italiaanser dan een Salomon Kalou.
Osvaldo, Francia, Foresteri, Laurito
pi_55417805
Sivori
  donderdag 20 december 2007 @ 15:27:25 #78
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55417807
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig nog niet gebeurd en diegene die dat wil moeten ze opsluiten in een gesticht.

Nederland leidt spelers op die goed genoeg zijn. Ik wil niet zo´n loser land worden zoals Italie
Spanje doet het, Frankrijk doet het, Portugal doet het, Duitsland doet het, Kroatië doet het, Polen doet het, België doet het en Nederland wil het doen, wat is dan de reden dat je het Italië zo zwaar aanrekent?
pi_55417848
Omdat zij het vaakst doen en ze naar eigen zeggen het beste voetballand ter wereld zijn maar spelers nodig hebben uit de eerste divisie in Argentinie om het nationale team op niveau te houden
  donderdag 20 december 2007 @ 15:33:47 #80
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55417967
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Omdat zij het vaakst doen en ze naar eigen zeggen het beste voetballand ter wereld zijn maar spelers nodig hebben uit de eerste divisie in Argentinie om het nationale team op niveau te houden
Neem jij jezelf wel serieus? Kom op, zeg! Het vaakst? Echt niet dus.
pi_55418653
Ferrari

Verder klopt je lijstje van geen kant, het gaat om waar spelers zijn opgeleid. Vrijwel alle Fransen zijn gewoon opgeleid in Frankrijk
pi_55418710
Daar kan je toch wel onderscheid in maken? Vind het wel wat anders of je hier via het voetbal toevallig terecht komt of dat je ouders gastarbeiders waren of je land een kolonie was van het betreffende land.

Daarom schijt ik op op 'internationals' als Deco en Senna maar kan ik vrede hebben met de moccro's in het Nederlands elftal. Dat 1e zegt toch meer over de kwaliteit van voetballers van je eigen land aangezien ze bij hun land niet in beeld waren.
pi_55418731
quote:
Op donderdag 20 december 2007 15:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Senna, Pernia, Deco.
Italie heeft er een stuk of 20 als je alleen naar de A-internationals kijkt en nog veel meer in de jeugd.

Toch maar effe verder gaan zoeken
  donderdag 20 december 2007 @ 16:07:47 #84
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55418808
quote:
Op donderdag 20 december 2007 16:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Italie heeft er een stuk of 20 als je alleen naar de A-internationals kijkt en nog veel meer in de jeugd.

Toch maar effe verder gaan zoeken
Noem die twintig dan eens?

Maar goed, is allemaal off topic. Je kan toch moeilijk het Italië van dit moment afkraken, omdat ze één genaturaliseerde speler (Mauro Camoranesi) hebben spelen en er misschien binnenkort één (Rodrigo Taddei) gaan naturaliseren?
pi_55418862
En heel veel in de jeugdselecties

Pablo Daniel Osvaldo
From Wikipedia, the free encyclopedia
Jump to: navigation, search
Pablo Daniel Osvaldo

Personal information
Full name Pablo Daniel Osvaldo
Date of birth January 12, 1986 (1986-01-12) (age 21)
Place of birth Capital Federal, Argentina
Height 1.82 m (5 ft 11+1⁄2 in)
Playing position Striker
Club information
Current club Fiorentina
Number 9
Youth clubs
1995-1999
1999-2000
2000-2005 Lanús
Banfield
Huracán
Senior clubs1
Years Club App (Gls)*
2005
2006
2006-2007
2007- Huracán
Atalanta
Lecce
Fiorentina 33 (11)
3 (1)
31 (8)
3 (2)
1 Senior club appearances and goals
counted for the domestic league only and
correct as of 2007-11-04.
* Appearances (Goals)

Pablo Daniel Osvaldo (born January 12, 1986 in Capital Federal, Buenos Aires) is an Italo-Argentine footballer, currently playing for ACF Fiorentina.

[edit] Career
Osvaldo made his competitive football debut in the Argentine 2nd Division for Club Atlético Huracán in 2005. After less than a year he was signed by Italian side Atalanta, where he played only three matches with a single goal in the Serie B 2005–06. In 2006 Atalanta agreed a co-ownership deal which sent the player to Lecce, another Serie B team, where Osvaldo had the opportunity to play regularly, scoring eight matches in 31 appearances with the giallorossi. Following such a fairly impressive season, Atalanta regained the full player's property and sold him to Fiorentina. He played his first Serie A match on September 29, 2007, scoring two goals in a 3–0 away win to Livorno.

On November 9, 2007 Osvaldo, a dual Italian and Argentine citizen, accepted to be called-up by Pierluigi Casiraghi to become part of the Italian under-21 national team, therefore opting to play for the azzurri despite being born in Argentina.[1]

Als je bij Hurucan moet gaan kijken om je jeugdselectie op peil te houden moet je echt uit zelfbescherming stoppen
pi_55418907
Ja, ze kunnen beter Pelle opstellen .
pi_55419133
Current players
Players born in 1986 or later are eligible for the 2007-09 UEFA European U-21 Championship. Full list of players selected for 2007-09 UEFA European U-21 Championship qualifying matches in November 2007 are available here.

1985-born
(eligible to 2008 Summer Olympics)

Michele Canini
Andrea Coda
Gianluca Curci
Hernán Paolo Dellafiore
Daniele Galloppa
Graziano Pellè
Emiliano Viviano
1986-born
(eligible to 2009 UEFA U21 Champ)

Ignazio Abate
Marco Andreolli
Salvatore Bocchetti
Luca Cigarini
Domenico Criscito
Paolo De Ceglie
Raffaele De Martino
Claudio Marchisio
Lino Marzoratti
Piermario Morosini
Marco Motta
Pablo Daniel Osvaldo
Michele Paolucci
Francesco Pisano
Nicola Pozzi
Fabiano Santacroce

1987-born
(eligible to 2009 UEFA U21 Champ)

Robert Acquafresca
Alessandro Bastrini
Nicola Belmonte
Antonio Candreva
Alessio Cerci
Andrea Consigli
Daniele Dessena
Sebastian Giovinco
Arturo Lupoli
Gabriele Paonessa
Giuseppe Rossi
Marco Rossi
Matteo Rubin
Salvatore Sirigu
1988-born
(eligible to 2011 UEFA U21 Champ)

Enrico Alfonso
Lorenzo De Silvestri
Davide Di Gennaro
Andrea Ranocchia
Andrea Russotto
1989-born
(eligible to 2011 UEFA U21 Champ)

Francesco Bolzoni

Hier staan er al 4 en dan staan Foresteri en Laurito nog niet eens op
  donderdag 20 december 2007 @ 23:12:59 #88
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_55429844
Miscela d'Oro
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  vrijdag 21 december 2007 @ 18:01:21 #89
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_55446180
Laten we even on-topic blijven.

Fiorentina heeft Rosenborg geloot voor de UEFA Cup. Lastige tegenstander maar ik denk dat we ze thuis zeker wel kunnen pakken.
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
pi_55449528
ff een opruimslotje, dit gaat nergens meer over.

Straks weer open.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55449876
Ok, hoop zooi weg.

Vanaf nu gaan we het weer over het Italiaanse voetbal hebben!!!
Geen gelul over produkten die toevallig uit dat land komen etc!!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:24:29 #92
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_59277252
De wedstrijd gisteren tegen Olanda toonde duidelijk aan dat Italië geen terechte wereldkampioen is. Die ploeg had 2 jaar geleden op het WK-tournooi alle geluk opgesoupeerd (de wedstrijd tegen Australië was echt een scheidsrechterlijk schandaal, weet je nog?) zodat zij geen greintje geluk meer over hadden tegen de Olandesi.

Telkens als een Italiaanse ploeg wint, heb ik het idee dat dat niet goed is voor het voetbal. Hun laffe instelling is vaak misselijkmakend, te meer omdat Italiaanse voetballers fantastische spelers zijn, werkelijk absoluut geweldig. Maar hun mentaliteit van 'niet willen verliezen' is een grote schande voor de voetbalsport.

Gelukkig heeft de Hollandse voetbalschool aangetoond dat het typische Italiaans voetbal geen bestaansrecht meer heeft. De ware voetbalfan kan alleen maar tevreden zijn.

Het zijn harde woorden maar ze moeten gezegd worden.
pi_59277380
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:24 schreef Ziggenmufter het volgende:
De wedstrijd gisteren tegen Olanda toonde duidelijk aan dat Italië geen terechte wereldkampioen is. Die ploeg had 2 jaar geleden op het WK-tournooi alle geluk opgesoupeerd (de wedstrijd tegen Australië was echt een scheidsrechterlijk schandaal, weet je nog?) zodat zij geen greintje geluk meer over hadden tegen de Olandesi.
Ach, vier jaar daarvoor werd Italie genaaid. Ook in de achtste finale, dus om dat nu als argument te gebruiken
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59277492
Ja whatever......... HA-HA........... LOSERS!!! !!
pi_59287223
quote:

Het is zo veel nonsens dat het niet eens de moeite waard is om inhoudelijk op te reageren.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:45:16 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59287457
quote:

Telkens als een Italiaanse ploeg wint, heb ik het idee dat dat niet goed is voor het voetbal. Hun laffe instelling is vaak misselijkmakend, te meer omdat Italiaanse voetballers fantastische spelers zijn, werkelijk absoluut geweldig. Maar hun mentaliteit van 'niet willen verliezen' is een grote schande voor de voetbalsport.

Gelukkig heeft de Hollandse voetbalschool aangetoond dat het typische Italiaans voetbal geen bestaansrecht meer heeft. De ware voetbalfan kan alleen maar tevreden zijn.

Heb je de wedstrijden van Italie 2 jaar terug wel eens gezien, of mocht je nog niet zo lang opblijven?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:46:27 #97
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59287502
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Na ongeveer 15% van het seizoen is het inderdaad erg betouwbaar.

Verder gaat het gemiddelde wel weer vet omlaag
Na 100% van het seizoen staat het gemiddelde op 23.200, een stijging van 25%. Heb je weer eens ongelijk gekregen.
pi_59287511
Ik heb nu pas in de gaten dat Ziggenmufter een kloon van Ippon is.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:49:21 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59287600
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:46 schreef MaxPower het volgende:
Ik heb nu pas in de gaten dat Ziggenmufter een kloon van Ippon is.
Verrek! Nu snap ik ook waarom die Ziggenmufter me zo vaak irriteerde met z'n posts!
pi_59293146
quote:

Daarom heeft Italie 4 sterren op het shirt staan en Nederland geen 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')