Ach schijn bedriegtquote:
Is het geen schone schijn dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 05:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Aha, de schijn kan het daglicht niet verdragen.
Ik zal even bijschijnen, misschien kunnen we er dan nog iets van maken?quote:Op woensdag 14 november 2007 06:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Deze dialoog is zolangzamerhand een schijnveroning geworden.
quote:Op woensdag 14 november 2007 07:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga je dan lekker de stop uit de badkuip trekken?
de ramen lappen?
de ballon oppompen?
Nee vandaag.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:26 schreef Crazy-M het volgende:
morge
je meent het kwart voor 6quote:Op woensdag 14 november 2007 08:42 schreef Friday12 het volgende:
mogguh en murp je bent serieus te vroeg wakker
dan kom en kan ik er niet uitkomenquote:Op woensdag 14 november 2007 08:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je meent het kwart voor 6![]()
kwam 6 maanden geleden op school bleek ik vrij te zijn door uitval van al mijn lessenquote:Op woensdag 14 november 2007 09:12 schreef RacerDKB het volgende:
Mogguh.
Was ik net goffedomme op school, vielen de eerste 2 lessen uit
Moet ik wachten.
Ik had nog kunnen slapen jaa
en toen deed Remlof het topic dichtquote:
Oh ja, fuck. Dat was klote van 'mquote:Op woensdag 14 november 2007 09:49 schreef Ladidadida het volgende:
Ajf, ik zei:
[..]
en toen deed Remlof het topic dicht
Hij probeert ons te stoppenquote:
Nee schat. Wij zijn niet te houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 10:07 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij probeert ons te stoppen![]()
Maar dat lukt em toch niet hè?![]()
![]()
![]()
Dikkequote:
Is dat diezelfde gast die zijn mondhoek scheert en iedereen denkt dat er vrouwelijke onderdelen geschoren wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |