quote:Op maandag 26 november 2007 12:30 schreef JeroenV het volgende:
Skippy, Radio Soulwax - Most of the remixes al gechecked? Vind hem wel lekker
quote:Op maandag 26 november 2007 10:03 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben ook een beetje Infadels moe eigenlijk. Maar er zou toch een nieuw album komen binnenkort?
Vanavond concert Bloc Party![]()
Vrijdag had ik concert van een Spaanse band, ben zelden in zó'n vage (concert)zaal geweest. Het was zo breed en groot in ruimte als de HMH ongeveer, maar het publiek stond maar vrij beperkt. Gevolg is dat de zaal veel groter lijks (is) dan je aan aantal mensen zou inschatten. De witte plafonds helpen ook niet mee. De zijkanten werden opgevuld door grote barren en achterin liep alles doorzichtig door. En ze hadden geen garderobe
Hell yeahquote:Op maandag 26 november 2007 11:47 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand nog naar Justice geweest?
Ik krijg er geen goed gevoel bij.quote:Op maandag 26 november 2007 03:22 schreef MaJo het volgende:
En tuurlijk zijn Infadels indie![]()
Nu ben ik wel benieuwd wat frame-saw er stom aan vindt
quote:Op maandag 26 november 2007 14:28 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik krijg er geen goed gevoel bij.
Dan is ie dus goed gelukt, want die hele zaal vond ik nergens op slaanquote:Op maandag 26 november 2007 14:13 schreef MaJo het volgende:
Ik snap trouwens helemaal niks van je beschrijving van die zaal![]()
Wat is Kirby? En dat happy is juist zo leukquote:Op maandag 26 november 2007 15:10 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het ook niet echt veel eigenlijk. Allemaal net iets té happy en de electro-stukjes zuigen nog harder dan Kirby.
Eerst zeg je dat Kirby zuigt en nu is hetquote:Op maandag 26 november 2007 15:37 schreef -skippybal- het volgende:Kirby!!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wát een held!
Omgquote:Op maandag 26 november 2007 15:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat Kirby zuigt en nu is het? Dat betekent dus dat Infadels net iets minder
Zijn dan Kirby
That's the spirit
Infadels zijn echt tof![]()
![]()
![]()
En 'dat' vergelijken met Infadelsquote:Op maandag 26 november 2007 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omg
Kijk dit maar eens. Op 53 seconden zie je 'm heul hard (en vrolijk) zuigen![]()
Het punt is/was dat de electro toestanden van Infadels harder zuigen dan Kirby. En, zoals je hebt kunnen zien, zuigt Kirby met volle overgave.quote:Op maandag 26 november 2007 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
En 'dat' vergelijken met InfadelsGa ze eerst maar eens een keer zien en kom dan maar terug
Nee, maar als ik er zo naar luister vind ik het gewoon geen lekkere muziek.quote:Op maandag 26 november 2007 14:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens live gezien? Dat is altijd echt een feestjeZe gaan er altijd de volle 100% voor, en het publiek is aan het eind helemaal dood (inclusief de bandleden trouwens hehe) maar echt top
Erg is dat he? Ik luister zo ongeveer geen radio, maar zo af en toe is er geen ontsnappen aan.quote:Op maandag 26 november 2007 17:44 schreef JeroenV het volgende:
Jees, ik heb nu al 3 keer hier op de radio Umbrella langs horen komen. Is niej indiej
Best leuk, vooral als je Modest Mouse als één van de beste bands ooit ziet (hoiquote:Shot in 1997 by indie filmmaker Rick Madsen, this 36 min documentary filmed during the recording of the Modest Mouse album "The Lonesome Crowded West" will never be released commercially. Artists interviewed for the film include Elliott Smith, Spencer Moody from The Murder City Devils, Doug Martsch of Built To Spill, Sam Coombs of Quasi and Calvin Johnson.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |