Ik ben naar de Arena geweest voor de Peppers in in Brussel voor Robbie Williams (indie hequote:Op vrijdag 23 november 2007 12:13 schreef -skippybal- het volgende:
Arena nooit geweest, maar ik heb nopg een tijdje een bijbaantje gehad in het gelredome (ijsjes verkopen op het veld) en dus ook redelijk wat concerten mee kunnen maken, maar ik vind het echt drie keer niks.
Zelfs een keer weet ik hoeveel ged neer kunnen leggen voor Radiohead, maar dat vond ik achteraf echt zonde.
Ik weet ook niet hoe dat komt, want met festivals vind ik die massa vaak juist wel tof.
Dat komt mooi uit. Toch maar even een kaartje regelen:)quote:Attentie alle Kate Nash-fans: het uitverkochte concert dat de Engelse zangeres volgende week donderdag 29 november zou geven in de Amsterdamse Melkweg wordt door 'onvoorziene omstandigheden' een dagje verplaatst naar vrijdag 30 november. Voor fans zonder kaartje en voor de Meklweg heeft deze verplaatsing een voordeel: het optreden wordt nu verhuisd van de Oude Zaal naar twee keer zo grote Max-zaal.
Niemand?quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand ooit gehoord van Friska Viljor? Is dat een beetje leuk?
Voor mij juist de reden dat ik niet kanquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:43 schreef D.zire het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit. Toch maar even een kaartje regelen:)
Nu word ik benieuwd. PICS.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:32 schreef SnowCockroach het volgende:
Totaal offtopic, maar frame-saw, je hebt een leuk kapsel.Klikte op je myspace-link, heb volgende week een afspraak bij de kapper.
![]()
Ik was er bij gisteren in Merleyn, was echt superleuk! Leuke gasten, vet optreden (jammer van de duitse groupies) en ik heb zelfs het album gekocht! Dit was voorlopig hun laatste optreden in Nederland, maar als ze volgend jaar nog eens in zaaltjes komen spelen, kan ik ze zeker aanraden!quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand ooit gehoord van Friska Viljor? Is dat een beetje leuk?
Kan namelijk hier niet even iets downen of streamen aangezien ik met een flitsende 5 kb/ps over het net vlieg [ afbeelding ]
Iemand vroeg nog of ik mee ging maar ik ben toch gegaan voor een nachtje Guitar Hero (geniaal spel, met zo'n nep gitaarquote:Op zondag 25 november 2007 17:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik was er bij gisteren in Merleyn, was echt superleuk! Leuke gasten, vet optreden (jammer van de duitse groupies) en ik heb zelfs het album gekocht! Dit was voorlopig hun laatste optreden in Nederland, maar als ze volgend jaar nog eens in zaaltjes komen spelen, kan ik ze zeker aanraden!
Oei, daar zou ik mee uitkijken hier, er zijn insiders aanwezig.quote:Op zondag 25 november 2007 19:26 schreef frame-saw het volgende:
Infadels is stom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |