3x¤35+ritprijs?quote:Op donderdag 15 november 2007 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Zwart rijdenDe fijne kneepjes van het vak heb je in drie keer door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Wiequote:Op donderdag 15 november 2007 15:08 schreef frame-saw het volgende:
Ja en de jongen van The Rakes die niet bij The Rakes hoort hehe.
Oh?quote:Of Jamie van The Rakes. Al is dat wel een gore slet.
Kaiser Chiefs in je hoofd?quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:54 schreef -skippybal- het volgende:
Lalalalalala
Dat nooit!quote:
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Klaxons kaartje? Word net gebeld door 3voor12 dat ik op de gastenlijst sta dus ik gooi mijne in de verkoop. PM graag voor 5 uur want dan ga ik offline. Normale prijs uiteraard, dacht 18 euro
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:29 schreef -skippybal- het volgende:
Szget en Lowlands vallen volgend jaar samen![]()
Had dat dan net iets eerder gezegd, dan had je samen met lienelien 2 kaartjes aan mij kunnen verkopen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:27 schreef MaJo het volgende:
Iemand nog op zoek naar een Klaxons kaartje? Word net gebeld door 3voor12 dat ik op de gastenlijst sta dus ik gooi mijne in de verkoop. PM graag voor 5 uur want dan ga ik offline. Normale prijs uiteraard, dacht 18 euro
quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:38 schreef frame-saw het volgende:
had een sigaretje gerookt maar dat deed pijn, sjemie.
quote:
Ik vergeef het je.quote:
Supervetquote:DJ SHADOW & CUT CHEMIST: THE HARD SELL
vrijdag 21 maart 2008
Voorverkoop vanaf zaterdag 24 november
Ga ik doenquote:Op zondag 18 november 2007 08:27 schreef Grobbel het volgende:
skippybal: misschien moet je eens wat recensies opzoeken van het optreden van DJ Shadow op Lowlands. Ik heb hem zelf toen niet gezien, maar heb wel redelijk wisselende reacties n.a.v. zijn show gehoord.
quote:DECEMBER 8 THURSTON MOORE 'TREES OUTSIDE THE ACADEMY'
BARCELONA, SPAIN PRIMAVERA CLUB FESTIVAL
quote:Op maandag 19 november 2007 13:16 schreef MaJo het volgende:
Mijn Klaxons recensie
Beetje jammer dat ik hem zaterdag al getikt had en het nu pas online staat
Heeft wel iets surrealistisch inderdaad. Grappig dat je het zegt, heb nooit zo het kerkgevoel bij Paradiso maar bij Klaxons welquote:Op maandag 19 november 2007 14:22 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Toch vind ik het er vaag uitzien, een groep als Klaxons in zo'n kerkachtige omgeving.
![]()
Hoe was Rascal?
Nou afgehaakt, afgehaakt, op de één of andere manier ben ik altijd in de veronderstelling geweest dat 't de 23e was. Dus ik kon nu geen vrij meer krijgen...quote:Op maandag 19 november 2007 15:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heeft wel iets surrealistisch inderdaad. Grappig dat je het zegt, heb nooit zo het kerkgevoel bij Paradiso maar bij Klaxons welHeeft ook wel iets gaafs
Ja Rascal was tofWel jammer dat je afgehaakt was
Volgende keer dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |