Bol.comquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef maniack28 het volgende:
cd wow weer 1 week uitgesteld... kutzooi.. ik bestel hem wel bij bol.com voor fucking 55 euro.. tering afzetters
Dit is de laatste game die ik voorlopig koop... 45 euro was al veel, maar tegenwoordig schijnt 60 euro normaal te zijn..
Want?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
Bij mij loopt de hele multiplayer vast als ik per ongeluk die windows knop indruk. Beetje raar dat een Windows spel vast loopt als je op de Windowsknop drukt.
Ik heb ene linkje, ga dat hier niet plaatsen want je kan er ook cheats downloaden.. pm me maarquote:Op donderdag 22 november 2007 19:33 schreef Daemon19 het volgende:
Je geeft zelf al het 2x het antwoord... Windows..
Btw, ik had eerst rang 32 op cracked servers, besloten om het te kopen.
Als bedankje dat ik een hoop geld over de balk smijt, is mn rang weg.
Kon ik weer opnieuw gaan beginnen.. *zucht*
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom mijn PC volledig crashed in de multiplayer? Soms duurt het 10 minuten, soms 10 seconden, maar ik heb nog geen enkele keer geen crash gehad. Ik heb mn PC vandaag al letterlijk 10 opnieuw op moeten starten.
Vista x64.
Q6600.
Asus Commando.
XFX 7800GT xXx.
4x1GB OCZ PC6400 Spec Ops.
Heeft iemand anders hier ook dat probleem?
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehadquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.
Ik wil wel erg graag weten of en hoe ik de multiplayer kan repareren. Veelste leuk.
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehad![]()
Ja, hetzelfde probleem, hier! Ik wil ook weten wat er steeds fout gaat..quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsHet is geheel onspeelbaar op deze manier.
Gebruik je ook rivatuner of ati tools? Het schijnt dat punkbuster daar last van kan hebben. Iemand hier had hetzelfde probleem en heeft toen die troep verwijderd en toen deed alles het weer. Oude geluidskaart drivers zijn ook een bekend probleem bij Activision. Kijk hier anders ff: Activision support pagina voor CoD4 PCquote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Tism het volgende:
GVD!!..![]()
Hoere Punkbuster!!..![]()
Ik geef 't op, heb alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken, maar hij blijft vastlopen in de MP..![]()
Ik weet 't niet meer..
Ouwe hackertquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Waarschijnlijk heb je de processen van Punkbuster uitgeschakeld.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |