Bol.comquote:Op woensdag 21 november 2007 18:14 schreef maniack28 het volgende:
cd wow weer 1 week uitgesteld... kutzooi.. ik bestel hem wel bij bol.com voor fucking 55 euro.. tering afzetters
Dit is de laatste game die ik voorlopig koop... 45 euro was al veel, maar tegenwoordig schijnt 60 euro normaal te zijn..
Want?quote:Op donderdag 22 november 2007 17:54 schreef Cypress_Hill het volgende:
Bij mij loopt de hele multiplayer vast als ik per ongeluk die windows knop indruk. Beetje raar dat een Windows spel vast loopt als je op de Windowsknop drukt.
Ik heb ene linkje, ga dat hier niet plaatsen want je kan er ook cheats downloaden.. pm me maarquote:Op donderdag 22 november 2007 19:33 schreef Daemon19 het volgende:
Je geeft zelf al het 2x het antwoord... Windows..
Btw, ik had eerst rang 32 op cracked servers, besloten om het te kopen.
Als bedankje dat ik een hoop geld over de balk smijt, is mn rang weg.
Kon ik weer opnieuw gaan beginnen.. *zucht*
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.quote:Op donderdag 22 november 2007 16:44 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waarom mijn PC volledig crashed in de multiplayer? Soms duurt het 10 minuten, soms 10 seconden, maar ik heb nog geen enkele keer geen crash gehad. Ik heb mn PC vandaag al letterlijk 10 opnieuw op moeten starten.
Vista x64.
Q6600.
Asus Commando.
XFX 7800GT xXx.
4x1GB OCZ PC6400 Spec Ops.
Heeft iemand anders hier ook dat probleem?
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:09 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik heb het ook en ook alleen in multiplayer en altijd binnen 20 minuten. De game zelf loopt ook perfect op 1280x1024 met alle toeters en bellen aan.Singleplayer kan ik 3 uur achter elkaar spelen zonder problemen. Andere games werken ook perfect in single en multiplayer.
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehadquote:Op vrijdag 23 november 2007 00:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Single player werkt bij mij ook (vrijwel) altijd perfect. Heel af en toe crashed het spel maar niet de PC. Maar das nog maar iets van 2 keer gebeurt.
Ik wil wel erg graag weten of en hoe ik de multiplayer kan repareren. Veelste leuk.
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:49 schreef Luftwaffles het volgende:
[..]
Ik ben erachter wat bij mij het probleem was. Punkbuster en programma's als Rivatuner en Atitools werken niet samen. Ik heb dus bij mij Atitools uitgezet en sindsdien geen crash meer gehad![]()
Ja, hetzelfde probleem, hier! Ik wil ook weten wat er steeds fout gaat..quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb vanalles uit gezet zoals Nvidia's Ntuneservice etc. Hij crashed nog steedsHet is geheel onspeelbaar op deze manier.
Gebruik je ook rivatuner of ati tools? Het schijnt dat punkbuster daar last van kan hebben. Iemand hier had hetzelfde probleem en heeft toen die troep verwijderd en toen deed alles het weer. Oude geluidskaart drivers zijn ook een bekend probleem bij Activision. Kijk hier anders ff: Activision support pagina voor CoD4 PCquote:Op zondag 25 november 2007 15:46 schreef Tism het volgende:
GVD!!..![]()
Hoere Punkbuster!!..![]()
Ik geef 't op, heb alles geprobeerd wat ik maar kan bedenken, maar hij blijft vastlopen in de MP..![]()
Ik weet 't niet meer..
Ouwe hackertquote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Waarschijnlijk heb je de processen van Punkbuster uitgeschakeld.quote:Op maandag 26 november 2007 16:13 schreef WjeroneW het volgende:
wtf..ik krijg opeens de hele tijd dit:
http://allyoucanupload.webshots.com/v/2003878694951286783
Ik word steeds gekicked..weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Klagen terwijl je de game niet legaal hebtquote:Op maandag 26 november 2007 18:01 schreef BreekJohannesUit het volgende:
GVD
ik ging steeds in ee ncracked server (multiplayer) werd ik steeds gekicked.
na 5 keer gekicked te worden wordt ik ineens getempbanned door punkbuster
[ afbeelding ]
dat dusquote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klagen terwijl je de game niet legaal hebt
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!quote:Op maandag 26 november 2007 18:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Klagen terwijl je de game niet legaal hebt
Wat voor zielig ventje ben je eigenlijk?quote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef BreekJohannesUit het volgende:
[..]
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!
quote:Op maandag 26 november 2007 20:41 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Dat kan maar ik hoor jou niet schelden
Punkbuster heeft problemen met programma's als Norton, Rivatuner en RealTek sound drivers. Probeer eens zoveel mogelijk programma's via de taskmanager af te sluiten en kijken wat er dan gebeurt. Probeer anders misschien ook eens de nieuwste gfx drivers.quote:Op maandag 26 november 2007 20:46 schreef Badabingea het volgende:
[..]Zo zit ik niet in elkaar..
Heb je misschien een oplossing?
Heb punkbuster al geupdate en alles.
En je kan ook nog de Activision hulp pagina raadplegen. Klikker-deklikquote:Hoe los je het op? Dit werkte voor mij met Vista 32bits en 8800GTS.
Drivercleaner downloaden van Guru3d. Alle Nvidia drivers verwijderen.
Dreamscene deinstalleren
Nieuwe geluidskaart drivers installeren /en of chipset drivers.
De nieuwste Nvidia driver downloaden (Niet de beta!) en deze installeren, Netjes rebooten en klaar is kees.
Je kan gewoon rivatuner fan profiles blijven gebruiken e.d.
En gamen maar, aventoe blijft je beeld wel eens 10 seconden hangen, en dan gaat het scherm knipperen hetzelfde als dat hij crashed....maar daarna gaat het spel gewoon verder. En heb je er geen last meer van. Het komt bij mij nu zelden voor inplaats van ELKE keer maar weer.
Prima, gezelligquote:Op maandag 26 november 2007 20:20 schreef BreekJohannesUit het volgende:
[..]
houd je kankerbekdicht, ik kom naar je toe!
De problemen komen ook onregelamtig voor. Soms krijg ik een bsod, soms niks, loopt ie gewoon vast. Andere keren crashed alleen het spel op heb ik ineens verbindingsproblemen. Too many packets send. Wat wil dat eigenlijk zeggen?quote:Op maandag 26 november 2007 21:14 schreef Badabingea het volgende:
Maar ik had er eerder geen last van en heb geen andere drivers geinstalleerd, toch vreemd dan?
Dat 't wazige meuk troep is, wat niet doet wat 't moet doen voor 60 euro..quote:Op maandag 26 november 2007 22:34 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
De problemen komen ook onregelamtig voor. Soms krijg ik een bsod, soms niks, loopt ie gewoon vast. Andere keren crashed alleen het spel op heb ik ineens verbindingsproblemen. Too many packets send. Wat wil dat eigenlijk zeggen?
Ik hoop ook dat de volgende patch alles weer repareerd. Ik speel het tot dat er een nieuwe patch is niet meer. Ik ga FEAR Perseus Mandate wel spelen.quote:Op maandag 26 november 2007 22:40 schreef Tism het volgende:
[..]
Dat 't wazige meuk troep is, wat niet doet wat 't moet doen voor 60 euro..
Ik heb er nu 26. Ga nog een keer spelen om de rest te vinden. De slo-mo bonus is echt heel erg gaafquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 23:49 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik heb er nu 26. Ga nog een keer spelen om de rest te vinden. De slo-mo bonus is echt heel erg gaaf
Welke? er liggen er een aantal in de gillie suit missie.quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:10 schreef EricT het volgende:
[..]
ja ik 23, sommigen liggen smerig verstopt niet normaal (Die in Tsjernobyl bijv)
In flatje met kapotte trapquote:Op dinsdag 27 november 2007 00:23 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Welke? er liggen er een aantal in de gillie suit missie.
Hahaha, wat een kut streek he?quote:
Of je denkt even na en je herinnert je dat je console kunt openen, je doet dan /reconnect (om te reconnecten) of /disconnect (om het laden te annuleren)quote:Op maandag 26 november 2007 20:13 schreef retuow82 het volgende:
Ik krijg iedere keer dat gezeik dat de server "timed out" is....Godsgruwelijk irritant. En als je dan ook nog eens het laden van een server af kon breken zoals bij de vorige edities dan viel het nog mee, nu moet je verdomme iedere keer de teller tot 10 laten lopen voordat hij zelf met de heldere opmerking komt dat het niet lukt.
Ja dat had ik na 4 tellen ook wel door zak!
Echt klote om een level in te komen, daarna is het een goed spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |