Internationale dag van rouw morgen indien wij het niet halen. Kranslegging op de Dam voor de gevallen stenen.. (doordenkertje)quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Strychnine het volgende:
Dat zou echt een (inter)nationaal drama zijn als het ze niet lukt
Zullen we de politiek ingaan.. Volgens mij hebben we de ideale straf gevondenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geloof me, als ik in die cel zat en ze zouden me zeggen: je moet steentjes gaan tellen, zou ik zo ontzettend flippen dat ze me maar een dagje in de isoleercel zetten, alles prima, maar no way dat ik ga tellen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zullen we de politiek ingaan.. Volgens mij hebben we de ideale straf gevonden.
Nee. Zielig he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Wopper1 het volgende:
Het gaat echt niet goed he?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het 1 grote geile bende is geweest met die bouwersquote:
Gelukkig toch wel.quote:
Of ze wist dat ze in beeld was en ze wist zich geen houding te geven dus lachtte ze maar ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:01 schreef Qunix het volgende:
Dei blonde wist ervan.....
glimlachen als je project voor een wereldrecord telt en niet valt
Ja, daar heb ik ook echt respect voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch blijft het knap dat ze die foto domino's zo op kunnen stellen.
of wel natuurlijk levert leuke TV...en ik lach me kapot!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:06 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Whehehehe gaat lekker zo. Goede reden om het vanaf nu nooit meer te proberen
23:15 uur dacht ik.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:08 schreef RemcoW85 het volgende:
Tot hoe laat duurt dit trouwens?
Ze willen de kijkers niet shockerenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef assie het volgende:
Ligt het aan mij of is het knap beroerde tv..... steeds als een groot project niet valt is het op 1 of andere manier niet zichtbaar..... komt er een close-up van de bouwers ofzo
Doorgestoken kaart?quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef assie het volgende:
Ligt het aan mij of is het knap beroerde tv..... steeds als een groot project niet valt is het op 1 of andere manier niet zichtbaar..... komt er een close-up van de bouwers ofzo
Als iets niet valt, dan zie je dat toch ook niet?? En neem zelf dan regie eens in handenquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef assie het volgende:
Hij heeft ook tig bijnamen voor die dingen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef LudoSanders het volgende:
"We kunnen elke steen gebruiken!"
Donderstraal een eind op man..
je ziet wel aan de gezichten of het mislukt is ja of neequote:Op vrijdag 16 november 2007 22:09 schreef assie het volgende:
valt er tenminste nog wat te winnen vanavondquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hou eens op met die bendel ofwhatsoever, stomme hoer.
Maar dan zit de notaris in het complot, en, *blabla* welke idioot steekt z'n tijd in het opzetten van een veld als je toch al weet dat het niet gaat vallen?quote:
*proest* die heb ik niet eens gehoord.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hij heeft ook tig bijnamen voor die dingen.
Zojuist hoorde ik ''rakkers''![]()
Maar het is toch gewoon een spel? Dan weer Nederland met het record, dan weer China. Gaat al jaren zo.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Maar dan zit de notaris in het complot, en, *blabla* welke idioot steekt z'n tijd in het opzetten van een veld als je toch al weet dat het niet gaat vallen?
Volgens mij wel, maar, daar zit dan ook een BC bij? Want als die challenge dan mis gaat... (wacht, dit had ik volgens mij al gepost).quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef Darklight het volgende:
komt nu diegen met 400.000 stenen? Als dat mislukt is het voorbij
Die mensen worden toch betaald om het goed in beeld te brengen??? Zeker met de grote "spannende" projecten wil men graag zien of het lukt of niet..... op dat moment zit ik niet te wachten op de donderbruine oogopslag van een russische bouwer....quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als iets niet valt, dan zie je dat toch ook niet?? En neem zelf dan regie eens in handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |