Internationale dag van rouw morgen indien wij het niet halen. Kranslegging op de Dam voor de gevallen stenen.. (doordenkertje)quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:53 schreef Strychnine het volgende:
Dat zou echt een (inter)nationaal drama zijn als het ze niet lukt
Zullen we de politiek ingaan.. Volgens mij hebben we de ideale straf gevondenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:51 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Geloof me, als ik in die cel zat en ze zouden me zeggen: je moet steentjes gaan tellen, zou ik zo ontzettend flippen dat ze me maar een dagje in de isoleercel zetten, alles prima, maar no way dat ik ga tellen
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zullen we de politiek ingaan.. Volgens mij hebben we de ideale straf gevonden.
Nee. Zielig he?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:54 schreef Wopper1 het volgende:
Het gaat echt niet goed he?
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het 1 grote geile bende is geweest met die bouwersquote:
Gelukkig toch wel.quote:
Of ze wist dat ze in beeld was en ze wist zich geen houding te geven dus lachtte ze maar ofzoquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:01 schreef Qunix het volgende:
Dei blonde wist ervan.....
glimlachen als je project voor een wereldrecord telt en niet valt
Ja, daar heb ik ook echt respect voor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Toch blijft het knap dat ze die foto domino's zo op kunnen stellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |