Dat zou ook nog is een goede reden kunnen zijn maar ik heb er echt geen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 22:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hij gaf hem gewoon niet omdat hij nog geld van je krijgt!![]()
![]()
![]()
![]()
een motor noob, een MOTOR!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:49 schreef Bas91 het volgende:
[..]
En altijd maar zeggen dat je zelf een schakelbrommer wilt
verkapte ik-kan-geen-schakel-krijgen-maar-jullie-hebben-er-wel-een-dus-schakels-zijn-nep-met-motor-wannabedemperspost.
wanneer jij je ketting vervangt moet je ook je tandwielen vervangen is stnd zoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
- Eerst rijdt zo een scooterjostie tegen me aan -> koppelingshevelhouder stuk.
- Toen ik m in de schuur deed, kreeg de remhevel een klein tikje -> gebroken![]()
- Op mn verjaardag lekker naar school brommeren, opeens veel toeren.. Ik kijk zo naar beneden -> ketting gebroken!!!11!
- Nieuwe ketting gekocht, zijn mn tandwielen versleten.. Nieuwe gekocht...
STOM!![]()
wanneer jij je ketting vervangt moet je ook je tandwielen vervangen is stnd zoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
- Toen ik m in de schuur deed, kreeg de remhevel een klein tikje -> gebroken![]()
- Op mn verjaardag lekker naar school brommeren, opeens veel toeren.. Ik kijk zo naar beneden -> ketting gebroken!!!11!
STOM!![]()
breek ook elk 2 maadne een ketting.. en ik rij 3x per maand ofzoquote:Op donderdag 22 november 2007 18:35 schreef Jorjan het volgende:
Kut MT5!![]()
STOM!![]()
moet ik dr eerst nog achterkomen hoe dat voortandwiel vastzit. Hoe krijg je dat ding los!quote:Op donderdag 22 november 2007 20:38 schreef Hijacking het volgende:
dat dus oja bij mt5 moet je goed op die circlip letten waarmee jij je voortandwiel vastzet
heb al 2 kettingen daarmee verspeelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |