De fax stroomt over van de boden op Alves, maar er is niemand om ze te lezen...quote:Op woensdag 2 januari 2008 18:40 schreef SCH het volgende:
Dat de kantoren gesloten zijn, zegt niet zoveel MP.
Sinds wanneer heeft die gozer MSNquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
MSN-conversatie met Olaf, zegt jou wel wat MP:
ik zeg dan deesoeh
Doe Er Een Strik Omheen En Hupakee
Bij de managergame Coach van het Jaar staat ie ook al bij AZquote:Op woensdag 2 januari 2008 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
VI is er wel overtuigd van
http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=401&typeofpage=84139
't is dat ik 250k te kort kwam (afgelopen week Davids (NEC) van 750k op de bank gezet ipv Meijer (de Graafschap) 500k), anders had ik vanmiddag de middelen gehad Suarez te vervangen voor Alves om zo 3 AZ-spelers in m'n selectie te krijgenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Bij de managergame Coach van het Jaar staat ie ook al bij AZ!!!!!!
Waarom zou je 3 spelers van de nummer 10 van de competitie in je team willen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
't is dat ik 250k te kort kwam (afgelopen week Davids (NEC) van 750k op de bank gezet ipv Meijer (de Graafschap) 500k), anders had ik vanmiddag de middelen gehad Suarez te vervangen voor Alves om zo 3 AZ-spelers in m'n selectie te krijgen(zelfde geintje met El-Hamdaoui die overkwam van Willem II, terwijl ik Cziommer al had)..
Tsja...![]()
Afijn, ik geloof er niks van dat het al rond is. Hij zal uiteindelijk best aan AZ verkocht (kunnen) worden, maar dat het 2 weken geleden allemaal al beklonken is
Ach, er is een kans dat de nr. 10 een aantal wedstrijden op rij wint, op dat moment zit ik goed. En El-Hamdaoui is niet zo duur/kan op de bank zitten. Cziommer valt dit seizoen wat tegen, maar ik laat 'm maar staan.. Anders moet ik er iemand van Heracles, Excelsior, Sparta of NEC (Davids stond er slechts in ivm schorsing Bradley) voor in de plaats zettenquote:Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom zou je 3 spelers van de nummer 10 van de competitie in je team willen?
Straks is het al lang rond maar wil Heerenveen dat nog even geheim houden omdat ze bezig zijn met een andere speler ofzo. Want de prijs van een speler gaat natuurlijk behoorlijk omhoog als een club weet dat heerenveen net 20 miljoen gevangen heeft..quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Volgens Hugo Borst in DWDD komt het vanavond nog rond.
En jij denkt dat Olympique Lyon niet naar DWDD en VI.nl kijkt voordat ze Fred voor een schijntje verkopen aan H'veen?quote:Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Straks is het al lang rond maar wil Heerenveen dat nog even geheim houden omdat ze bezig zijn met een andere speler ofzo. Want de prijs van een speler gaat natuurlijk behoorlijk omhoog als een club weet dat heerenveen net 20 miljoen gevangen heeft..
Ik vraag me dan af waarom je het ten stelligste zou blijven ontkennen als alles echt al helemaal rond is...quote:Op woensdag 2 januari 2008 19:08 schreef magnifor het volgende:
Achja, de transfer is te vroeg uitgelekt. Vandaar dat beiden partijen de transfer ontkennen.
Dat doen alle clubs. Eerst alles ontkennen en later als nog de transfer bevestigen.quote:Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom je het ten stelligste zou blijven ontkennen als alles echt al helemaal rond is...
Dat is waar. Maar ik snap het nog steeds nietquote:Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dat doen alle clubs. Eerst alles ontkennen en later als nog de transfer bevestigen.
Na Roda JC - Heerenveen reed een kennis van me mee met een Heerenveen-supporter uit Alkmaar (!). Deze bleek bij een tankstation warme banden te onderhouden met Yme Kuiper. Daar werd door Yme al bevestigd dat de partijen er in grote lijnen uit waren. De prijs die men overeengekomen was, noemde hij als 16 miljoen euro.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het logischer om te veronderstellen dat de Nederlandse topclub AZ is, ondanks het feit dat AD en de mensen hier aan Ajax denken. Behalve Danny Blind weet iedereen dat Afonso Alves een centrumspits is. Feyenoord heeft Makaay met back up Mols, Ajax heeft Huntelaar met back up Urzaiz. PSV stikt van de spitsen met Kone, Perez, Farfan en Lazovic.
Bij AZ is aanvoerder en zekerheid Arveladze vertrokken. Koevermans is door premature conclusies van LvG in de war en misschien niet in staat meteen zo te presteren als vorig seizoen. Ari en Pellè moeten het nog maar laten zien. AZ wil dit seizoen eens presteren in plaats van de complimenten ontvangen en met Afonso Alves heb je dan een garantie op goals. Ook hoor ik over AZ nooit dat er geen geld is, hoogstens dat ze voor een bepaalde speler niet een bepaald bedrag willen betalen. Een spits die dertig goals maakt, is misschien de 15 miljoen wel waard.
Samenvatting: als er een Nederlandse topclub achter Afonso Alves aan zit, kan dat volgens mij alleen maar AZ zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |