abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55726996
Nogmaals: de kantoren van sc Heerenveen zijn tot komende maandag gesloten. Succes Brands!
pi_55727906
Grote blunder van VI dus

Dat de kantoren gesloten zijn, zegt niet zoveel MP.
pi_55727915
MSN-conversatie met Olaf, zegt jou wel wat MP:

ik zeg dan deesoeh

Doe Er Een Strik Omheen En Hupakee

pi_55727949
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:40 schreef SCH het volgende:

Dat de kantoren gesloten zijn, zegt niet zoveel MP.
De fax stroomt over van de boden op Alves, maar er is niemand om ze te lezen...

Tuurlijk zegt dat niets, maar het is een leuk detail in deze soap.
pi_55727957
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:41 schreef SCH het volgende:
MSN-conversatie met Olaf, zegt jou wel wat MP:

ik zeg dan deesoeh

Doe Er Een Strik Omheen En Hupakee

Sinds wanneer heeft die gozer MSN
pi_55728363
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 18:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
VI is er wel overtuigd van
http://www.vi.nl/Teams/Team.htm?dbid=401&typeofpage=84139
Bij de managergame Coach van het Jaar staat ie ook al bij AZ !!!!!!
pi_55728372
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55728433
Achja, de transfer is te vroeg uitgelekt. Vandaar dat beiden partijen de transfer ontkennen.

Wel een vreemde keuze van Alves om naar AZ te gaan. Kan mij niet voorstellen dat er geen aanbiedingen uit engeland en spanje zijn geweest.

En om nou te zeggen dat AZ sportief gezien een vooruitgang is ten opzichte van Heerenveen?

Ik zie AZ na paar jaar weer terug zakken tot een subtopper.
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:13:11 #260
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55728511
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:05 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Bij de managergame Coach van het Jaar staat ie ook al bij AZ !!!!!!
't is dat ik 250k te kort kwam (afgelopen week Davids (NEC) van 750k op de bank gezet ipv Meijer (de Graafschap) 500k), anders had ik vanmiddag de middelen gehad Suarez te vervangen voor Alves om zo 3 AZ-spelers in m'n selectie te krijgen (zelfde geintje met El-Hamdaoui die overkwam van Willem II, terwijl ik Cziommer al had)..
Tsja...

Afijn, ik geloof er niks van dat het al rond is. Hij zal uiteindelijk best aan AZ verkocht (kunnen) worden, maar dat het 2 weken geleden allemaal al beklonken is
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55728655
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

't is dat ik 250k te kort kwam (afgelopen week Davids (NEC) van 750k op de bank gezet ipv Meijer (de Graafschap) 500k), anders had ik vanmiddag de middelen gehad Suarez te vervangen voor Alves om zo 3 AZ-spelers in m'n selectie te krijgen (zelfde geintje met El-Hamdaoui die overkwam van Willem II, terwijl ik Cziommer al had)..
Tsja...

Afijn, ik geloof er niks van dat het al rond is. Hij zal uiteindelijk best aan AZ verkocht (kunnen) worden, maar dat het 2 weken geleden allemaal al beklonken is
Waarom zou je 3 spelers van de nummer 10 van de competitie in je team willen?
  woensdag 2 januari 2008 @ 19:37:46 #262
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_55728923
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:20 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Waarom zou je 3 spelers van de nummer 10 van de competitie in je team willen?
Ach, er is een kans dat de nr. 10 een aantal wedstrijden op rij wint, op dat moment zit ik goed. En El-Hamdaoui is niet zo duur/kan op de bank zitten. Cziommer valt dit seizoen wat tegen, maar ik laat 'm maar staan.. Anders moet ik er iemand van Heracles, Excelsior, Sparta of NEC (Davids stond er slechts in ivm schorsing Bradley) voor in de plaats zetten
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_55729135
Volgens Hugo Borst in DWDD komt het vanavond nog rond.
pi_55729385
Nou, leuk voor de penningmeester, maar je zal maar een seizoenkaart hebben daar…”Hartstikke waardeloos” om Foppe maar even te quoten. Ik zie ik het ook nog wel gebeuren dat die bejaardensoos uit respect gaat applaudisseren als Alves er op 19 januari een stuk of 3 inschiet voor z'n nieuwe werkgever
“Everybody's got plans...until they get hit.” - Mike Tyson
pi_55730276
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:49 schreef MaxPower het volgende:
Volgens Hugo Borst in DWDD komt het vanavond nog rond.
Straks is het al lang rond maar wil Heerenveen dat nog even geheim houden omdat ze bezig zijn met een andere speler ofzo. Want de prijs van een speler gaat natuurlijk behoorlijk omhoog als een club weet dat heerenveen net 20 miljoen gevangen heeft..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 2 januari 2008 @ 20:49:29 #266
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55730487
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 20:41 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Straks is het al lang rond maar wil Heerenveen dat nog even geheim houden omdat ze bezig zijn met een andere speler ofzo. Want de prijs van een speler gaat natuurlijk behoorlijk omhoog als een club weet dat heerenveen net 20 miljoen gevangen heeft..
En jij denkt dat Olympique Lyon niet naar DWDD en VI.nl kijkt voordat ze Fred voor een schijntje verkopen aan H'veen?
pi_55730519
Wij willen Fred niet, want zijn initialen zijn FCG Fred
pi_55730541
pi_55730939
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 19:08 schreef magnifor het volgende:
Achja, de transfer is te vroeg uitgelekt. Vandaar dat beiden partijen de transfer ontkennen.
Ik vraag me dan af waarom je het ten stelligste zou blijven ontkennen als alles echt al helemaal rond is...
pi_55731029
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:08 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ik vraag me dan af waarom je het ten stelligste zou blijven ontkennen als alles echt al helemaal rond is...
Dat doen alle clubs. Eerst alles ontkennen en later als nog de transfer bevestigen.
pi_55731064
Wie is Fred?
pi_55731331
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:13 schreef SCH het volgende:
Wie is Fred?
Spits van Lyon.
pi_55732166
quote:
Op woensdag 2 januari 2008 21:11 schreef magnifor het volgende:

[..]

Dat doen alle clubs. Eerst alles ontkennen en later als nog de transfer bevestigen.
Dat is waar. Maar ik snap het nog steeds niet
  woensdag 2 januari 2008 @ 22:26:11 #274
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_55732925
Ere wie ere toekomt: deze user had als eerste door dat AZ achter Alves aanzat.
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef DeSiever het volgende:
Ik vind het logischer om te veronderstellen dat de Nederlandse topclub AZ is, ondanks het feit dat AD en de mensen hier aan Ajax denken. Behalve Danny Blind weet iedereen dat Afonso Alves een centrumspits is. Feyenoord heeft Makaay met back up Mols, Ajax heeft Huntelaar met back up Urzaiz. PSV stikt van de spitsen met Kone, Perez, Farfan en Lazovic.

Bij AZ is aanvoerder en zekerheid Arveladze vertrokken. Koevermans is door premature conclusies van LvG in de war en misschien niet in staat meteen zo te presteren als vorig seizoen. Ari en Pellè moeten het nog maar laten zien. AZ wil dit seizoen eens presteren in plaats van de complimenten ontvangen en met Afonso Alves heb je dan een garantie op goals. Ook hoor ik over AZ nooit dat er geen geld is, hoogstens dat ze voor een bepaalde speler niet een bepaald bedrag willen betalen. Een spits die dertig goals maakt, is misschien de 15 miljoen wel waard.

Samenvatting: als er een Nederlandse topclub achter Afonso Alves aan zit, kan dat volgens mij alleen maar AZ zijn.
Na Roda JC - Heerenveen reed een kennis van me mee met een Heerenveen-supporter uit Alkmaar (!). Deze bleek bij een tankstation warme banden te onderhouden met Yme Kuiper. Daar werd door Yme al bevestigd dat de partijen er in grote lijnen uit waren. De prijs die men overeengekomen was, noemde hij als 16 miljoen euro.
pi_55733477
Nee, 16 miljoen was de prijs die Heerenveen wilde hebben, AZ wilde niet verder gaan dan 14,5 in 5 termijnen. Het is immers niet doorgegaan destijds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')