Jammer genoeg wel zonder HDMI port!quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:47 schreef Ludacriss het volgende:
Xbox premium pack ( met viva pinata en forza 2) voor 299,- bij Saturn in Rotterdam.
pre-order gedaan, dus nog niks binnen.. voor die ene bestelling is communicatie overigens wel goed, maar nog even afwachtenquote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef IedeK. het volgende:
Zijn er al mensen die wat bij Gamehubs.com hebben besteld en binnengekregen?
Ik kreeg deze week het bericht dat m'n Mass Effect verzonden is, maar dat zal nog wel minstens een week duren voordat die er is.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:27 schreef IedeK. het volgende:
Zijn er al mensen die wat bij Gamehubs.com hebben besteld en binnengekregen?
Van hun website:quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:58 schreef IedeK. het volgende:
http://www.h-online.nl/
AMPED 3 15,95 euro
OVER G FIGHTERS 18,95 euro
PHANTASY STAR - UNIVERSE 14,45 euro
PREY 17,85 euro
QUAKE 4 18,75 euro
TONY HAWK`S - AMERICAN WASTELAND 18,45 euro
Woops, niet goed gekeken, sorry.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Van hun website:
Voor alle bestelling geldt een minimum order bedrag van 200 ¤ excl. BTW. Alle genoemde prijzen zijn exclusief 19% BTW.
Dus eigenlijk heeft niemand er wat aan.
20% korting met de ANWB pas bij FRS. Checken beiden sites voor uitleg.quote:Show your (ANWB)Card!-voordeel (FRS):
20% korting op alle games, CD's en DVD's
De deelnemende winkels zijn op deze koopavond geopend van 19 - 22 uur.
De koopavond is exclusief voor ANWB-leden.
De genoemde korting geldt uitsluitend op de speciale koopavond op 11 december.
Er is geen korting op 'Hardware & More'.
Niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties.
Ik heb me ingeschreven, maar ik geloof niet dat het zo heel erg lonend is. Zelfs met 20% korting blijft de FRS ver boven de prijzen van onder andere de MediaMarkt liggen. Naja, wie weet ligt er de 11e ergens een mega-aanbieding.quote:Op zaterdag 1 december 2007 11:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
20% korting met de ANWB pas bij FRS. Checken beiden sites voor uitleg.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef Myers het volgende:
Vandaag Mass Effect ontvangen van gamehubs.com, vorige week hadden ze het verzonden. Getest en ondanks dat er NTSC-J op de cover staat werkt hij gewoon.
Mass Effect voor 30 euro
Wanneer istie precies verzonden? Mijn Kane & Lynch is 27 november verstuurd maar heb nog niks binnen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:31 schreef Myers het volgende:
Vandaag Mass Effect ontvangen van gamehubs.com, vorige week hadden ze het verzonden. Getest en ondanks dat er NTSC-J op de cover staat werkt hij gewoon.
Mass Effect voor 30 euro
Een nadeel is wel dat ik nu al twee weken wacht op ACquote:Op zondag 9 december 2007 11:29 schreef About2Break het volgende:
Bij play-asia is het nu ook voordelig door de dollar koers. Bijv assins creed is in nederland en daar omgerekend 44. Moet je wel even kijken of je de region free versie hebt.
Volgens mij kan dat niet maar zeker weten doe ik het niet. Op eBay kun je af en toe voor rond de 40 euro een jaar live vinden.quote:Op zondag 9 december 2007 11:37 schreef About2Break het volgende:
Dat is idd bijhoorlijk vervelend. Is het trouwens mogelijk om bijvoorbeeld om op play-asia of gamehubs een xbox live gold ding te kopen en die hier gewoon te activeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |