Het jaren '40 tournament loopt nog, al zijn we onderhand wel aan de halve finales toe.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Loopt er überhaupt nog wat op het moment?
[Tournament] Het FOK! jaren '40 Film Tournamentquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het jaren '40 tournament loopt nog, al zijn we onderhand wel aan de halve finales toe.
Oh ja. Nog snel even gestemd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Het jaren '40 tournament loopt nog, al zijn we onderhand wel aan de halve finales toe.
Dat is ook wel een heel leuk onderwerp. Misschien dat ik die wel oppak als ik met '40 klaar ben. Denk niet dat die TS daar problemen mee heeft.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[Tournament] Beste Aziatische film uit de 21ste eeuw loopt ook nog, daar heb ik mezelf te pletter genomineerd zonder dat er iets gebeurde. Ik eis bevrediging!
quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zou een herhaling van beste [...] Italiaanse film ook wel puik vinden.
Meestal lopen drie tournaments tegelijk, dus er kan nog wel eentje drbij wat mij betreftquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:00 schreef RuneRose het volgende:
Misschien organiseer ik binnenkort zelf wel gewoon dat Howard Hawks tournooi. Komt daar veel werk bij kijken, zo'n tournooi? Of mogen er maar een bep. aantal tegelijkertijd gehouden worden? Is natuurlijk ook niet echt handig met films kijken om te stemmen, als er drie of vier lopen.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan liever Wyler dan Hawks.
Voor mij is zo'n tournament elke week tien minuten werk. Tenzij het natuurlijk wat omvangrijker is (als er 40/50 stemmers zijn voor 64 duels of zo), dan heb je wat meer telwerk, maar zelfs dan vind ik het wel meevallen.
Ik had vorige week al voor de Aziatische films gekozen.quote:Op maandag 18 mei 2009 17:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik wil ook wel weten wat iedereen gestemd heeft.Ik vertrouw het namelijk niet helemaal.
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:50 schreef RuneRose het volgende:
Is er wel eens een film noir tournament geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |