Ik zat gisterenavond al op cinema.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Gorro het volgende:
Vandaag zat de lijst met films uit 2008 weer bij de Volkskrant en is ook te vinden op cinema.nl. Het 2008 tournament zal dus zsm van start gaan, wat eigenlijk wil zeggen na de kerst. Wil je alvast beginnen met updaten? Ga films kijken uit die lijst de komende tijd
Dat heb ik elk jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:32 schreef cwk het volgende:
Fijn. Opvallend hoe weinig films ik van die lijst heb gezien.
Daardoor zullen er waarschijnlijk ook een paar memorabele films van dit jaar hier pas volgend jaar verschijnen. Zoals elk jaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 22:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het ook maar een vrij matig jaar. Bijna alle toppers van een eventueel 2008-lijstje zijn eigenlijk nakomertjes van 2007 (als je met IMDb jaartallen rekening zou houden).
Is een goed idee. Maar dan zou ik idd heel goed gaan filteren over wat wel en niet mee mag doen. En erg strenge ondersteuning voorwaarden hanteren zodat het niet overspoeld raakt met obscure Oezbeekse films uit 1976 e.d.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef Falco het volgende:
Beste drama, is dat een idee?
Sowieso moet er wel gefilterd worden op de films met genres 'actie' & 'misdaad', zodat de pure drama's het tournament bevolken en geen films als dit, dit of dit. Westerns en oorlogsfilms weglaten is wellicht ook een idee.
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dreig al anderhalf jaar nog eens beste actrice te doen, ik zal daar vanavond maar eens aan beginnen.
Maar alleen als het met gejuich wordt onthaald.
Hiep Hoiquote:Op maandag 2 maart 2009 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik dreig al anderhalf jaar nog eens beste actrice te doen, ik zal daar vanavond maar eens aan beginnen.
Maar alleen als het met gejuich wordt onthaald.
Tijd dus voor een nieuw tournament of misschien wel twee, want nu loopt er alleen nog het jaren '40-tournament. Ik dacht zelf aan een jaar uit de jaren '70. Iemand anders nog andere ideeën?quote:» Er is al 61 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |