We zijn ondertussen een herfst verder, misschien moet ik er maar eens aan beginnen. Ik twijfel alleen tussen acteur en actrice. Eigenlijk heb ik een kleine voorkeur voor actrice, omdat dat me iets minder voorspelbaar lijkt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil straks (laat ons zeggen in de herfst) nog wel eens beste acteur doen, de vorige keer is dan alweer twee en half jaar geleden.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 22:50 schreef Falco het volgende:
Lekkerste is ook een beregoed idee. De huidige winnaar is driewerf niks.
Vooral 1943 is een bijzonder oninteressant jaar als ik het zo snel even bekijk. Een aantal toppers, maar daaronder weinig boeiends. Ook nog bijzonder weinig films uit gezien als ik het vergelijk met andere jaren uit de jaren '40. Wordt lekker kortquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:06 schreef Mike het volgende:
Ik wil binnenkort een 1943 tournament opstarten. Zal wel weer niet veel deelnemers hebben, maar we werken natuurlijk mooi alle jaartallen af.
Ik ben het hier volledig mee eensquote:Op zaterdag 13 december 2008 13:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Vooral 1943 is een bijzonder oninteressant jaar als ik het zo snel even bekijk. Een aantal toppers, maar daaronder weinig boeiends. Ook nog bijzonder weinig films uit gezien als ik het vergelijk met andere jaren uit de jaren '40. Wordt lekker kort
Voor een jaartournament geef ik je gelijk, maar als er een grote (voor)ronde is, zoals bij het jaren '90 tournament, vind ik het wel fijn om in het begin wat meer tijd te hebben, maar dat zal voornamelijk komen omdat ik nog niet zo veel films als de meeste personen hier heb gezien.quote:Op zaterdag 13 december 2008 13:00 schreef Gorro het volgende:
Overigens zullen de rondes van het 2008 tournament allemaal precies een week duren. Ik vind over het algemeen de tournaments tegenwoordig te lang duren. Extra tijd voor mensen die updaten is prima, maar ik vind het nu wel een beetje extreem. Ik krijg nauwelijks meer een "tournament-gevoel" en het is vaker "o, ja, dat was ook nog aan de gang" en dat vind ik jammer.
Wilder is al geweest maar vooral Capra lijkt me heel leukquote:Op maandag 15 december 2008 14:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
1982 gaat waarschijnlijk dit weekend dicht. Was van plan om voor het begin van 2009 Andrei Tarkovsky op te starten. En als dat afgelopen is, zat ik te denken aan een wat oudere regisseur. Wilder, Capra of Hawks waarschijnlijk. Maar daar kom ik dan wel op terug.
Misschien is het ook wel leuk om een cwk's opzet te gebruiken voor een '40s, '50s, '60s of ander decenium. Krijg je waarschijnlijk toch wel een iets grotere opkomst dan 1943 (of ander jaartal) alleen. Niet dat 1943 niet mag van me. Meer als een tournament ernaast.
Ik zat gisterenavond al op cinema.nlquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Gorro het volgende:
Vandaag zat de lijst met films uit 2008 weer bij de Volkskrant en is ook te vinden op cinema.nl. Het 2008 tournament zal dus zsm van start gaan, wat eigenlijk wil zeggen na de kerst. Wil je alvast beginnen met updaten? Ga films kijken uit die lijst de komende tijd
Dat heb ik elk jaarquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:32 schreef cwk het volgende:
Fijn. Opvallend hoe weinig films ik van die lijst heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |