Daar komen we met z'n allen best wel uit denk ik. Kan me niet voorstellen dat het zo'n obstakel wordt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar hoe bepaal je wat neorealistisch is?
Of is 't gewoon Visconti, De Sica en Rossellini aangevuld met oude Fellini en Pasolini?
Dit beperkt zich tot een kleine greep uit die Italiaanse films. Bovendien heb ik begrepen dat dat tournament nogal discutabele deelnemers had.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:52 schreef cwk het volgende:
Het Italie-tournament is bovendien al eens gehouden.
Geen idee, maar ik kan me uit het hoofd al wel wat bijzondere bedenken. Maar goed, dat komt later wel eens, ik heb er geen haast mee. Misschien heb ik eerst wel zin om weer eens een regisseur of jaartal te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 10:31 schreef Falco het volgende:
Zijn er dan zoveel spectaculaire aftitelingen?
Mag Octo dan ook meedoen?quote:Op donderdag 15 november 2007 09:50 schreef Gillingham het volgende:
Leukste bad-guy is zeker leuk.
quote:
Geweldig idee. Start jij em op?quote:Op maandag 19 november 2007 12:34 schreef Sphinxx het volgende:
Of welke film met Ben Stiller het allergrappigst is![]()
Dan zal ik hier maar eens een post neerzetten. Dan valt het me beter op als een link verschijntquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:10 schreef Lonewolf2003 het volgende:
FTR Tournaments kan je zien welke tournaments er allemaal al geweest zijn.
Organiseer je een tournament, plaats in dit topic dan een link er naar toe, zodat we(Flitspaal) op de hoogte zijn(is)
Ja, denk dat ik die maandag start. Weer een tijd geleden dat ik een tournament heb gedaan. Waarschijnlijk neem ik gewoon de Britse eilanden, dus inclusief Ierland, want dat overlapt zich nogal eens. Als criterium neem ik dat het land op IMDb vermeldt moet staan en minstens de regisseur of de schrijver Brits/Iers moet zijn.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:19 schreef Flitspaal het volgende:
Gorro had toch een beste Britse Film voorgesteld?
Wanneer loopt die normaal? Januari? In dat geval wil ik hem wel doen, een tournament organiseren is voor mij ook al weer even geleden.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:42 schreef Gorro het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dit jaar geen tijd om het tournament over 2007 te doen. Ik ga namelijk vanaf 19 januari op stage in Los AngelesDus als iemand die taak op zich kan nemen...
Meestal begin ik die op 1 januari.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wanneer loopt die normaal? Januari? In dat geval wil ik hem wel doen, een tournament organiseren is voor mij ook al weer even geleden.
Jaahquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:09 schreef Doff het volgende:
Zal ik een Billy Wilder tournament doen?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
TV-Personage
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
TV-personage.
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als ik iets opstart, dan is het TV-personage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |