abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54620907
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Vaak ben ik het met je eens maar in dit geval niet.

Hebben alle maatregelen van miljoenensubsidies voor allehande projecten tot aai over de bol ooit zoden aan de dijk gezet?
Het zijn toch vrijwilligers? Wat heeft dat met miljoenensubsidies te maken.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:06:03 #102
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54620998
En terwijl Lubbers 20 jaar geleden al repte van opvoedkampen, wat in dit geval zeer nuttig kan zijn, is ie nu inmiddels zo seniel dat ie alle poorten weer wagenwijd open wil zetten in NL.....
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_54621029
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:06 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
En terwijl Lubbers 20 jaar geleden al repte van opvoedkampen, wat in dit geval zeer nuttig kan zijn, is ie nu inmiddels zo seniel dat ie alle poorten weer wagenwijd open wil zetten in NL.....
Wijsheid komt met de jaren. Dat zie je wel meer bij ex-CDA-premiers.
pi_54621079
quote:
Op woensdag 14 november 2007 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Een busmaatschappij die een stichting benadert om een probleem van overlast en agressie op te lossen. Schrijnend, maar NOG ERGER is eigenlijk dat de politie en de gemeente volgens het artikel al jaren niet thuis geven. Dat is toch van de zotte? De poltie die gewoon FAALT in haar handhaaf-taak. Zagen we bij de rellen in Amsterdam-Slotervaart ook al. "De politie heeft niemand weten te arresteren", stond er de volgende dag doodleuk in de krant. Pas later zijn alsnog wat relschoppers opgepakt, die in no-time weer op straat stonden. Diep triest is dat.
In het begin dacht ik ook..De politie faalt... Maar een politie agent mag al helemaal niet meer in uniform naar zijn werk fietsen of lopen..Het gevaar dat ze slachtoffer worden van agressie. Vriendin van mij is het beroep onderhand ook zat aan het worden. Je rekent iemand in..en voordat jij je papierwerk klaar hebt..staat..de ingerekende persoon alweer op straat. Ze worden soms keihard uitgelachen. Dus denk meer aan een falende wet..dan aan een falende politie.

Die ouders (blijkbaar niet de ouders van relschoppers) heb ik alleen respect voor. Ook al vind ik het belachelijk dat het nodig is. Wanneer een groep jongeren bekend is? Moeten ze die stichting juist inschakelen..zodat ze de ouders leren dat hun kroost de wet hier moeten respecteren...(de wet doet er toch niets aan) Wanneer dat de ouders duidelijk gemaakt wordt? Gaan de kinderen vaak wel mee...respect voor hun eigen ouders zit vaak dieper dan die van de gemiddelde Nederlandse jongere (scheer ik ze niet allemaal over één kam)

Wanneer de ouders geen respect hebben voor de Nederlandse samenleving? Tja, dan houdt het op. Misschien is dan een enkeltje richting Marokko de enige oplossing. Kijken of die schoffies het daar ook doen. Zolang de regering van Marokko zijn oorspronkelijke burgers psychisch onder druk zet om vooral Marokkaan te blijven en je nooit aan te passen in het land waar je geboren bent? Dan voorzie ik alleen maar erger en erger. Je Nederlander voelen ligt dus vaak aan de opvoeding van de ouders. In Marokko moet je ook alles zelf doen en zijn er ook werkelozen dus die smoes vind ik niet op gaan.

En nee, ik ga de Nederlandse straatschoffies niet uitvlakken. Die zijn er ook...en zie ook geen ouders vrijwillig opstaan om de mede autochtone schoffies terecht te wijzen. (zou ook geen bal helpen)

Pas geleden nog met een groep Marokkaanse jongeren staan praten. Eén werd uitgescholden omdat hij naar de politieschool wilde. er was er zelfs één die zei: Wanneer een Marokkaan daar gaat werken is het geen Marokkaan meer. Ik kon het niet laten en zei: wat is volgens jou dan wel een Marokkaan? Iemand die zijn leven lang als vakkenvuller zijn loon binnenhaalt? Of werkeloos is en fietsen steelt? Een andere Marokkaan zei: Nee dat laten we aan de Duitsers over(denk dat hij het over het fietsen stelen had) De bewuste mopperMarokkaan zei: Een Marokkaan gaat niet voor Nederland werken. Gelukkig werd hij uitgelachen, maar ik voelde de boosheid van die jongere. Mijn schoonzusje zei: Wanneer je zo tegen Nederland aankijkt kun je beter naar Marokko gaan. Hij: Nee, want daar hebben ze geen geld. De rest begon te mopperen en zei: Deze Marokkaan is niet goed bij zijn hoofd...Ik: Misschien zou je niet moeten zeggen...Deze Marokkaan is niet goed bij zijn hoofd..maar "Deze Nederlander is niet goed bij zijn hoofd. De bewuste relmarokkaan: Ik ben geen Nederlander....ik eet en drink hier alleen maar zodat Marokko weer een mond minder te voeden heeft. (niet letterlijk in die woorden, maar dat maakte ik er van).

Was voor mij wel duidelijk wie de schuldige was voor deze uitspraken. Marokko die zielig zit te doen tegenover de Nederlandse Marokkanen en de ouders die hem niet wijzer maken. de rest van die groep was niets mis mee. Voelde me ook niet bedreigd ofzo. Ze bekten elkaar net zo hard af Mijn nichtje was wel bang, maar denk ook meer om wat ze allemaal hoort op het nieuws enzo.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
pi_54621112
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:01 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Het zijn toch vrijwilligers? Wat heeft dat met miljoenensubsidies te maken.
Lees eens goed, ik heb het niet over de stewards maar over de misinvesteringen van vele jaren tot nu toe.
En ook dit, ál zijn het vrijwilligers, echt zonder kosten zal het niet gaan. En het gaat mij niet om de kosten die weer gemaakt worden. Het gaat om het resultaat op lange termijn waar ik dus geen enkel vertrouwen in heb.
Als het al wat doet op de bus, het probleem verplaatst zich gewoon naar elders, wat voor een vrijwilligers worden daar weer dan voor uitgevonden om hen in het gareel te houden?
pi_54621438
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:11 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Lees eens goed, ik heb het niet over de stewards maar over de misinvesteringen van vele jaren tot nu toe.
Daar gaat het topic niet over.
quote:
En ook dit, ál zijn het vrijwilligers, echt zonder kosten zal het niet gaan. En het gaat mij niet om de kosten die weer gemaakt worden. Het gaat om het resultaat op lange termijn waar ik dus geen enkel vertrouwen in heb.
Als het al wat doet op de bus, het probleem verplaatst zich gewoon naar elders, wat voor een vrijwilligers worden daar weer dan voor uitgevonden om hen in het gareel te houden?
Baat het niet, dan schaadt het niet. Wees blij dat er Marokkanen zijn die vrijwilligerswerk doen. Vrijwilligers worden ook niet "uitgevonden", dat doen mensen omdat ze zich maatschappelijk betrokken voelen.
  donderdag 15 november 2007 @ 11:39:56 #107
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54621894
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef Dodecahedron het volgende:
Vrijwilligers worden ook niet "uitgevonden", dat doen mensen omdat ze zich maatschappelijk betrokken voelen.
Of niets beters te doen hebben zoals een normale baan hebben?
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 15 november 2007 @ 11:53:04 #108
3542 Gia
User under construction
pi_54622240
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:10 schreef Waterwereld het volgende:
Ik ben geen Nederlander....ik eet en drink hier alleen maar zodat Marokko weer een mond minder te voeden heeft. (niet letterlijk in die woorden, maar dat maakte ik er van).

Was voor mij wel duidelijk wie de schuldige was voor deze uitspraken. Marokko die zielig zit te doen tegenover de Nederlandse Marokkanen en de ouders die hem niet wijzer maken.
Dit is wel typerend denk ik voor de denkwijze van veel Marokkanen. Ik maak daar uit op dat ze zich eigenlijk niet gelukkig voelen en daar Nederland maar de schuld van geven. Deze gedachten brengen ze weer over op hun kinderen. En ipv hun kinderen op te voeden, laten ze die maar gewoon hun gang gaan.

Dit met die stewards zal misschien een paar weken effect hebben, maar dan houdt dat ook weer op.

Die jochies in de bus, zijn vaak nog vrij jonge kinderen, een jaar of 13 - 16. Ze halen rotzooi uit. 'Blanken' net zo goed als 'zwarten', hoor. Maar het probleem bij deze Marokkaanse kinderen is, dat dit gedrag later verzand in echte criminaliteit. Wat dan bij de meeste Hollandse jongeren weer niet gebeurt.

Ik denk dat Nederlandse jongeren op een bepaald moment volwassen worden en zich in willen zetten voor de maatschappij. Terwijl die Marokkaanse jongeren zijn opgevoed met het idee dat deze maatschappij overal de schuld van heeft en zij zich er niet voor in willen zetten. Gevolg: Criminaliteit. En dan zijn ze een jaar of 18 en krijg je ze nauwelijks nog gecorrigeerd.

Dus daarom: jeugdige criminelen in heropvoedingskampen. De Nederlanders net zo goed. Geen onderscheid wat dat betreft. Als ouders niet opvoeden, moet de staat het maar doen.
pi_54622435
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:39 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Of niets beters te doen hebben zoals een normale baan hebben?
Wat is er mis met vrijwilligers?

Waarom is het "goed" dat mensen gelijk hun handje op houden?
  donderdag 15 november 2007 @ 12:08:18 #110
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_54622598
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:01 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Wat is er mis met vrijwilligers?
Helemaal niets hoor. Vind het leuk dat sommige mensen overdag genoeg vrije tijd schijnen te hebben om een paar uur in een bus te zitten. Tof!
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_54622746
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:10 schreef Waterwereld het volgende:
Pas geleden nog met een groep Marokkaanse jongeren staan praten. Eén werd uitgescholden omdat hij naar de politieschool wilde. er was er zelfs één die zei: Wanneer een Marokkaan daar gaat werken is het geen Marokkaan meer. Ik kon het niet laten en zei: wat is volgens jou dan wel een Marokkaan? Iemand die zijn leven lang als vakkenvuller zijn loon binnenhaalt? Of werkeloos is en fietsen steelt? Een andere Marokkaan zei: Nee dat laten we aan de Duitsers over(denk dat hij het over het fietsen stelen had) De bewuste mopperMarokkaan zei: Een Marokkaan gaat niet voor Nederland werken. Gelukkig werd hij uitgelachen, maar ik voelde de boosheid van die jongere. Mijn schoonzusje zei: Wanneer je zo tegen Nederland aankijkt kun je beter naar Marokko gaan. Hij: Nee, want daar hebben ze geen geld. De rest begon te mopperen en zei: Deze Marokkaan is niet goed bij zijn hoofd...Ik: Misschien zou je niet moeten zeggen...Deze Marokkaan is niet goed bij zijn hoofd..maar "Deze Nederlander is niet goed bij zijn hoofd. De bewuste relmarokkaan: Ik ben geen Nederlander....ik eet en drink hier alleen maar zodat Marokko weer een mond minder te voeden heeft. (niet letterlijk in die woorden, maar dat maakte ik er van).
Bij grote wereldrampen (natuurrampen etc) wordt het nieuws vaak 'klein' gemaakt om de problematiek in beeld te brengen. Voorlezen dat er in Afrika 10.000 kinderen aan honger sterven, komt nauwelijks aan. Een beeld van een uitgemergelde baby toont wél de essentie.

Wat jij hier schetst, is een fraaie (en tegelijkerijd dieptrieste) weergave van de allochtonen-problematiek in het klein. Het toont aan dat er welwillende Marokkanen zijn, die eigenlijk niet onder de kwaden zouden moeten lijden. Maar je hoort ze zo weinig, dat soort jongeren. Ze huilen liever met de wolven mee, doen liever mee aan het groepsgedrag (zoals het uitschelden van buschauffeurs) om vooral maar bij de groep te horen...
pi_54624460
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:08 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Helemaal niets hoor. Vind het leuk dat sommige mensen overdag genoeg vrije tijd schijnen te hebben om een paar uur in een bus te zitten. Tof!
makkelijk te doen toch .. 's ochtends tegen 8 uur met de bus meerijden richting school en om 9 uur ben je op je eigen werk
pleased to meet you
pi_54624650
quote:
Op donderdag 15 november 2007 11:24 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Daar gaat het topic niet over.
Nee natuurlijk niet, de stuwards doen het werk omdat er geen voorgeschiedenis is voorafgegaan.
Ik begrijp wel jouw redenatie, de waarheid past niet in je straatje.
quote:
[..]

Baat het niet, dan schaadt het niet. Wees blij dat er Marokkanen zijn die vrijwilligerswerk doen. Vrijwilligers worden ook niet "uitgevonden", dat doen mensen omdat ze zich maatschappelijk betrokken voelen.
Met wel erg veel vrije tijd.
pi_54624706
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:45 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]
Met wel erg veel vrije tijd.
Zeg je dat ook van iemand die naar Afrika gaat, ontwikkelingshulp in?
pi_54625019
De problemen stapelen zich op. Je kunt geen NWS meer bekijken zonder 10 berichten over Marokkanen....

Ik vraag me af in hoeverre zo'n controlemarokkaan helpt. Prem was eens in Den Haag, praatte daar met allemaal Marokkanen en ondertussen liepen er een paar ventjes lastig te doen. De ouderen, zijn gesprekspartners, probeerden ze weg te jagen maar ze bleven kloten.....even later kreeg Prem een vol blikje cola in zijn gezicht gesmeten, met een wond als gevolg.
Ze trokken zich van de opmerkingen van de oudere Marokkanen dus niks aan. Misschien telt mee dat dan Den Haag was, en dit Ede

Opzich goed dat er Marokkanen opstaan om iets te doen. Nu nog een consequent beleid van de regering en dan zou er iets van verbetering kunnen ontstaan.
pi_54625037
quote:
Op donderdag 15 november 2007 13:48 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Zeg je dat ook van iemand die naar Afrika gaat, ontwikkelingshulp in?
Nog triester. Ik wist niet dat het zo erg is dat noordafrikanen in NL ontwikkelingshulp nodig hebben.
pi_54625101
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nog triester. Ik wist niet dat het zo erg is dat noordafrikanen in NL ontwikkelingshulp nodig hebben.
Mja, ik vind veel van mensen die vrijwillig naar een ontwikkelingsland gaan, maar ik vind ze zeker niet triest.
pi_54625169
quote:
Op donderdag 15 november 2007 12:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bij grote wereldrampen (natuurrampen etc) wordt het nieuws vaak 'klein' gemaakt om de problematiek in beeld te brengen. Voorlezen dat er in Afrika 10.000 kinderen aan honger sterven, komt nauwelijks aan. Een beeld van een uitgemergelde baby toont wél de essentie.

Wat jij hier schetst, is een fraaie (en tegelijkerijd dieptrieste) weergave van de allochtonen-problematiek in het klein. Het toont aan dat er welwillende Marokkanen zijn, die eigenlijk niet onder de kwaden zouden moeten lijden. Maar je hoort ze zo weinig, dat soort jongeren. Ze huilen liever met de wolven mee, doen liever mee aan het groepsgedrag (zoals het uitschelden van buschauffeurs) om vooral maar bij de groep te horen...
Tsja en geef ze, cynisch genoeg, eens ongelijk. Bij Nederlanders worden ze toch niet geaccepteerd.
pi_54625389
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:06 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Mja, ik vind veel van mensen die vrijwillig naar een ontwikkelingsland gaan, maar ik vind ze zeker niet triest.
Zeur toch niet man, dat is van een heel andere orde. Ontwikkelingswerkers staan op de payrol van een organisatie en doen gewoon werk waar ze voor worden betaald.
pi_54625884
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeur toch niet man, dat is van een heel andere orde. Ontwikkelingswerkers staan op de payrol van een organisatie en doen gewoon werk waar ze voor worden betaald.
Daar zit toch echt een flink percentage vrijwilligers bij dat slechts een vergoeding in de vorm van kost en inwoning ontvangt.
pi_54626107
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:37 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Daar zit toch echt een flink percentage vrijwilligers bij dat slechts een vergoeding in de vorm van kost en inwoning ontvangt.
Er zal best wel wat tussenzitten maar een flink percentage betwijfel ik. Zo iemand ken ik ook, ze krijgt buiten kost en inwoning nog geld voor kleding, reiskosten vergoed voor familiebezoek, medische verzorging, zakgeld voor vrijetijdsbesteding, persoonlijke verzorging en andere priveleges. Zó overdreven gratis is het ook weer niet zoals misschien sommigen denken.
  donderdag 15 november 2007 @ 14:48:19 #122
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_54626168
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:08 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Tsja en geef ze, cynisch genoeg, eens ongelijk. Bij Nederlanders worden ze toch niet geaccepteerd.
Want zij accepteren ons wel wou je zeggen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 15 november 2007 @ 15:11:10 #123
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_54626742
quote:
Op donderdag 15 november 2007 10:55 schreef Elfletterig het volgende:
Sinds enkele maanden heeft Ede een waarnemend burgemeester van de PvdA.
En je weet ook wie dat was? Ene Tineke Netelenbos, een van de slechtste ministers ooit. Ongelofelijk dat haar politieke vriendjes dat domme wijf toch weer op allerlei publieke plekken schuiven.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_54626814
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Niet de ontwikkelingswerkers waar ik het over heb, maar je dwaalt af. Het ging me puur om de vraag waarom vrijwilligerswerk zo triest is en dat je je zou moeten schamen omdat je blijkbaar te veel vrije tijd hebt.
pi_54627285
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Niet de ontwikkelingswerkers waar ik het over heb, maar je dwaalt af. Het ging me puur om de vraag waarom vrijwilligerswerk zo triest is en dat je je zou moeten schamen omdat je blijkbaar te veel vrije tijd hebt.

Waar stel ik dat vrijwilligerswerk triest is? Ik doe zelf veel vrijwilligerswerk wat ik voor het grootste deel zelf sponsor. Volgens mij ben je nu spijkers op laagwater aan het zoeken.

Het enige wat ik stel is dat als er mensen de hele dag mee kunnen rijden op een bus dat deze erg veel vrije tijd hebben. M.a.w. werkloos of een uitkering.
pi_54627363
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:14 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen die langer dan 2 jaar een bijstandsuitkering heeft iets van vrijwilligerswerk zou moeten doen, doen ze in ieder geval iets terug voor het geld wat ze krijgen.
  donderdag 15 november 2007 @ 15:47:05 #127
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54627718
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:00 schreef PAA-053 het volgende:
De problemen stapelen zich op. Je kunt geen NWS meer bekijken zonder 10 berichten over Marokkanen....

Ik vraag me af in hoeverre zo'n controlemarokkaan helpt. Prem was eens in Den Haag, praatte daar met allemaal Marokkanen en ondertussen liepen er een paar ventjes lastig te doen. De ouderen, zijn gesprekspartners, probeerden ze weg te jagen maar ze bleven kloten.....even later kreeg Prem een vol blikje cola in zijn gezicht gesmeten, met een wond als gevolg.
Ze trokken zich van de opmerkingen van de oudere Marokkanen dus niks aan. Misschien telt mee dat dan Den Haag was, en dit Ede

Opzich goed dat er Marokkanen opstaan om iets te doen. Nu nog een consequent beleid van de regering en dan zou er iets van verbetering kunnen ontstaan.
1 blikje maar
Als ik Prem zie en hoor krijg ik de neiging om te gaan moorden
pi_54629565
quote:
Op donderdag 15 november 2007 14:08 schreef PAA-053 het volgende:
Zal inderdaad zo zijn, maar hoe komt dat? Stellen ze zich zo wars op nadat ze hebben gemerkt dat ze niet worden geaccepteerd, of doen ze dat al op voorhand, omdat ze ervan uitgaan dat ze niet worden geaccepteerd? Meer concreet: waarom worden zo veel andere minderheden (migranten) in Nederland WEL geaccepteerd en weten die hun plaats in de Nederlandse samenleving WEL prima te vinden? - Het zal wel aan de autochtone Nederlanders liggen, nietwaar?
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
En je weet ook wie dat was? Ene Tineke Netelenbos, een van de slechtste ministers ooit. Ongelofelijk dat haar politieke vriendjes dat domme wijf toch weer op allerlei publieke plekken schuiven.
Niet echt relevant voor deze discussie. De roep om hulp tegen de overlast klinkt al sinds 2003 (zie artikel), Netelenbos zit er pas een paar maanden - en puur als waarnemer. De nieuwe burgemeester is inmiddels aangekondigd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2007 17:08:11 ]
pi_54651257
quote:
Op donderdag 15 november 2007 16:59 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Zal inderdaad zo zijn, maar hoe komt dat? Stellen ze zich zo wars op nadat ze hebben gemerkt dat ze niet worden geaccepteerd, of doen ze dat al op voorhand, omdat ze ervan uitgaan dat ze niet worden geaccepteerd? Meer concreet: waarom worden zo veel andere minderheden (migranten) in Nederland WEL geaccepteerd en weten die hun plaats in de Nederlandse samenleving WEL prima te vinden? - Het zal wel aan de autochtone Nederlanders liggen, nietwaar?
Absoluut niet, het ligt aan het gedrag van Marokkanen in NL dat al decennia lang dramatisch slecht is. Maar dat kun je moeilijk een 15-jarige kwalijk nemen, niet?
pi_54651830
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Waar stel ik dat vrijwilligerswerk triest is? Ik doe zelf veel vrijwilligerswerk wat ik voor het grootste deel zelf sponsor. Volgens mij ben je nu spijkers op laagwater aan het zoeken.

Het enige wat ik stel is dat als er mensen de hele dag mee kunnen rijden op een bus dat deze erg veel vrije tijd hebben. M.a.w. werkloos of een uitkering.
waar haal je dat "de hele dag" toch vandaan .. sinds wanneer is "op bepaalde tijden" de hele dag ?
En sinds wanneer is iedere thuis zittende ouder bij voorbaat een werkloze die een uitkering geniet ?
pleased to meet you
pi_54652245
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:05 schreef moussie het volgende:

[..]

waar haal je dat "de hele dag" toch vandaan .. sinds wanneer is "op bepaalde tijden" de hele dag ?
En sinds wanneer is iedere thuis zittende ouder bij voorbaat een werkloze die een uitkering geniet ?
En waar haal jij dat 'op bepaalde tijden' vandaan?
Verder staat in die zin die je quote het woordje als; als in hypothetisch gesproken.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54652302
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Uit de OP, uiteraard.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_54653079
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 15:21 schreef damian5700 het volgende:

[..]

dat had je zelf al gevonden
quote:
Verder staat in die zin die je quote het woordje als; als in hypothetisch gesproken.
oh zo .. het zijn dus geen "werkloze" "uitkeringstrekkers" met "wel erg veel vrije tijd" die "hele dagen lang" niets anders te doen hebben dan nutteloos op bussen meerijden .. prachtig, hebben we dat ook weer vastgesteld
pleased to meet you
pi_54675336
Hee, grijze muis is ook al schizofreen.
pi_54675916
quote:
Op donderdag 15 november 2007 15:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ze zijn niet werkeloos ze doen vrijwilligerswerk.
pi_54676288
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 16:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hee, grijze muis is ook al schizofreen.
en dit slaat waar op .. je hebt geen argumenten meer .. ?

ik word nou echt zo moe van mensen met argumentatie als de jouwe
en maar zeiken dat ze niets doen om hun kinderen in bedwang te houden .. maar als ze het wel doen heb je er geen goed woord voor over, het is bij voorbaat mislukt, verspild geld, whatever .. mens, je wil alleen maar zeiken, je wil helemaal geen oplossing !!!
pleased to meet you
pi_54676812
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:39 schreef moussie het volgende:

[..]

en dit slaat waar op ..
Je hebt het over "we". Flikt SCH ook steeds, geeft verder niks hoor, het is alleen maar opvallend.......en het is niet bijster intelligent om voor anderen te spreken.
Een schizofreen is nooit alleen.
quote:
je hebt geen argumenten meer .. ?
Argumenten genoeg, je denkt toch niet dat ik er jaren over ga doorzagen of wel?
quote:
ik word nou echt zo moe van mensen met argumentatie als de jouwe
Laat ik nou toevallig moe worden van wereldvreemden die er van allerlei verzindsels steeds bijhalen om maar proberen hun gelijk te halen. Maar als je gelijk wilt hebben, mag hoor, ik zal er geen boterham minder om eten.
quote:
,
en maar zeiken dat ze niets doen om hun kinderen in bedwang te houden ..
Raar is dat, zoals ik al eerder heb gepost. Welke bevolkingsgroep op de wereld heeft allerhande clubjes en subsidies nodig om hun kroost in bedwang te houden terwijl het verleden heeft bewezen dat het geen reet uitmaakt?
quote:
maar als ze het wel doen heb je er geen goed woord voor over, het is bij voorbaat mislukt, verspild geld, whatever .. mens, je wil alleen maar zeiken, je wil helemaal geen oplossing !!!
Laat me niet lachen, stewards als een oplossing zien na alle beloningssubsidies van buurtvaders tot welzijnswerkers is pure naïviteit.
pi_54676909
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Of je 8 uur per dag werkt of een paar uurtjes in een bus zitten is een heel verschil.
pi_54676946
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 17:17 schreef Dodecahedron het volgende:

[..]

Dus gesubsidiëerden die het probleem verplaatsen naar elders.
pi_54677996
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Dr.Nikita het volgende:
Je hebt het over "we". Flikt SCH ook steeds, geeft verder niks hoor, het is alleen maar opvallend.......en het is niet bijster intelligent om voor anderen te spreken.
Een schizofreen is nooit alleen.
lol .. en dat zegt iemand die denkt te weten wat "de moslim" denkt of waar die voor staat aan hand van een paar op het net gevonden foto's ..
quote:
Argumenten genoeg, je denkt toch niet dat ik er jaren over ga doorzagen of wel?
als je argumenten goed zijn, het waard zijn, natuurlijk wel .. een discussie kortsluiten met hits onder de gordel is nogal cheap en meestal een indicatie dat je argumentatie niet je van het is
quote:
Laat ik nou toevallig moe worden van wereldvreemden die er van allerlei verzindsels steeds bijhalen om maar proberen hun gelijk te halen. Maar als je gelijk wilt hebben, mag hoor, ik zal er geen boterham minder om eten.
zal ik jouw cynisme eens betrekken op jezelf .. waar haal jij de uren en de poen vandaan om vrijwilligerswerk te kunnen doen en te sponseren .. uit de zakken van je werknemers ?
en waar tf haal je het idee vandaan dat jij de enige allochtoon bent die dat kan ?
quote:
Raar is dat, zoals ik al eerder heb gepost. Welke bevolkingsgroep op de wereld heeft allerhande clubjes en subsidies nodig om hun kroost in bedwang te houden terwijl het verleden heeft bewezen dat het geen reet uitmaakt?
zover ik weet worden allerhande clubjes al tientallen jaren gesponsord door de overheid en dat is niet specifiek gericht op allochtonen .. je gaat nu vertellen dat de overheidssubsidies voor al die voetbalclubjes ed, die het dus niet zouden redden zonder subsidie, die gehandhaafd worden onder het motto dat "bevorderen van teamgeest en samenwerken" belangrijk is voor de ontwikkeling van een opgroeiend mens, eigenlijk opgedoekt moeten worden ?
quote:
Laat me niet lachen, stewards als een oplossing zien na alle beloningssubsidies van buurtvaders tot welzijnswerkers is pure naïviteit.
belonings-subsidies ? wat is dat en wtf heeft dat hiermee te maken .. de busmaatschappij vraagt aan een reeds bestaande stichting om te helpen omdat de overheid "niet thuis" geeft .. de ouders reageren positief door dit te doen ..

zeiken om het zeiken ?

[ Bericht 1% gewijzigd door moussie op 17-11-2007 19:02:45 ]
pleased to meet you
pi_54678061
foutje
pleased to meet you
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:12:56 #142
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54678279
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:00 schreef moussie het volgende:
foutje
we zullen maar niet zeggen dat dat eigenlijk bij elk stukje tekst van jou voorkomt.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54678461
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

we zullen maar niet zeggen dat dat eigenlijk bij elk stukje tekst van jou voorkomt.
zeg het dan ook niet .. tenzij je natuurlijk weer goedkoop wil scoren, da's immers makkelijker dan met argumenten komen
pleased to meet you
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:22:58 #144
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54678519
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:20 schreef moussie het volgende:

[..]

zeg het dan ook niet .. tenzij je natuurlijk weer goedkoop wil scoren, da's immers makkelijker dan met argumenten komen
je hebt gelijk, ik had het niet moeten zeggen want iedereen ziet het wel.

sorry.
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:24:50 #145
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_54678564
Nederland is soms te tolerant...

Nederlanders durven niet direct iets te doen tegen ze, maar zijn alleen stoer in de kroeg.
Drink ik.
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:27:52 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54678645
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:24 schreef SpaRood het volgende:
Nederland is soms te tolerant...

Nederlanders durven niet direct iets te doen tegen ze, maar zijn alleen stoer in de kroeg.
en als je de verre geschiedenis van nederland kent kan het soms ineens echt te gek zijn en dan is het oorlog.
pi_54678710
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hebt gelijk, ik had het niet moeten zeggen want iedereen ziet het wel.

sorry.
ass .
maar zeg dan, wat is er hier verkeerd aan .. de busmaatschappij vraagt hulp aan de ouders nadat de overheid al tijden niet reageert .. waarom is zoiets bij voorbaat nutteloos .. ?
pleased to meet you
  zaterdag 17 november 2007 @ 19:31:32 #148
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_54678748
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:27 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en als je de verre geschiedenis van nederland kent kan het soms ineens echt te gek zijn en dan is het oorlog.
Nederlanders hebben dat niet in zich...daar zijn ze te beschaafd voor.

Je zou Antilianen kunnen inzetten op Marokkanen...In de Bijlmer is er geen probleem met Marokkanen.
Drink ik.
pi_54678836
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Nederlanders hebben dat niet in zich...daar zijn ze te beschaafd voor.

Je zou Antilianen kunnen inzetten op Marokkanen...In de Bijlmer is er geen probleem met Marokkanen.
Als je het mij vraagt worden nederlanders het zat, er hoeft niet zo veel meer te gebeuren denk ik voordat de eerste ruzies komen.

Zie de poll: http://www.elsevier.nl/index.asp#poll

en andere reacties op internet.
pi_54678945
quote:
Op zaterdag 17 november 2007 19:31 schreef SpaRood het volgende:
ghehe, uiteraard niet, alle statistieken bevestigen dat de criminaliteit in die bevolkingsgroep het hoogst is .. maar zolang als de kaaskop dat negeert omdat die de mocro moet hebben zit je goed toch als antilliaan
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')