Die was in ''zijn tijd'' net zo ''beroemd'' als Borsatoquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik lees niet eens verder.....wil je in godsnaam eddy wally niet noemen ivm marco???![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja oke,dus de goudenkooi is eigenlijk een uitverkoopbak van het kruidvat??
uiteraard verdiend marco geld,en gaat niet op staan treden voor een stel dakloze asociale!
maar in bigbrother kwam hij nog even leuk zn nummer promoten,maar denk dat hij nu liever pindakaas vreet als hiermee in verband gebracht te worden?
al met al moeten ze het dan toch hebben van artiesten die hun loopbaan nieuw leven in hopen te blazen(wat gelijk verkeken is,gezien het aura om het progamma!)![]()
Allememaggiesquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
HEEEE !! Niet spotten met pipo he! Sapperdeflap!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
HEEEE !! Niet spotten met pipo he! Sapperdeflap!
Ik hoop dat Dennis dat nu ook beseft en uit schaamte zijn piepertje voortaan stil houdt.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Desii het volgende:
Ik vond haar een prachtstem hebben
Eens, bovendien wat voegen die artiesten toe aan het programma, het trekt niet meer kijkers daardoor.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef coldstar het volgende:
[..]
Dat DGK inmiddels een asociaal gebeuren is, ben ik met je eens. De uitverkoopbak van wie dan ook deel ik niet met je. Volgens mij is het komen van artiesten in DGK, gewoon een geld kwestie.
sapperdeflap is echt de bekendste uitspraak van pipo, kijk maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Pipo_de_Clownquote:
Bailey's on the rocksquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Wat drinkt ie eigenlijk...?
[ afbeelding ]
een Flying Lurequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe heetten die pluimpjes aan je haakje bij vissen?![]()
Wat ben jij negatief nou zeg. Streams eindelijk een keer een beetje leuker en dan ditquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Eens, bovendien wat voegen die artiesten toe aan het programma, het trekt niet meer kijkers daardoor.
Voor de artiest is het een mooie gelegenheid om een nieuwe single te promoten en dat zullen ze overal doen, ook in DGK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |