Bailey's on the rocksquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Wat drinkt ie eigenlijk...?
[ afbeelding ]
een Flying Lurequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Py het volgende:
[..]
Hoe heetten die pluimpjes aan je haakje bij vissen?![]()
Wat ben jij negatief nou zeg. Streams eindelijk een keer een beetje leuker en dan ditquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Eens, bovendien wat voegen die artiesten toe aan het programma, het trekt niet meer kijkers daardoor.
Voor de artiest is het een mooie gelegenheid om een nieuwe single te promoten en dat zullen ze overal doen, ook in DGK.
Hij is al druk bezig met Ludo.Alleen hij weet weer niet wat hij moet kiezenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:00 schreef STAP01 het volgende:
Nadia en Amanda mogen een liedje schrijven en wederom wordt Nix gepasseerd!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat ben jij negatief nou zeg. Streams eindelijk een keer een beetje leuker en dan ditZall ik je een bloemetje sturen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef 2live het volgende:
[..]
Eens, bovendien wat voegen die artiesten toe aan het programma, het trekt niet meer kijkers daardoor.
Voor de artiest is het een mooie gelegenheid om een nieuwe single te promoten en dat zullen ze overal doen, ook in DGK.
Allememaggies was natuurlijk Bassie. Was even in de warquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:56 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
sapperdeflap is echt de bekendste uitspraak van pipo, kijk maar http://nl.wikipedia.org/wiki/Pipo_de_Clown
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Sorry ruud ik liet me meeslepen.
Ik vond Glennis echt wel leuk, en tegen een bloemetje zeg ik nooit nee.![]()
Daar is Huub het niet mee eens. Die ziet zijn plaatje dan de mist in gaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:00 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind dat Jaap wel een plaatje maken verdiend.Het carnaval komt eraan,altijd leuk als Jaap langskomt.
ooooo ja, dat was bassiequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:04 schreef Py het volgende:
[..]
Allememaggies was natuurlijk Bassie. Was even in de war![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |