abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54586336
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je bent echt nieuwsgierig hé....

Ik kan van alles wat, niets heel goed, behalve zeilen.....Een baan is gewoon leuk, vroeg opstaan en files zijn kut. That's me in een notendop....
Ja, die files zijn een crîme...
Door wrijving ontstaat glans
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:37:04 #177
137949 Disana
pi_54586342
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

En krijgen we dan eindelijk weer een échte BB?
Op voorwaarde dat ze gewoon weer de tuin in mogen: graag. Ik kreeg het soms toch wat benauwd van die 'no daylight' laatste versie.
pi_54586346
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

'
werkelijk geen idee....van mij mag het wel even stoppen met al die reality.....het is te verslavend
Dat is de reden dat ik nog nooit ook maar één minuut DGK heb gekeken, ik weet zeker dat ik er direct aan verslaafd ben. Maar BB7 ga ik echt niet weerstaan.... Sterker nog, ik zou zelfs zo het huis instappen, maar helaas wordt dat idee niet zo gedragen door mijn achterban hier.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
pi_54586391
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Dat is de reden dat ik nog nooit ook maar één minuut DGK heb gekeken, ik weet zeker dat ik er direct aan verslaafd ben. Maar BB7 ga ik echt niet weerstaan.... Sterker nog, ik zou zelfs zo het huis instappen, maar helaas wordt dat idee niet zo gedragen door mijn achterban hier.
Als je het goed doet krijg je er een veel grotere achterban voor terug....
pi_54586413
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Op voorwaarde dat ze gewoon weer de tuin in mogen: graag. Ik kreeg het soms toch wat benauwd van die 'no daylight' laatste versie.
Maar na een week of 4 mochten ze volgens mij gewoon naar buiten toch? Volgens mij 1 uurtje per dag of zo. Maar ik ben het met je eens dat dat niet zo'n geslaagd element was.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_54586418
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Disana het volgende:

[..]

Hallo Disaan......
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:40:28 #182
137949 Disana
pi_54586451
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hallo Disaan......
Hi mate Koud he? Ik heb vol bewondering naar (ja ja, de afschuwelijke) Huub gekeken die de vijver in dook.
pi_54586453
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Ja, die files zijn een crîme...
Ik wordt daar echt compleet gestoord van.....kan niet wachten op het moment dat ze 10-baans wegen over heel nederland uitrollen....Ik heb af en toe dagen dat ik vier uur per dag stil sta
pi_54586488
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Hi mate Koud he? Ik heb vol bewondering naar (ja ja, de afschuwelijke) Huub gekeken die de vijver in dook.
Ja, ik denk dat ik zoiets niet zou overleven......moet je ook niet te lang doen. Met vijf minuten ben je weg.....
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:42:13 #185
137949 Disana
pi_54586513
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:39 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Maar na een week of 4 mochten ze volgens mij gewoon naar buiten toch? Volgens mij 1 uurtje per dag of zo. Maar ik ben het met je eens dat dat niet zo'n geslaagd element was.
Klopt van dat uurtje na een paar weken. Maar er viel totaal geen daglicht naar binnen, dat zag er vrij benauwend uit.

Ik verlang ook naar zo'n lieve BB met hooguit wat roddeltantes. Gewone mensen zonder bovenmatige ego's of agressie.
pi_54586539
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik wordt daar echt compleet gestoord van.....kan niet wachten op het moment dat ze 10-baans wegen over heel nederland uitrollen....Ik heb af en toe dagen dat ik vier uur per dag stil sta
Wat dichterbij je werk gaan wonen geen optie? Ik zit twee keer 12 minuten per dag in de auto.... rij tegen de filerichting in. Krijg altijd de neiging naar al die stilstaande mensen te zwaaien en mijn tong uit te steken.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_54586566
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef Disana het volgende:

[..]

Klopt van dat uurtje na een paar weken. Maar er viel totaal geen daglicht naar binnen, dat zag er vrij benauwend uit.

Ik verlang ook naar zo'n lieve BB met hooguit wat roddeltantes. Gewone mensen zonder bovenmatige ego's of agressie.
Zijn we het alweer eens....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_54586580
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Afschuwelijke Huub?
pi_54586616
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Wat dichterbij je werk gaan wonen geen optie? Ik zit twee keer 12 minuten per dag in de auto.... rij tegen de filerichting in. Krijg altijd de neiging naar al die stilstaande mensen te zwaaien en mijn tong uit te steken.
Ik ben een 40 minuten dichterbij gaan wonen. Daarnaast kan ik nu, vanwege andere invulling baan wat meer thuis werken. Maar met 28 vestigingen ontkom ik er niet aan om af en toe toch de weg op te moeten. Ik heb het vier jaren lang dag in dag uit gedaan en was volledig aan het eind van mijn latijd. Het sloopt je volledig, dat remmen, optrekken en vooral opletten.
pi_54586694
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik woon gelukkig 10 minuten van mijn werk, kan met mooi weer op de fiets, maar werk ook vaak thuis. Maar het lijkt me werkelijk afschuwelijk om elke dag zo lang in zo'n file te staan.
pi_54586711
Dat kleine meiske in DGK kan goed zingen.......dit terzijde...
pi_54586770
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef Disana het volgende:

[..]

De eerste BB....voor mij nog altijd de mooiste..gewoon op de bank en échte gesprekken, lijkt wel of ze dat niet meer kunnen. Rekening houden met elkaar, gene, respect, zomaar een paar begrippen die ze in de Gouden Rotzooi allang kwijt zijn, zo ze ze al gehad hebben überhaupt...
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:51:01 #193
137949 Disana
pi_54586779
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Afschuwelijke Huub?
Ja, ik wou nmns even voor zijn
pi_54586801
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik ben een 40 minuten dichterbij gaan wonen. Daarnaast kan ik nu, vanwege andere invulling baan wat meer thuis werken. Maar met 28 vestigingen ontkom ik er niet aan om af en toe toch de weg op te moeten. Ik heb het vier jaren lang dag in dag uit gedaan en was volledig aan het eind van mijn latijd. Het sloopt je volledig, dat remmen, optrekken en vooral opletten.
Ik ken het ja, heb ook heel wat jaren aan de "verkeerde" kant van de tunnel gewerkt. Maar gelukkig alweer 10 jaar aan de andere kant. Op de dag dat de tweede tunnel (Wijkertunnel) er hier bij kwam ging ik in Alkmaar werken. Was voor mij te laat dus....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_54586816
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Ik woon gelukkig 10 minuten van mijn werk, kan met mooi weer op de fiets, maar werk ook vaak thuis. Maar het lijkt me werkelijk afschuwelijk om elke dag zo lang in zo'n file te staan.
Ik woonde 15 minuten van m'n werk. Een oud directeur troggelde mij daar weg met geld.
Was in het begin een leuke uitdaging maar woon-werk verkeer sloopt een mens echt. Afijn, niet klagen maar dragen.....gelukkig kan ik nu een klein beetje m'n tijd zelf indelen en dat scheelt al veel. Op maandag en vrijdag, de drukste dagen, zie je mij hoogst zelden meer de weg....
pi_54586820
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

O....vandaar!
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:52:54 #197
137949 Disana
pi_54586832
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

De eerste BB....voor mij nog altijd de mooiste..gewoon op de bank en échte gesprekken, lijkt wel of ze dat niet meer kunnen. Rekening houden met elkaar, gene, respect, zomaar een paar begrippen die ze in de Gouden Rotzooi allang kwijt zijn, zo ze ze al gehad hebben überhaupt...
Ja, maar DGK heeft ook een heel andere doelstelling natuurlijk. Daar moet je juist een ego en venijn hebben; in BB hoef je elkaar niet weg te pesten.

Ik weet nog wel dat ik schrok van de eerste afleveringen op tv van DGK (BB liep toen nog). Zo hard en fel.
pi_54586865
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ach, hij heeft ook wel een paar positieve kanten......zo af en toe.
pi_54586870
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:50 schreef beroepslurker het volgende:

[..]

Dat was ook het leuke van BB een.. Ze hadden geen van allen in de gaten dat er ook echt naar hun werd gekeken.
Ik was een super fan van Karin en kan me de kerstboom van lego nog zo voor me zien..
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † dinsdag 13 november 2007 @ 21:58:30 #200
137949 Disana
pi_54586988
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ach, hij heeft ook wel een paar positieve kanten......zo af en toe.
Nee nee nee, Huub is echt door en door verrot. Een agressief haantje met valse streken dat Lieke als een voetveeg behandelt en stiekem mensen knijpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')