...met de juiste behandeling zou hij best eens kunnen appaludiserenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud je bent. Ben je ouder heet het geen klapkut meer, maar.......oude grijze boodschappen tas. Ik weet niet of die nog klapt.![]()
Nee die sluiten simpelweg niet meer, vandaar ook die luiers op latere leeftijd......quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe oud je bent. Ben je ouder heet het geen klapkut meer, maar.......oude grijze boodschappen tas. Ik weet niet of die nog klapt.![]()
Whehehehe.... Big grey shopping bag .quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef coldstar het volgende:
[..]
quote:
Mocht je willenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:00 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij tegenwoordig aan de afwasmachine stond?
Een baan? Dat is zó 1980....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Heb je zelf een kutbaan soms?![]()
Yoh... waar ben je geweestquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:04 schreef Mike1964 het volgende:
Deze reeks krijgt een beetje gore wending....
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk ik nou ineens aan een aubergine![]()
Is een markt met groente potentie.
Kommaarkommaarkommaar.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mocht je willen![]()
Heb je zelf een kutbaan soms?![]()
Ja, jij begint me meteen uit te schelden voor afwashulpje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:14 schreef Mike1964 het volgende:
Nou gezellig.... ik kom een keertje binnenvallen...![]()
Echt gezien gedaan. Ik was aan de laatste blz. van het internetquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dit wat? http://www.driverfiles.ne(...),sh,24589,3,17,.html
Ik wil je zo graag helpen......shit....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt gezien gedaan. Ik was aan de laatste blz. van het internet![]()
Chefkok? Gerant? Bedrijfsleider?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, jij begint me meteen uit te schelden voor afwashulpje!![]()
Yoh.. 2 tientjes voor een reader. Zit in de planning voor morgen. Iig bedanktquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wil je zo graag helpen......shit....![]()
Vandaar dat je zo graag huisman wilt worden. Kún je een beetje lekker soppen en boenen en koken? Of liggen jouw talenten ergens anders? En zijn ze van dien aard dat daarmee het niet hebben van een baan gecompenseerd wordt?Ja, ik wil wel alles weten voor ik in het huwelijksbootje stap hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een baan? Dat is zó 1980....![]()
Je bent echt nieuwsgierig hé....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo graag huisman wilt worden. Kún je een beetje lekker soppen en boenen en koken? Of liggen jouw talenten ergens anders? En zijn ze van dien aard dat daarmee het niet hebben van een baan gecompenseerd wordt?Ja, ik wil wel alles weten voor ik in het huwelijksbootje stap hoor![]()
laatste berichten 01-02-08quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:22 schreef Mike1964 het volgende:
Wanneer gaat DGK eigenlijk stoppen?
En krijgen we dan eindelijk weer een échte BB?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
laatste berichten 01-02-08
'quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
En krijgen we dan eindelijk weer een échte BB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |