Niemand is door en door verrot......., zelfs Huub nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee nee nee, Huub is echt door en door verrot. Een agressief haantje met valse streken dat Lieke als een voetveeg behandelt en stiekem mensen knijpt![]()
Heb jij ze vanavond gezien, met die Feyenoord act? Ik vind dat ze elkaar zo prachtig kunnen stimuleren in ongein.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niemand is door en door verrot......., zelfs Huub niet![]()
Maar ik vind de overheersende mildheid van Jaap een verademing naast Huub.
Jep als ze samen bezig zijn dan wordt Huub ook wat minder hanerig (twee bengeltjes), en vooral Lieke vind ik op haar leukst als ze krom ligt van het lachen om die twee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij ze vanavond gezien, met die Feyenoord act? Ik vind dat ze elkaar zo prachtig kunnen stimuleren in ongein.
Ja, dat was echt om je rot te schrikken, wist niet wat er gebeúrde, maar in het begin was het nog heilig vergeleken met nu. Toen had je alleen Natasja die af en toe schreeuwde en dreigde en Brian die af en toe met wijn gooide, sigaretten het zwembad in smeet, maar zoals het nú is....ik heb er geen woorden meer voor. Ze hebben geen enkel besef meer van de normale omgangsvormen en fatsoen is iets wat allang uit de achterdeur vertrokken is. Anale sex, gewoon midden op de dag in een tentje, terwijl je dan de blik van Amanda ziet, als een verveelde hoer die een klant afwerkt...kortom...het is vervreemdend soms.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar DGK heeft ook een heel andere doelstelling natuurlijk. Daar moet je juist een ego en venijn hebben; in BB hoef je elkaar niet weg te pesten.
Ik weet nog wel dat ik schrok van de eerste afleveringen op tv van DGK (BB liep toen nog). Zo hard en fel.
Je wordt mild, begin je toch wel érg lief te vinden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, hij heeft ook wel een paar positieve kanten......zo af en toe.
Sex overdag in een tentje is best lekker.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat was echt om je rot te schrikken, wist niet wat er gebeúrde, maar in het begin was het nog heilig vergeleken met nu. Toen had je alleen Natasja die af en toe schreeuwde en dreigde en Brian die af en toe met wijn gooide, sigaretten het zwembad in smeet, maar zoals het nú is....ik heb er geen woorden meer voor. Ze hebben geen enkel besef meer van de normale omgangsvormen en fatsoen is iets wat allang uit de achterdeur vertrokken is. Anale sex, gewoon midden op de dag in een tentje, terwijl je dan de blik van Amanda ziet, als een verveelde hoer die een klant afwerkt...kortom...het is vervreemdend soms.
Ja! Diet kerstboom waar ze zo'n werk aan hadden, en die naieve Ruud met zijn gitaar en Willem de kok, was geweldige televisie, onschuldig bijna...quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook het leuke van BB een.. Ze hadden geen van allen in de gaten dat er ook echt naar hun werd gekeken.
Ik was een super fan van Karin en kan me de kerstboom van lego nog zo voor me zien..![]()
Ik ben mild.....meestal. Reageer in de COS nogal eens bewust over the top tegendraads omdat het daar zo verrekte eenzijdig ongenuanceerd is...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je wordt mild, begin je toch wel érg lief te vinden...
Dáár heb je gelijk in, maar dan alleenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sex overdag in een tentje is best lekker.....![]()
Och, ik offer mij wel op hoor...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dáár heb je gelijk in, maar dan alleen
als je er allebei plezier in hebt...
Schánde ! Da's toch niet normaal !quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
Ze hebben geen enkel besef meer van de normale omgangsvormen en fatsoen is iets wat allang uit de achterdeur vertrokken is. Anale sex, gewoon midden op de dag in een tentje
Oh ja, die kop...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat was echt om je rot te schrikken, wist niet wat er gebeúrde, maar in het begin was het nog heilig vergeleken met nu. Toen had je alleen Natasja die af en toe schreeuwde en dreigde en Brian die af en toe met wijn gooide, sigaretten het zwembad in smeet, maar zoals het nú is....ik heb er geen woorden meer voor. Ze hebben geen enkel besef meer van de normale omgangsvormen en fatsoen is iets wat allang uit de achterdeur vertrokken is. Anale sex, gewoon midden op de dag in een tentje, terwijl je dan de blik van Amanda ziet, als een verveelde hoer die een klant afwerkt...kortom...het is vervreemdend soms.
Tot morgen maar weer dan nmnsquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar........ik wens iedereen een fijne voortzetting, NMNS gaat de luiken sluiten...![]()
![]()
![]()
![]()
y0.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Schánde ! Da's toch niet normaal !
Goedenavond trouwens.![]()
Zit hier te glimmen van trots.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
y0.
Heb je al gezien hoe keurignetjes ik mij (bijna de hele tijd) heb gedragen?
Hoi Gert!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Schánde ! Da's toch niet normaal !
Goedenavond trouwens.![]()
Dag a.s. slaap lekker, en ik wens je mooie dromenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar........ik wens iedereen een fijne voortzetting, NMNS gaat de luiken sluiten...![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat mogen we toch hopen, iets minder Tokkiegehalte hebben we wel verdiend na dit Sodom en Gomorrahquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, die kop...
Natasia 'die af en toe schreeuwde en dreigde'? Ik wist niet wat ik zag joh, zulke mensen kom ik eigenlijk nooit tegen; eng monster.
Ik weet zeker dat Amanda en Nadia geen spat anders zouden zijn in BB. Het is dus te hopen dat er uit een andere (genen)pool geput wordt voor een eventuele volgende BB.
Heb je je temperatuur al opgenomen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
y0.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
y0.
Hij was té makkelijk hé?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Zit hier te glimmen van trots.![]()
Heerlijk die Duitsers: Befehl ist Befehl. [ afbeelding ]
Ik doe het zo hoor. Het is echt een hilarisch verhaal. Ik heb in geen tijden zo gelachen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
Hoi Ppi en Veulents.. cc me ff
Nee hoor laat maar..
Oh maar zet het dan hier ..quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik doe het zo hoor. Het is echt een hilarisch verhaal. Ik heb in geen tijden zo gelachen.
Ben blij voor je was het echt leukquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, ik hoor bij een pm-clubje![]()
Jammer dat ik het elke keer post als ik een berichtje krijg.
Maar ik leer het nog wel.![]()
Ooit leer je het welquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Kijk, ik hoor bij een pm-clubje![]()
Jammer dat ik het elke keer post als ik een berichtje krijg.
Maar ik leer het nog wel.![]()
Ik vond van wel en Ian heeft ongeveer het zelfde slechte gevoel voor humorquote:
Daar zit wel wat inquote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik vond van wel en Ian heeft ongeveer het zelfde slechte gevoel voor humor![]()
Die extra dikke paprika me ribbels is wel lekker. Maar verder vind ik het eigenlijk ook niks.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:20 schreef ppi het volgende:
Ik vind de meeste lays chips niet te vreten![]()
Die van crocky is echt wel heul lekker. Gaan alleen in van die kleinere kut zakkenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik weet het, je betaald voor niks eigenlijk. Maar het is dat idee van dikkere chips dat ik zo lekker vindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |