Jezus is bij jou de deur uit en dan recht naar boven....hier zittie alvast niet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef agter het volgende:
Jezus, dat haar van Amanda, een paar vette slierten die voor haar hoofd hangen, zo lelijk heb ik haar nog nooit gezien.
Maar met een boor is veel leuker, probeer je links èn rechtsdraaiend uit - je hamerstandje en evt kun je de afstandsmeter inwijden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Cocktail prikkers ben ik wel gewend![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je wat raakt....in de lucht boren schiet niet op....
Leuk dat je ook post...quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus is bij jou de deur uit en dan recht naar boven....hier zittie alvast niet...
Zit ik in de COSquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef agter het volgende:
En Brian heeft zijn haar ook al zo 'vét' naar achteren gekamd, lijkt familie 'GREACE' wel...bah.
Wie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef agter het volgende:
Jezus, dat haar van Amanda, een paar vette slierten die voor haar hoofd hangen, zo lelijk heb ik haar nog nooit gezien.
Dit is niet de COS, lovequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:27 schreef agter het volgende:
Echt? Ook hier gekeken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geloof me ik heb uren besteed aan de software. Ik heb een coolpix Nikon 950. Inmiddels 6/7 jaar oud. Een cardreader is het beste. Voor 15 euris ben ik klaar. Morgen ff scoren![]()
Ja, ik reageer op de streams...vies haar zie ik bij Brian. Wat er uit zijn mond komt is niet de moeite waard om te posten...quote:
Sodeflikker de fuck op, achterlijke COSJosti.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef agter het volgende:
[..]
Leuk dat je ook post...
Maar jou nemen we niet serieus...
Wequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:29 schreef agter het volgende:
[..]
Leuk dat je ook post...
Maar jou nemen we niet serieus...
Ja, ik reageer op de streams...vies haar zie ik bij Brian. Wat er uit zijn mond komt is niet de moeite waard om te posten..quote:
Zit jouw haar wel lekker ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik reageer op de streams...vies haar zie ik bij Brian. Wat er uit zijn mond komt is niet de moeite waard om te posten...
Inergratie is het keyword van vandaag... of is ut intergaatiequote:
Piss off, fuckwad.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, ik reageer op de streams...vies haar zie ik bij Brian. Wat er uit zijn mond komt is niet de moeite waard om te posten...
Héhé, daar istie weer......quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sodeflikker de fuck op, achterlijke COSJosti.
Met je niet serieus nemen.
Je zit in het verkeerde topic met je schele kattenkop!
Mooi zo.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef agter het volgende:
sorry allemaal...dacht dat ik in de cos zat...vond het al zo traag gaan...
ik ga nu naar de cos, je zult geen last meer van me hebben!
Yep... Gaat niet lukken.. Heb me zelfs aangemeld bij Nikon en de sofware gezocht. de 950 lijkt wel lastig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Echt? Ook hier gekeken?
Ja, de COS gaat veel sneller ook.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:32 schreef agter het volgende:
sorry allemaal...dacht dat ik in de cos zat...vond het al zo traag gaan...
ik ga nu naar de cos, je zult geen last meer van me hebben!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |