Talitha, dan moet je bij PPi zijn, die had een mooie stellingkast!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je er meerdere en ben je een beetje handig? Ik heb nog een boekenkast nodig.![]()
Ben hartstikke handig, weet zo tien winkels waar je die dingen kunt kopen overigens.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je er meerdere en ben je een beetje handig? Ik heb nog een boekenkast nodig.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=7fWoYzodwiUquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:47 schreef beroepslurker het volgende:
Ik voel een muziekmomentje opkomen, nog verzoeken? Lobasca, heb jij een bijpassend nummer voor dit gure weer? Iets waar we lekker warm van worden?
doe 's rellen dan...quote:
Ik hou me in om te bewijzen dat ik vriendelijk benquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
doe 's rellen dan...![]()
en als je het schelden voor mij laat, hou er dan maar weer mee op....![]()
Jemig wat suikerzoet, maar wel lekker sfeertjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=7fWoYzodwiU
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou me in om te bewijzen dat ik vriendelijk ben![]()
dat hoef je toch niet te bewijzen?!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hou me in om te bewijzen dat ik vriendelijk ben![]()
Rare mensen zijn tof.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat hoef je toch niet te bewijzen?!![]()
dat zie je toch zoja, of ik ben raar, dat kan ook natuurlijk...
![]()
Leuk is dat hè, boren. Wat ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
N'avond iedereen.. Heb net mijn eerste gaatje geboord.[ afbeelding ]
(Boormachine voordat er weer .... opmerkingen komen )
dan ben ik raarquote:
In een stukkie kaas ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
Niks ik heb iets opgehangen.. Maar was bloednerveus. Stel je voor dat ik iets raak..quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:21 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Leuk is dat hè, boren. Wat ben je aan het maken?
Dag muis.....kun je die camera software niet downloaden van de site?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:17 schreef Soury het volgende:
D'r zijn methodes voor om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks ik heb iets opgehangen.. Maar was bloednerveus. Stel je voor dat ik iets raak..![]()
Cocktail prikkers ben ik wel gewendquote:
Ja, een leiding ofzo, doodeng..quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks ik heb iets opgehangen.. Maar was bloednerveus. Stel je voor dat ik iets raak..![]()
Het is ook de bedoeling dat je wat raakt....in de lucht boren schiet niet op....quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee geloof me ik heb uren besteed aan de software. Ik heb een coolpix Nikon 950. Inmiddels 6/7 jaar oud. Een cardreader is het beste. Voor 15 euris ben ik klaar. Morgen ff scorenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag muis.....kun je die camera software niet downloaden van de site?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |