Dag Lobas......hartelijk welkom.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Ach ja, ik heb een geniale geest hè.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goeie optie, dat ik dat nou zelf niet kon bedenken......dank
![]()
Ruim , maar toch ook weer krapquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, je inkomen......![]()
die 55 kg blijft niet onder ons, maar boven op mij toch![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dag Lobas......hartelijk welkom.....
Blurkbabe!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:18 schreef beroepslurker het volgende:
Lobasca!
Nou ja, ik heb je er niet zo vaak op kunnen betrappen, maar in dit geval....in één woord, subliemquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb een geniale geest hè.![]()
Dus ehm, huisman worden zit er niet in.....vanwege een te fors uitgavepatroon...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:17 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ruim , maar toch ook weer krap![]()
Ha Lobje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:13 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Nee, je moet het nòg maar eens lezen, bedoel het andersquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ehm, huisman worden zit er niet in.....vanwege een te fors uitgavepatroon...![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met vertraging, voor gisteren en vannacht......kutbengel....![]()
Trek het je niet aan, vandaag ben je erg lief en aanhankelijk.......quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, je moet het nòg maar eens lezen, bedoel het anders![]()
Ik ben bescheiden en probeer het niet te veel op te laten vallen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb je er niet zo vaak op kunnen betrappen, maar in dit geval....in één woord, subliem![]()
Waarom nou toch weer die achterdochtquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, vandaag ben je erg lief en aanhankelijk.......![]()
ik zou bijna denken dat je wat van ons moet.....
Ik ken hem helemaal niet zo.....jij wel?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Waarom nou toch weer die achterdocht![]()
Nee, daar heb je wel gelijk in, ik verwacht zometeen wel weer een opmerking dat de Cos "the place to be" is voor mij...of iets over humor wat geen humor is of iets anders dodelijks. Maar laten we genieten NMNS van dit moment van pais en vree, voor je het weet is het voorbij..quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken hem helemaal niet zo.....jij wel?
Ach....dit is maar een digitaal ver van m'n bed bordje waar je veel met een flinke korrel uit Groenlo moet nemen zo af toe. Enne, hij is nog jong, het komt wel goed met die knul.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:40 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nee, daar heb je wel gelijk in, ik verwacht zometeen wel weer een opmerking dat de Cos "the place to be" is voor mij...of iets over humor wat geen humor is of iets anders dodelijks. Maar laten we genieten NMNS van dit moment van pais en vree, voor je het weet is het voorbij..![]()
Heb je er meerdere en ben je een beetje handig? Ik heb nog een boekenkast nodig.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
N.a.v. voortschreidend inzicht en enige hulp van derden, iemand hier interesse in een LAT...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |