Maar het nummer klopt welquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
De slechtste ooit denk ik.
Het was meer in de trand van de "maar ik rook niet" spotjes... maar die is op dit moment ook ff niet grappigquote:
Dat is gewoon om te janken, zulke figuren. Echt te ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.
Dat zou motivatie kunnen zijn geweest voor de dader (jaloers, stalkt al een jaar)
Meisje had al meerdere malen aangifte gedaan bij de politie.
Maar die deden er zeg maar vrij weinig aan.
Omdat hij "niets" deed.
Nou, nu heeft hij wél wat gedaan. [ afbeelding ]
Yup.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?
Ik vind dat dit echt niet kan hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Deksels.
Ze zitten volgens mij ook veel liever met hun reet in de auto dan dat ze er een stap uitzetten. Ik besef dat het makkelijk gesproken is, maar uit ondervinding voel en ervaar ik het toch wel zo.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?
Sommige dingen veranderen idd amper... en dan vinden ze het gek dat zoveel vrouwen geen aangifte doen van stalking, mishandeling en/of sexueel misbruik...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.
Dat zou motivatie kunnen zijn geweest voor de dader (jaloers, stalkt al een jaar)
Meisje had al meerdere malen aangifte gedaan bij de politie.
Maar die deden er zeg maar vrij weinig aan.
Omdat hij "niets" deed.
Nou, nu heeft hij wél wat gedaan.
Helpt dat echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
zulke moeten ze het vel van hun lul over hun oren trekken.![]()
ik hoop dat ze het gaat redden.
In Nederland is er nu een iets betere stalking-wet. maar nog niet waterdicht natuurlijk
En mannen lieve dame......en mannen......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen idd amper... en dan vinden ze het gek dat zoveel vrouwen geen aangifte doen van stalking, mishandeling en/of sexueel misbruik...
vast niet, maar lijkt me pijnlijk...quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vast niet, maar lijkt me pijnlijk...![]()
Laat er over het algemeen nou net ff wat meer vrouwen door mannen gestalked, mishandeld en verkracht worden dan andersom, en laten die vrouwen die daar het slachtoffer van zijn, gemiddeld net even wat minder sterk zijn dat degene die ze kwaad doet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En mannen lieve dame......en mannen......
Nee, maar dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ehm, valt dat dan wel weer netjes terug?
Zou je de cijfers eens willen opzoeken voor mij? Ik meende dat ik onlangs ergens gelezen had dat het ongeveer fifty fifty lagquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
[quote]Laat er over het algemeen nou net ff wat meer vrouwen door mannen gestalked, mishandeld en verkracht worden dan andersom, en laten die vrouwen die daar het slachtoffer van zijn, gemiddeld net even wat minder sterk zijn dat degene die ze kwaad doet...
Feit blijft dat er geen aangifte gedaan wordt....quote:Daarbij: als mannen geen aangifte doen van dezelfde feiten dan is dat meestal uit schaamte, niet uit angst of onmacht.
...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ah, het is om half 1 vanmiddag gebeurd en meneer was onder invloed.
Jups.....alleen niet te hard s.v.p.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Talitha het volgende:
Oké, ik heb zin om te meppen. Vrijwilligers?![]()
Kom maarquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef Talitha het volgende:
Oké, ik heb zin om te meppen. Vrijwilligers?![]()
Weet je.... het doet er allemaal niet toe, op het moment dat een man verkracht wordt door vier meisjes dan is dat landelijk voorpagina nieuws, als een vrouw verkracht wordt dan haalt het de voorpagina van het regionale dagblad niet eens...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou je de cijfers eens willen opzoeken voor mij? Ik meende dat ik onlangs ergens gelezen had dat het ongeveer fifty fifty lag
[..]
Feit blijft dat er geen aangifte gedaan wordt....
Tuurlijk wel hard! Anders heb ik er niets aan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups.....alleen niet te hard s.v.p.![]()
Het gaat mij om het stelselmatig wijzen naar mannen die het allemaal zouden doen. Dat interesseert mij nu heel toevallig wel, omdat het beeld ontstaan is dat dat vreselijke gedoe een mannending zou zijn. Niets is minder waar.....het is een verwerpelijk mensending....quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het doet er verder ook niet toe wat de cijfers zijn, het gaat nu om dit geval en ik heb er toevallig vrouwen bijgezet toen ik het over stalking, geweld en verkrachting had.... waarom? Omdat mannen nou eenmaal beduidend minder vaak door vrouwen verkracht worden.
Het heeft ook geen zin om hier weer een of andere "mannen worden ook mishandeld" discussie van te maken, het gaat hier om een meisje van 17 en helaas gaat het wel vaker om meisjes als het om dit soort gevallen gaat... en wat de cijfers uitwijzen interesseert me geen bal, het gaat om hier en nu, en hier en nu is weer een situatie die helaas te vaak voorkomt... en dan maakt het niet uit of er ook wel eens mannen door vrouwen mishandeld worden.
Dat gaan we dan eens uitproberen.quote:
Tja, vrouwen zijn gewoon haatdragend hè.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat mij om het stelselmatig wijzen naar mannen die het allemaal zouden doen. Dat interesseert mij nu heel toevallig wel, omdat het beeld ontstaan is dat dat vreselijke gedoe een mannending zou zijn. Niets is minder waar.....het is een verwerpelijk mensending....
Je doet het een beetje af, ook in jouw antwoord met de woorden "wel eens",
Weet je NMNS, dit geval is voor mij toevallig geen "ver van m'n bed show" dit raakt me om meerdere redenen, en ik vind het niet alleen volstrekt overbodig maar ook ongepast om dan uit een zinnetje het woord "vrouwen" te halen en daar een discussie over aan te gaan omdat mannen ook wel eens mishandeld worden...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat mij om het stelselmatig wijzen naar mannen die het allemaal zouden doen. Dat interesseert mij nu heel toevallig wel, omdat het beeld ontstaan is dat dat vreselijke gedoe een mannending zou zijn. Niets is minder waar.....het is een verwerpelijk mensending....
Je doet het een beetje af, ook in jouw antwoord met de woorden "wel eens",
Ik hou van ze.....ik kan niet met ze......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, vrouwen zijn gewoon haatdragend hè.![]()
Dan ga je toch lekker LAT-en?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van ze.....ik kan niet met ze......![]()
Ik zeg gewoon wat ik vind Leandra en er zit geen woord Spaans bij. Ik speel niet, niet één centimeter en ik zeg ook totaal niets onbetamelijks.... Iquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je NMNS, dit geval is voor mij toevallig geen "ver van m'n bed show" dit raakt me om meerdere redenen, en ik vind het niet alleen volstrekt overbodig maar ook ongepast om dan uit een zinnetje het woord "vrouwen" te halen en daar een discussie over aan te gaan omdat mannen ook wel eens mishandeld worden...
Dus.... voor nu veel plezier ermee, ik trek het ff niet om mee te spelen
Misschien eens een iets lichter poppetje proberen dan die op je avatar? Dit lijkt me een verstikkend typje, zeker als ze bovenop je komt zitten......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van ze.....ik kan niet met ze......![]()
Hoe zwaar ben je....quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Misschien eens een iets lichter poppetje proberen dan die op je avatar? Dit lijkt me een verstikkend typje, zeker als ze bovenop je komt zitten......![]()
Ach, kan het rustig opschrijven hier hè? Blijft onder ons, 55kg.quote:
Jah, je inkomen......quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ach, kan het rustig opschrijven hier hè? Blijft onder ons, 55kg.O ja, en ik heb mijn originele tanden nog, wilde je nog meer weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |