Maar het nummer klopt welquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:16 schreef Veulen het volgende:
De slechtste ooit denk ik.
Het was meer in de trand van de "maar ik rook niet" spotjes... maar die is op dit moment ook ff niet grappigquote:
Dat is gewoon om te janken, zulke figuren. Echt te ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Meisje is 17 jaar. Nog niet duidelijk of ze is overleden.
Jongen heeft haar meerdere malen in hoofd, borst en arm gestoken.
Klassenleraar zag het vanuit binnen gebeuren, is naar buiten gerend en heeft zich met zijn volle gewicht op die gast geworpen. Dat heeft ervoor gezorgd dat die gast niet verder kon gaan met steken.
Volgens mijn bron (heeft het niet zien gebeuren maar de rest wel) kwam moeder van het slachtoffer eerder het schoolplein op dan de politie/ambulance. Moeder heeft zo staan krijsen dat de hele school ongeveer kwam kijken wat de fuck er loos was. Leraren hebben een deken over het slachtoffer gegooid tot de ambulance ter plekke was. Leerlingen zijn verzameld in aula en verteld dat ze naar huis konden voor de rest van de week. Dader is afgevoerd door de politie. Dader liep blijkbaar met gigantisch mes op zak en wou officieel alleen met haar praten. Toen duidelijk werd dat het meisje geen interesse meer in hem had (na een fucking jaar) is het uit de hand gelopen.
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.
Dat zou motivatie kunnen zijn geweest voor de dader (jaloers, stalkt al een jaar)
Meisje had al meerdere malen aangifte gedaan bij de politie.
Maar die deden er zeg maar vrij weinig aan.
Omdat hij "niets" deed.
Nou, nu heeft hij wél wat gedaan. [ afbeelding ]
Yup.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?
Ik vind dat dit echt niet kan hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Deksels.
Ze zitten volgens mij ook veel liever met hun reet in de auto dan dat ze er een stap uitzetten. Ik besef dat het makkelijk gesproken is, maar uit ondervinding voel en ervaar ik het toch wel zo.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
De politie mág niets doen, er moet eerst wat gebeuren, triest toch?
Sommige dingen veranderen idd amper... en dan vinden ze het gek dat zoveel vrouwen geen aangifte doen van stalking, mishandeling en/of sexueel misbruik...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toevoeging; het meisje had net een nieuw vriendje.
Dat zou motivatie kunnen zijn geweest voor de dader (jaloers, stalkt al een jaar)
Meisje had al meerdere malen aangifte gedaan bij de politie.
Maar die deden er zeg maar vrij weinig aan.
Omdat hij "niets" deed.
Nou, nu heeft hij wél wat gedaan.
Helpt dat echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef debuurvrouw het volgende:
zulke moeten ze het vel van hun lul over hun oren trekken.![]()
ik hoop dat ze het gaat redden.
In Nederland is er nu een iets betere stalking-wet. maar nog niet waterdicht natuurlijk
En mannen lieve dame......en mannen......quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sommige dingen veranderen idd amper... en dan vinden ze het gek dat zoveel vrouwen geen aangifte doen van stalking, mishandeling en/of sexueel misbruik...
vast niet, maar lijkt me pijnlijk...quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
vast niet, maar lijkt me pijnlijk...![]()
Laat er over het algemeen nou net ff wat meer vrouwen door mannen gestalked, mishandeld en verkracht worden dan andersom, en laten die vrouwen die daar het slachtoffer van zijn, gemiddeld net even wat minder sterk zijn dat degene die ze kwaad doet...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En mannen lieve dame......en mannen......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |