Je kan er wel prima eten, maar wat wil je ook met Ron Blauw als kok.quote:
Hij werkt niet zoals echte mannen voor brood op de plankquote:Op donderdag 6 december 2007 22:59 schreef Adelante het volgende:
verdient die Mari van de Ven () zo veel als visagiste dat ie zo even een jas van 1800 euro koopt?
Dat balkje ook: "PC Meubilair"quote:Op donderdag 6 december 2007 23:01 schreef tequi3 het volgende:
Die excuusneger op zijn scooter kwam ook weer even langs.
maar dan nog...quote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij werkt niet zoals echte mannen voor brood op de plank
maar als een wijf voor kleren in haar kast
die Leco kan ik me wel wat bij voorstellen, die heeft alle bekende gezichten wel onder handen gehad, maar mari *fucking* van de venquote:Op donderdag 6 december 2007 23:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hij werkt niet zoals echte mannen voor brood op de plank
maar als een wijf voor kleren in haar kast
Helemaal mee eens, erg gave serie vind ik het! Jort doet het erg leuk (terwijl hij zelf net zo'n P.C.-bal isquote:Op zaterdag 1 december 2007 00:19 schreef Kidney_Bean het volgende:
Hysterische 'op de Dröge manier, maar toch weer Jort' serie.. ik vond het wel lachen
Ja idd wtf zeg!quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:38 schreef honda1990 het volgende:
Die bril van die verkoper van de jas van mari van de ven
Iddquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja idd wtf zeg!
Beetje zo:
[ afbeelding ]
naar dan langs de zijkant
Ja dat vond ik nou ook.quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:35 schreef roburt het volgende:
ik vond die jas helemaal niet mooi en veel te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |