Ach, voor een strak Corneliani pak viel het me nog mee, okee het zijn geen setpoint prijzen, maar als je nu kijkt dat ze je voor 600 euro volledig in tuxedo steken (incl schoenen/strikje/etc.) vind ik dat nog best schappelijkquote:
Ja en neequote:Op woensdag 21 november 2007 20:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ach, voor een strak Corneliani pak viel het me nog mee, okee het zijn geen setpoint prijzen, maar als je nu kijkt dat ze je voor 600 euro volledig in tuxedo steken (incl schoenen/strikje/etc.) vind ik dat nog best schappelijk
Vooral dat gastjes met zn winterjas. Te triestquote:Op donderdag 22 november 2007 23:16 schreef tequi3 het volgende:
Heb weer een paar balletjes kunnen uitlachen.
op zoek naar een koopjequote:Op donderdag 22 november 2007 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat gastjes met zn winterjas. Te triest
Op zoek naar een jas met een bontkraag. Wat heeft ie aan tijdens het filmen: een jas met een bontkraagquote:Op donderdag 22 november 2007 23:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Vooral dat gastjes met zn winterjas. Te triest
Nou, inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Aan geld geen gebrek, maar verder: bittere armoede
Goed omschrevenquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:09 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Aan geld geen gebrek, maar verder: bittere armoede
Ze gingen gelukkig alleen naar de koopjes kijken. Lees: "alleen" jassen onder de 600 euro.quote:Op vrijdag 23 november 2007 12:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Op zoek naar een jas met een bontkraag. Wat heeft ie aan tijdens het filmen: een jas met een bontkraag![]()
Sorry, maar wat een stumperd.
Nou. Gelukkig maar dat ie zo'n prijsbewuste moeder heeft.quote:Op vrijdag 23 november 2007 13:51 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Ze gingen gelukkig alleen naar de koopjes kijken. Lees: "alleen" jassen onder de 600 euro.
Ik kan het die jongen opzich niet kwalijk nemen, je bent jong en je wilt watquote:Op vrijdag 23 november 2007 12:56 schreef Elounda het volgende:
[..]
Op zoek naar een jas met een bontkraag. Wat heeft ie aan tijdens het filmen: een jas met een bontkraag![]()
Sorry, maar wat een stumperd.
bondjasquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:49 schreef RaymanNL het volgende:
Geweldig programma![]()
DIe gast met z'n bondjas
![]()
En ja hoor, daar ging de zwarte creditcard weer
Vind ik ook, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:04 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat Jort t erg leuk doet dat programma.
Ja, maar het is leuk om te zien wat voor mensen dat zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef Loohcs het volgende:
Was wel een beetje opdringerig dat hij met die mensen mee ging shoppen. En ook niet echt interessant, want dat er mensen winkelen die redelijk wat geld uitgeven weet je wel.
Ja, idd. Alsof ze nog nooit een glazenwasser hebben gezien.quote:Op zondag 25 november 2007 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Als die glazenwasser wat water gaat halen voor zn emmertje willen ze hem een glas geven
Inderdaad. Bij die verkopers en verkoopsters komt bij mij altijd meteen de zin naar boven: "poep, wie heeft jou gescheten". (M.a.w.: wie denk jij wel dat je bent).quote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ja, idd. Alsof ze nog nooit een glazenwasser hebben gezien.
Ik vind vooral dat winkelpersoneel erg grappig: ze doen allemaal erg omhoog gevallen, terwijl ze zelf hoogstwaarschijnlijk nooit het geld hebben om zelf los te gaan in de winkel waar ze werken. Hadden ze dat wel, dan stonden ze daar niet als verkoper
Die verkoper van Oger heeft vroeger bij mij in klas gezeten. Hij komt uit zuid-limburg en grappig hoe hij zn accent dan helemaal verbergt en dan zo "kak"praat over de mensen die er komen.quote:Op zondag 25 november 2007 15:12 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Ja, idd. Alsof ze nog nooit een glazenwasser hebben gezien.
Ik vind vooral dat winkelpersoneel erg grappig: ze doen allemaal erg omhoog gevallen, terwijl ze zelf hoogstwaarschijnlijk nooit het geld hebben om zelf los te gaan in de winkel waar ze werken. Hadden ze dat wel, dan stonden ze daar niet als verkoper
quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je hem met zn hoofd naar beneden van een hoog gebouw gooit zit dat haar gewoon nog steeds in model
Hij kon al niet koken ook. Maar het blijft een gouden formule van hem, die vreetschuur Le Garage.quote:Op donderdag 29 november 2007 22:48 schreef Piles het volgende:
Joop kan niet eens oesters eten
Auto kwijt
Loopt goed zo te zienquote:Op donderdag 29 november 2007 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kon al niet koken ook. Maar het blijft een gouden formule van hem, die vreetschuur Le Garage.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 29 november 2007 23:41 schreef Kokstra het volgende:
Shit, vergeten, morgen maar ff checken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |